"Eyşan ve Ateşten"Bardan çıktıktan sonra yürümeye devam etmiştim.
Ateş'i reddetmek istememiştim ama mecburdum. Onun bana olan duygularını hissetmek istiyordum.
Bir anlık hevesle oyun için söylemesi kalbimi kırmıştı bana olan aşkını çocuk oyuncağından öğrenmek cidden sinirimi bozmuştu.
İlişkimiz bu kadar basit miydi?
Ateş yanımda sigara içiyordu. Cidden mutsuz görünüyordu peki ya ben, ben mutsuz değil miyim?
Evimi gördüğümde yandan Ateş'e baktım.
Elindeki bilmem kaçıncı sigarasını içiyordu.
Bir insana sigara içmek bu kadar çok mu yakışıyordu, ellerinde o sigarayı tutuşu bile aşık olunası bir durum..
Bir anda aklıma gelen düşünceyle Elindeki sigarayı alıp onun elini tutup avucuna bastırdım.
Ateş daha ne olduğunu anlamadan öylece bakıyordu.
Bi an yaptığım şeyi idrak edince şok oldum tanrım ben ne yaptım az önce siktir!
Eli kıpkırmızı olmustu Allah kahretmesin ya!
Ateş'e baktığımda canı acımıyormuş gibi davranıyordu.
Apartmana doğru peşimden gelmesini sağladım.
Kapıyı açar açmaz mutfağa koşup buz var mı diye kontrol ettim neyseki vardıı.
---------------------------------------------
"Melissa'dan"Tam sigarayı yakıcakken elimden alıp yere atmıştı.
M- Lan sen iyi misin sigara kaç para oldu haberin var mı!
A- Sana sigara fabrikasını alırım almasınada içme sen
M- Sanane bundan daha tanışalı yarım saat oluyor ne bu koruma iç güdüsü mü?
Beni umursamadan kendine sigara çıkarıp yakmıştı. Sabır ya
Göz devirip önüme dönmüştümA- Gözlerin öyle kalıcak yapıp durma.
Tekrar göz devirmiştim. Sinirlenmiş olucak ki kendine çekip bana yukardan bakmaya başladı.
Sesli yutkundum. Sırıtıyordu pislik.
Dibime kadar gelmişti titrek bir nefes alıyordum,
Kalp atışlarımı duyduğuna yemin bile edebilirim.
Aynı şekilde bende onun kalp atışını duyuyordum.
Alini sanki daha önceden tanıyor gibiydim?
Neden böylr bir his vardı içimde
Benim baktığım gibi onunda bana olan bakışlarını hissediyordum sanki birşeyleri kafasında çözmeye çalışıyor gibiydi.A-Seni sanki daha önce görmüş gibiyim güzelim.
ona yani bakışı atarken sırıtmaya başladı pislik.
M-Ne öyle sırıtıyorsun be
A-Beni cidden tanımadın mı Oysaki unutulucağımı hiç sanmıyordum.
Ne diyor bu şıllık amına koyim.
M-Ne saçmalıyorsun sen bee!
A-Diyorum ki altımda daha hızlı diye yalvarıyordun ne ara unuttun be oysa senin için tüm gücümü harcamıştım beni unutman yazık oldu.
Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum.
Hiç birşey söylemeden çekip gitmiştim. Bir daha asla yüzüne bile bakamicaktım.
---------------------------------------------
Sabah alarmımın sesiyle uyanmıştım okul yoktu Sadece erken kalkmak istemiştim, Sabah rutinimi yapıp mutfağa indim.
Eyşen telefonda birileriyle konuşuyordu, Eyşanın dedigini karşı taraf onaylayıp kapatmıştı.
Eyşan ona baktığımı anlayıp bana dönmüştü. Ona soran gözlerle bakıyordum.
E-Bizimkiler gelicek ve ben okuldan bir arkadaşımı çağırdım haberin olsun aşkım.
Kafamla onaylayıp oturma odasına gitmiştim.
Demek ki sabah kahvaltısına geliyorlardı iyiymiş..SİKTİR! BİR DAKİKA OLAMAZ HAYIR!!
Alin'de gelicekti şaka olmalı Allahım beni hemen yok et lütfen...
Koşarak odama çıkmıştım.
Hemen telefonumdan buğrayı aramaya başladım,ilk çalışta açmıştı. Olanları anlattığımda "Evet geliyoruz, hazırlandın mı dur tahmin edim ne giyceğini bilmiyorsun dimi tatlım?"
Bu çocuk benim düşüncelerimi okuyor olabilir mi??
buğrayla birlikte ne giyceğime karar verip kapatmıştık.
Dolabımı açıp kot şortumu ve siyah cropumu alıp, giymiştim.
Zil çalmıştı Eyşan kapıyı açmam için sesleniyordu,
koşarak aşağı indim kapıyı açtığımda tabiki ilk gelen Ceren, Ateş ve buğra olmuştu.Onları görünce gülümsedim hepsiyle merhabalaşıp mutfağa gitmiştik.
Koyu bir muhabbet dönerken zil tekrar çalmıştı. Kapıyı açtığımda Savaş, Aras ve Tanımadığım çocukla karşılaştım.
Sanırım Eyşanın bahsettiği arkadaş bu çocuktu, yakışıklıymış.
Eyşan'ın arkadaşı ile tanışmıştık tatlı çocuktu.
Adı kaandı, ismi kadarda yakışıklı şerefsiz.Daha kahvaltıya başlamamıştık. Alin gelecekti neden bu kadar gecikiyor.
Kesin gelmeyecek aptal, bizi boşu boşuna aç bırakıyor pislik.
Daha düne kadar Onun yüzünü görmek istemiyordum Şimdi meraktan kudurmuş haldeyim bana neler oluyor??
---------------------------------------------
"Alin'den"Eyşan Sabah kahvaltısına çağırmıştı, Altıma siyah bol pantolon giyip kemer takmıştım üstüme'de beyaz tişört giymiştim parfümümü sıkıp,
Arabamın anahtarlarını da alıp odadan çıkmıştım,
Dış kapıyı açtığımda Beyice tam karşımda bana sırıtarak bakıyordu.
Ben daha ne olduğunu anlayamadan üstüme atlamıştı.