stracena

40 8 0
                                    

Zmohla sem se jen na ,, :D" . Neodepsala . Až večer mi poslala nějakou řetězovku . Do pokoje vlezla matka . Rychle jsem zaklapla noťas a vyhlédla k ní .
,, Kvůli té hře už umřelo 10 děti . To je šílený !! Doufám , že sis už smazala Facebook!" Oddechla sem si . Řekla sem že ano a ať už přestane dělat stresy . Odešla a já šla spát .
Druhý den si ve škole všichni něco šuškali. Čekala sem na spolužačku , ale ona nic . Asi pracuje na dalším úkolu - pomyslela sem si . Pak sem ale zaslechla někoho zmínit tu velrybu . Moc sem se nevyptavala , aby nesikanovali . Do třídy vešla učitelka s policajtem .
,, Mili studenti , jak jste možná už zaslechli , vaše spolužačka včera večer spáchala sebevraždu . Pan policista se vás zeptá na pár věcí , potom dostanete na zbytek dne volno ..." Po těchto slovech začala celá třída jasat. Nezajímalo je , že jim umřela spolužačka . Hlavně že mají volno . Ten policajt se ke mně přišoural a začal mluvit .
,, Slyšel sem , že jste byli s Juliet dobré kamarádky."
,, Tak to ste slyšel špatně , ani sem ji neznala , jen na mě sem tam dejchla tím smradlavým duchem."
,, Tak i tak si ji znala že všech nejlépe"
,, Jo ale nebyla to moje kamarádka, teprve včera mi tak nějak došlo že vedle mě sedí "
,, Znis dost nervózně , snažíš se snad něco tajit ?"
,, No hrála tu hru a řezala se . Ale začala teprve včera , takže nevím jak to mohla stihnout dohrát ..."
,, Tu hru ? Myslíš Modrou velrybu ? Ano , to už víme . Řekla ti o tom někdy něco ?"
,, Ne , furt na mě jen dýchala , byla nějaká divná ... Ale já to nehraju . Můžu už jít domů ?
,, Ano , ale počítej s tím že se tě ještě budu muset někdy na pár věcí zeptat . Hlavně se teď drž od sociálních sítí." Když to řekl tak jsem zakyvala hlavou a odešla domů. Hned doma sem se připojila na fb . Na jejím profile byly nějaké fotky úkolů . Ještě ten profil nesmazali. První příspěvek zněl * chci hrát hru * a nějaký divný hastag . Ten text sem si zkopírovala a Postla ho na svůj účet . Za chvíli mi došlo oznámení . Liknula to teta Maruška. A další oznámení - nová zpráva od no name účtu. Napsal *Zdravím, tady kurátor*

 Napsal *Zdravím, tady kurátor*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Modrá velryba - příběh kurátora Kde žijí příběhy. Začni objevovat