"Beyice'den"Başımın ağrısıyla uyanmıştım dünki yaşananları hatırlamıyordum, ne olmuştu en son kaanlaydım şimdi odamdayım.
Oturma odasından sesler geliyordu üzerimi değiştirip aşağı indim.
Ablam ve Melissa sarrmaş dolaşlardı, melissanın üzerinde ince bir gecelik vardı.
Ablamda ise, gri eşofman ve sporcu atleti vardı.
Sorun şu ki ben burdayım!!
Melissa beni gördüğünde çığlık atarak Alini itmeye çalıştı ama sadece çalıstı ablamın kızı bırakmaya niyeti yoktu.
----------------------------
"Alin'den"
Melissaya seçtiğim gecelik baya açıktı tahmin ettiğimden daha çok yakışmıştı.
Onu öyle görünce Alt tarafımdaki küçük Alin hareketlenmişti.
Beyicenin geldiğini görsemde melissadan ayrılmaya niyetim yok.
Beyice sahtece öksürüp bize bakıyordu,
Melissa benden kurtulma çabaları yapsada bırakmıyorum,
En sonunda rahat durmuyor diye dudağını ısırmamla inleyip beni itmişti, Sırıtarak dudaklarına bakıyordum.
Melissa sinirli oldugunu sandığı bir ifadeyle bana bakıyordu, Ah tatlım dısarıdan nasıl göründüğünü bir bilsen aynı katil civcive benziyorsun..
-----------------------
"Beyice'den"
Alin dediği şeyi dışından söylediğini anlayınca duraksadı, çünkü ona öldürücü bakıslar atan melissayı fark etti.
Melissa, "Sende sırıtan sapığa benziyorsun."
Sinirle konuşmasına gülmemek için zor duruyordum.
Alin, "Hmm. öylemi dersin kedicik, ben kendimi oysaki 190 sexsi mi sexsi anneciğin sanıyordum üzüldüm bak"
Ablam ve Melissa benim burda oluğumu unutmuş gibi yanımda edepsizce konuşuyorlardı yok ona annecik, yok şuna pisicik
Ayıp ayıp, Nerde terbiye?, Nerde edep?, Nerde Ahlak?, Nerde link?
----------------------------
"Davut Özdemir'den"
Ben Davur ÖZDEMİR yer altının en bilindik eski bir mafyasıyım.
Altanların en büyük düşmanıyım, Altanlara karsı herzaman bie nefretim olmuştur
Sağ kolumun Odaya girmesiyle ona baktım.
Yiğit,"Patron, Alinin kız kardeşi Türkiye'ye geri dönmüş"
Sırıtarak yiğiti dinliyordum, 20 yıldır benim sağ kolumdu.
"Demek sonunda Türkiye'ye gelmii ha öylemii.. " Kahkaha atarak ona bakıyordum.
Yiğit, "Patron, Kaan Altanların küçük kızıyla konuşuyormuş."
Bizim kerata sonunda birşeye yaradı.
Kafamı sallayıp çıkmasını için kapıyı işaret ettim çıkmadan önce de kaanın gelmesini söyledim.-------------------------
"Yiğit'den"
Patronun oğlunu bulmaya çalışıyordum. Sonunda tanıdık simayla derin bir nefes aldım
Kaana seslenmemle kaanın bakısları beni buldu.
Kaan, "Bir sorun mu var yiğit abi"
Kafamı olumsuzca salladım
"Patron seni çağırıyor"
Kafasıyla onaylayıp yanımdan ayrıldı. Bu işin sonu iyi bitmicekti, bitemezdi..
.
.
.
Bu Yeni bölümü ünalım için yazdım eheh
yoksa yb gelmicekti haberiniz olsun..