"Davut ÖZDEMİR"
Kaanın Altanlarla ne işi olabilirdi?
Yine ne boklar yapıyordu bu piç!
Kapımın çalmasıyla kaan olduğunu anladım içeri girdiğinde gözlerimi devirdim
Ona soran gözlerle bakıyordum,
O ise salağa yatıyordu herzaman yaptığı gibi.."Sonunda gelebildin piç! "Sinirli bir şekilde ona bakıyordum ama beni hiç siklemiyordu.
Kaan," Ne var neden çağırdın beni? "
" Altan sürtükleriyle ne işin var senin"
Sesim olduğundan yüksek çıkmıştı.Kaan, "Nasıl yani ne demeye çalışıyorsun açık konuşsana"
"Ne demeye mi çalışıyorum!, Altanların küçük kızıyla fingirdeşiyorsun"
Kaan söylediğim şeyi idrak edince şaşırmıştı,öğrenmiceğimi sanıyordu aptal.
Burnumdan soluyarak konuşmaya başladım.
"Beni daha hiç tanımamışsın KAAN EFENDİ!!"
bağırmamla yerinden sıçradı,Sinirle ona bakıp kapıyı işaret ettim.
Sinirleniyordum, Sinirlenince sağım solum belli olmuyordu ne yapacağımı kestiremiyordum.
Yiğite kısa bir mesaj yazmıştım
Umarım bu konu hemen biter.-------------------------
"Melissa'dan"
Alin beni akşam yemeğine
götürecekti.Heyecandan elim ayağım birbirine giriyordu, Dışarı çıkmak için beyiceyle anlaşmıştık.
Beyiceyle baya birşeyler aldıktan sonra yorulmuştuk, Saat geç olmaya başladığı ıçin benim acilen eve gitmem gerekiyordu.
Alin durmadan arıyordu.
Beyiceyle taksi bekliyorduk, Ortada ne taksi vardı ne de otobüs, geç kalıcam diye strese girmiştim.
Beyice"Biraz sakin olsana trafik var o yüzden gelmiyordur taksi."
Kafamı sallayıp olumsuz düşünmemeye başladım, Alin tekrar aradığında bizi almaya geleceğini söylüyordu.
Aline karşı çok mahçup olmuştum ilk Akşam yemeğimizi benim yüzümden yiyemicektık.
Siyah araba görüş açımıza girdiğinde Alinin geldiğini anladık.
Araba durmuştu, Arka kapı bir hışınla açılıp adamların bizi içeri almaları bir olmuştu daha ne olduğunu çözemeden gözlerim kapanmaya başlamıştı..
ve Derin bir karanlık...
.
.
.
Üzgünüm arkadaslar yinee kısa bi bölüm
(Taslaktaki bölümleri atıyorum kızmayın çok kısa diye
taslaktaki bölümler bitince uzun yazıcam)