İyi okumalar..
☆
Sabah uyanıp hızlıca üstümü giyindim. Evden çıkarken Jisungla karşılaştık. Her seferinde ilk defa birbirimizi görüyormuş gibi dona kalıyorduk. Sessizliği bozan Jisung oldu.Jisung:
Günaydın lee, sana yeni haberlerim var.Minho:
Ne haberiymiş bakalım?Ne olmuş olabilirdi ki? Yani, en iyi ihtimal taşınmaktan vazgeçmiştir.
Jisung:
Biz..Jisung bir süre duraksadı, derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
Jisung:
Hwang'la çıkıyoruz lee.Söylediği cümlenin ardından beynim bedenimden tam anlamıyla ayrılmış gibi hissetmiştim. Bu da neydi şimdi?
Jisung:
lee, iyi misin?Jisung'un beni yoklamasıyla kendime geldiğimde onun yüzüne bile bakmadan son bir cümle söyleyip yanından ayrılmıştım.
Minho:
İyiymiş. Neyse, görüşürüz.~
Sınıfa girdiğimde her zamanki gibi hwang ile gözlerimiz kesişti. Kafamı hızlıca çevirip sırama doğru ilerlerken hwang'ın bana seslendiğini duyup duraksadım.
Hwang:
Olum sana çok fena anlatacaklarım v-Cümlesini bitirmesine izin vermeden konuşmaya başlamıştım.
Minho:
Kes sesini aptal herif.Onu görmezden gelip sırama geçmiştim. Hwang ise saf gözlerle bana bakıyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Hwang:
Noldu ya, dinleseydin bari.Minho:
Sen salak mısın be adam? Jisung ile çıkmak ne demek hwang? Kafan yerindemi senin?Hwang:
Sadece onunla oynadığımı sende biliyorsun lee, neyin atarı bu?Minho:
Her neyse hwang, ne biliyorsan onu yapmaya devam et.Cümlemi bitirdikten hemen sonra jisung sınıfa girdi. Tam zamanında geldin amına koyduğumun oğlu.
Hwang yanımdan ayrılıp Jisung'un yanına gitmişti.
Acaba neler neler yaşanacak?
Görmek ustemiyorum..
Selamlaştıktan sonra yanıma doğru yürümeye başladılar, tam o sırada hwang kalkmam için gözleriyle işaret verdiğinde yerimden kalkıp onların duvar kenarına geçmesine izin vermiştim.
Uzun bir süre onların flört etmesini izledikten sonra sonunda ders başlamıştı ve hwang yerine gitmişti.
Biz ise Jisung'la baş başa kalmıştık.
Jisung tam yatacaktı ki, bu sefer izin vermedim.
Minho:
Jisung sen evde uyumuyonmu amına koyayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
funky mirror / minsung
ActionOkul çevresinde insanlarda dalga geçip eğlenen Minho'nun eve gittiğinde düşüncelerinin içinde kaybolması ve okula yeni gelip Minho'nun hikayesini öğrenen tek kişi olan Jisung'un ona yardımcı olmaya çalışması, Minho'nun onu sürekli terslemesi ve deva...