Hibát Követtem El...

126 14 6
                                    


Tom szemszöge :

- Nem megyünk el szórakozni?  -  Kérdezte Georg.

- Én benne vagyok -  Harapott Bill a pizzába.

- Tom?  te benne vagy?  -  Nézett rám Gustav.

- Nincs kedvem -  Feleltem unottan.

- Ne már tesó, holnap már megyünk vissza Németországba -  Nyafogott Bill.

- Nélkülem is el tudtok menni -  Forgattam meg szemem.

- Nélküled nem megyünk, te is jössz! 

- Nem, nem megyek! 

- Nancy miatt vagy, ilyen?  felejtsd már el, egy kicsit, azt a lányt -  Vágódott le mellém Bill, s  paskolta meg vállamat.

- Nagyon szeretem még mindig, ezek után is... -  dörzsöltem meg orrnyergem.

- Akkor beszélj vele.

- Nem! egyértelműen, a tudtomra adta, hogy semmit nem akar tőlem.

- Akkor felejtsd el őt örökre.

- Igen... Az lesz, a legjobb mindkettőnknek -  Sóhajtottam fel.

Nancy szemszöge :

Gyors zuhany után, a szobába siettem, ugyanis egy óra, és itt van értem Klarissa de még sehol sem tartok.

A ruhás szekrényem előtt álldogálltam, egy szál törölközőben, s egyszerűen döntés képtelen voltam. Hosszú percek után végre megtaláltam, a megfelelő ruhát.

Miután magamra ráncigáltam, a ruhát, gyorsan kivasaltam a hajam, s tűztem fel, egy laza kontyba elől pedig hagytam kilógni kettő tincsemet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Miután magamra ráncigáltam, a ruhát, gyorsan kivasaltam a hajam, s tűztem fel, egy laza kontyba elől pedig hagytam kilógni kettő tincsemet. A sminkem pedig, egy fekete szemfestékből, szempilla spirálból, és egy kis vörös rúzsból állt.

- Te aztán oda tetted magad kisanyám -  Ölelt magához Klarissa.
- Gyönyörű vagy, ma este szépen bepasizol.

- Nincs semmi pasizás!  Elegem van, a férfiakból -  Nyitottam ki kocsim ajtaját , s vágodtam, a volán mögé.
- Nos hová megyünk?  -  Pillantottam Klarissára, aki már vagy ötödjére rúzsozza ki, a száját.

- Egy Night cluba -  Kapcsolta be a biztonsági övet, s dőlt hátra.

Gyorsan bepötyögtem, a GPS - be, az úticélt, s indítottam be a kocsi motorját. Őszintén semmi kedvem menni bulizni, főleg, ilyen lelki állapotban, de, azt is tudom, hogy örökké nem várhatok Tom -  ra, hogy hát ha vissza jön hozzám, s újra kezdhetünk mindent.

Körülbelül félkilenc felé értünk, a Night Club elé, és szálltunk ki a kocsiból. Unott fejjel mutattam fel, a személyim, s tipegtem be, a sötét diszkó fényes szórakozó helyre. Ahogy egyre beljebb haladtunk, úgy kúszott, az orromba, a cigaretta, és az alkohol szaga, amitől felfordult, a gyomrom.

- Mi a baj?  Rosszul vagy?  -  Karolt belém Klarissa.

- Nem, csak kicsit megszédültem.

- Akkor igyunk rá, és jobban leszel - Húzott maga után, mitsem törődve, a táncoló emberekkel, akik ide -  oda lökdöstek.

- Két vodka narancs lesz -  Intett, a pultos srácnak, aki, egy biccentéssel nyugtázta kérésünket.

Fogalmam sincs, hogy már hanyadik kör vodka narancsnál jarhattunk, mikor megpillantottam őt. Szemem össze hunyorítottam hátha jobban látok, de, a sötétben vibráló diszkó fényétől nagyon homályosan láttam, így, az emberek arca össze mosódott, plusz, egy lapáttal rá tett, az is, hogy nem voltam józan állapotban.

- Minden rendben?  -  ingatta meg kezét, az arcom előtt Klarissa.

- Azt hiszem láttam őt...

- Kicsodát? 

- Ühm... mindegy nem fontos, biztos csak képzelődtem -  Ráztam meg fejem, hátha észhez térek.
- Megyek iszok, egy pohár vizet -  Fordultam, az ellenkező irányba, de valakinek, a mellkasába ütköztem.
- Elnézést -  Hátráltam, egy lépést, az előttem álló magas alaktól.

- Nem szeretem mikor részeg vagy -  Hallottam meg, egy nagyon jól ismert hangot, amire azonnal felkaptam, a fejem.

- Tom... -  Suttogtam alig hallhatóan.

- Beszélni szeretnék veled, egy sokkal nyugodtabb helyen -  Gyengéden karon ragadott, és húzott maga után.

Szótlanul ültem be mellé, a kocsijába, s hagytam, hogy oda vigyen, ahová csak szeretne.

******

Reggel, arra ébredtem fel, hogy alig kapok levegőt, melegem volt , s valaki konkrétan , a fél testével rajtam fekszik. Lassan kinyitottam szemem, s ültem fel, az ágyon, ezzel kiszakítva, az álmok szigetéről, a mellettem fekvő személyt. Konkrétan teljesen pucéran fekszünk egymás mellett Tom - mal. Idegesen túrtam barna kócosan álló fürtjeimbe, s szívtam be mélyen, a levegőt.

- Jó reggelt -  Dörzsölte meg szemét Tom, s ült fel, az ágyon.
- Olyan gyönyörű vagy -  Simított végig meztelen hátamon, s egy lágy csókot lehelet, a nyakamra.

- Ühm.... Haza kell mennem -  Pattantam ki, az ágyból, s rángattam magamra, a földön heverő ruháimat.

- Mi?  Most ugye csak viccelsz?  -  Rázta meg fejét hitetlenkedve.
- A drága látós férjedhez rohansz, miután megdugtalak  hm?  -  Vágta, a fejemhez.

- Nem tudsz te semmit sem! 

- Ohh de, hogy nem!  Egy kibaszott ribanc vagy, aki nem tud dönteni, hogy ki kell neki!

- Már rég elhagytam, a férjem miattad!  -  Könnyeztem be.
- Rohadj meg Tom, soha többé ne merészelj, a közelembe jönni!  -  Üvöltöttem, s rohantam ki, a hotel szobából.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Még mindig téged szeretlek ~Tom kaulitz. Where stories live. Discover now