~ 1. BÖLÜM ~

20 6 2
                                    

Hayat devam etmek zorunda

Nefes aldığının farkında mısın , yaşadığının farkında mısın , hayatın, zamanın geçtiğinin farkında mısın sen durdun diye hayat durmiycak hayat devam etmek zorunda şimdi ne yaşadıysan yaşadın silkelen ve ayağa kalk ...

*****


Biz kimsesizleriz biz bedel ödetenleriz biz 5 arkadaşız bu hayatın oyununa yenik düşerek bu zamana kadar bir birini koruyarak gelmiş 5 arkadaş; Mine, Oğuz, Umut,heva  ve Burak

°°°°°

Ben oğuz . Hayır yanlış duymadınız kimsesiz bir yetimhane çocuğuyum belkide herkesin nefret ederek baktığı yada hiçkimsenin tanımadığı oğuz ....

________

Dün hiç uyuyamamıştım hala o kızı düşünüyordum ve hala o kızı düşünüyorum o kızda farklı birşeyler vardı.

-" Oğuuuuuuuuuuuuz yardım et" diye bağırdı Burak

- " Bırakın gebertiyimde hepimiz kurtulalım dünya bir pislikten daha kurtulsun" bu ses heva'nın sesiydi.

Sanırım yine Burak bişey yapmıştı burak etrafımda koşuşturuyor hevaysa onu kovalıyordu umut ve minede  onlara gülüyordu

-" yine kardeşime  naptın Burak " diye sorduğumda

Heva cevap verdi

- "Gidip kıyafetlerimi o sümüklü kız arkadaşına hediye ediyormuş"

- " Hayır itiraz ediyorum yalan " diye lafa atladı Burak

- "sadece kıyafetlerini değil hevanın tüm eşyalarını hediye ediyorum ve sen benim kız arkadaşıma sümüklü diyemezsin" diye devamını getirdi Burak

Mine şok olmuş bir şekilde burağa bakarken gülmeye korkuyordum heva her an bana patlayabilirdi .

Burağa acıdım ama hevada haklıydı Burak koşmaya devam ederken bir anda ona çelme taktım ve burakta yere düştü heva burağn sırtına çıkarak burağın saçlarını çekiştirmeye başladı ve hiçbirimiz araya girmedik burak sızlanırken heva  dahada sert çekiyordu...

Burak: "Bir saniye bişey diycem"

Heva: "Sen hala konuşuyormusun ne var ne"

Burak: "Sadece senin eşyalarını değil mineninde takılarını yani şu zincir tasmalarını satıyorum"

Mine: "Neeeeeeeğ seni şerefsiz hevacım bana izin verirmisin"

Heva: "Büyük bir zevkle"

Mine: "Bu zevk bana ait teşekkür ederim"

Mine: "Burak beni özlemişsin"

Burak: "Yoo özlediğimi nerden çıkardın ben sadece umutu özlerim"

Heva: "Gelirsem oraya senin o ağzını kırarım"

Burak: "Diyosun"

Mine ve heva bir anda burağın ayağından tutup yerden sürüklemeye başladı mine onu kedisinin bulunduğu odaya götürdü

Burak: "Hayır hayır hayır bunu bana yapamazsınız hayır lütfen oğuz yardım et umut lütfen yardım et"

Umut kahkaha attı

"Devam edin kızlar" diyip güldüm

Burakın kedilere alerjisi vardı kedi gördüğünde kaşınıyordu ...

BEDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin