§ Przedstawienie postaci §

3 1 0
                                    

* autorka*
Jeśli występują błędy zgłosicie to w komentarzach (błędy interpunkcyjne też)
Zapraszam do czytania przedstawienia postci!

Zuza to główna bohaterka opowieści ,jest ona bardzo tolerancyjna uprzejma i miła ,dla ludzi którzy też dla niej są mili .Nie lubi kłamstwa i gdy ktoś robi coś za jej plecami , lubi rysować gotować oglądać seriale i czytać ,kiedyś była w kółku artystycznym lecz się z niego wypisała z powodu przeprowadzi na totalnie drugi koniec Polski. Zuzia to ciemna blondynka z szaro-zielonymi oczami . Ma około 165 centymetrów wzrostu i waży 49 kilogramów , włosy ma ścięte do obojczyków i grzywkę na boki.  Interesuje się aktorstwem i gotowaniem gdy była mała chciała być krawcową lub przedszkolanką.Nie ma własnego stylu ubioru i konkretnego gustu muzycznego.Ma astmę , trudno zawiera nowe ,znajomości i jest anty społeczna .

Kamila to przyjaciółka Zuzi, jest to postać która występuje dopiero później i nie bierze jakiejś większej roli w opowieści. Ale jest to brunetka z brązowymi oczami ,ma 155 centymetrów wzrostu i waży 48 kilogramów .Włosy ma raczej dłuższe .


Tata,mama i rodzeństwo nie biorą dużej roli więc nie ma ich opisu.

Występuje też klasa (6B) bierze dużą rolę , wymienię tylko osoby które są najczęściej. Amelka nie lubi zuzy wręcz jej nienawidzi. Jest to brunetka z brązowymi oczami i na oko ma 158 centymetrów wzrostu. Krystyna to "przyjaciółka " Zuzi która później ołtarze się że... Jest to brunetka z kręconymi włosami i brązowymi oczami ma około 170 centymetrów wzrostu.(Kamila też jest w klasie ale opisałam ją osobno bo nędzę to w dalszej części przyjaciółka zuzy)

Jest jeszcze więcej osób ale nie opisałam ich bo nie zawsze mają dużą rolę .Na przykład jak : wychowawczyni 6B ,dyrektor szkoły, inne klasy i Natalia przyjaciółka Zuzi jest jej przyjaciółką ale nie ma dużej roli w opowiadaniu .

××××××××××××××××××××××××××××××××××
Podobają się postaci daj gwiazdkę ⭐i napisz komentarz !

❗WAŻNE❗
Historia opowiada o moim życiu z czasów podstawówki .Podkreślam też że mam 18 lat i chce tą książką pokazać że prawdziwi też mogą być fałszywi .
(Imiona oprócz Kamili ,Natalii  i Zuzi są zmyślone na potrzebę opowieści.)

Rozdziały będą co dwa dni może częściej zależy od dnia i szkoły !

§Autorka§
××××××××××××××××××××××××××××××××××

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 05 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"Prawdziwy przyjaciel" też może być fałszywy .Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz