Doprdele , co mu mám odepsat ? Nevím jak se mluví s kurátorem.
,, cau, já jsem Lenka Severýnová " doháje, asi sem mu neměla psát moje jméno . Co se mnou teď bude ?
,, chceš hrát hru?" Odepsal .
,, jakože nechci protože si mi právě zabil spolusedici xd "
,, Já ji nezabil , jen dohrála hru ... Ty jistě chceš taky hrát ..."
,, hele fakt nechci , já nejsem emo" zalhala sem . Emo sem , ale to on vědět nemusí ... Podívala sem se na svoje rány na ruce . Hm možná bych mohla hrát , ale nvm jestli chci umřít ... Radši ne . Najednou mi mlasknul notebook . Nová zpráva . Posrala sem se . Byla to moje adresa .
,, kdes to vzal ????" Napsala sem . Ale už sem věděla , že je hacker . Takže takto on nutí lidi hrát tu posranou hru !
,, To tě zajímat nemusí , tak co - budeme hrát ?" Hlasitě sem polkla . Měla bych to říct mámě? Ještě není doma z práce . Říct ji to nemůžu , protože nesmí vědět že mám pořád Facebook . Učitelce ? Ne , ta je stará a nijak mi nepomůže . Tak co tomu policajtovi ? Ale , byl to trošku debil tak raději ne . Nemám na vybranou . Odepsala sem mu .
,, ok" Můj život se během dvou dní převrátil na ruby . Poslal mi lajk emoji a tu fotku , kterou sem už znala .Ty vole . Vzala sem si nůž , kterým se řezu normálně. Toto by měla být hračka . Vyškrábala sem si F57 na ruku. Nešlo to moc přečíst , ale co už . Poslala sem mu fotku .
,, Takže ty se rezes jo ? Silná deprese " odpověděl. Co mu na toto mám napsat ?
,, jj"
,, Ale dobrá práce , dneska ještě jeden úkol a máš klid ." Po tomto mi poslal playlist děsivých videí. Normálně se jich nebojím , ale tyto byly hodně děsivé . Byl tam klaun a nějaký bubák . Brečela sem , ale nebylo cesty zpět . Hacknul mi webkameru , takže mě mohl sledovat . Bylo to fakt děsivé . Nakonec sem jen zaklepala noťas. Do čeho sem se to zas dostala ?!
ČTEŠ
Modrá velryba - příběh kurátora
HorrorByla jsem na dně , tak jsem si zahrála hru smrti . Co následovalo mi změnilo život ... VAROVÁNÍ: NÁSILÍ A UBLIŽOVÁNÍ