Mert Engem Szeretsz .

95 16 2
                                    


Nancy szemszöge :

Piros két személyes kis kocsimba ülök, s éppen abban, a hotelbe tartok, ahol Tom szállt meg. Muszáj vele beszélnem, Úgy érzem megfulladok, két nappal ezelőtti találkozásunk után, egyszerűen nem bírom kiverni, a fejemből.

Remegő lábaimmal szálltam ki, a kocsiból, s a hatalmas épület felé kezdtem el sétálni.

- Jó estét Nancy Paterson vagyok - Mosolyogtam kedvesen, a recepciós hölgyre.
- ühm megtudná nekem mondani, hogy hol találom Tom Kaulitz szobáját? 

- Ki kérdezi? 

-Az ügyvédje vagyok.

- Rendben , a harmadik emeleten, a 202- es  szoba, az övé.

- Köszönöm -  Motyogtam, majd a lifthez siettem.

A hosszú folyosón sétáltam, s szememmel, a 202 -  es szobát kerestem, amit nagy nehezen megis találtam. Lassan emeltem fel kezemet, s kopogtam be, a tölgyfából készült ajtón.

- Mit keresel te itt?  -  Nézett végig rajtam gúnyosan Judy.

- Tom - hoz jöttem, muszáj alá írnia pár fontos papírt.

- Nincs most itt, és amúgy is szállj le róla! 

- Az ügyvédje vagyok! 

- Nem érdekel!  Keresünk majd másik ügyvédet, vedd úgy, hogy ki vagy rúgva -  Csapta rám, az ajtót.

Szánalmasnak éreztem magam, komolyan ide jöttem, az éjszaka közepén?  Miért, hittem azt, hogy majd megtudjuk beszélni, a dolgokat? Miért hallgattam megint arra, a fránya szívemre?  Gyorsan szedtem, a lábaimat, a lépcsőn, s rohantam egyenesen, a kijárat felé.

- Nancy várj kérlek!  -  Kapott csuklóm után Tom.
- Hová mész? 

- Mi az, hogy hová megyek?  haza. Ide se kellett volna jönnöm.

- Mert? 

- Mert? Tom fent van, a barátnőd aki elég egyértelműen, a tudtomra adta, hogy semmi keresni valóm itt. És tudod mit?  Igaza van! 

- Ez az utolsó szavad? 

- Ez -  Fordultam sarkon, s léptem át, az ajtó küszöbét.

- Rohansz vissza, a férjedhez?  - Üvöltötte Tom, mire, én megtorpantam.

- Tudod neked kurvára nincs semmi közöd, ahhoz, hogy, én kihez rohanok.

- Nincs hozzá közöm? 

- Miért, van? 

- Szerintem igan van.

- És szerinted miért, lenne hozzá közöd?  Hm?  -  Léptem közelebb hozzá.

- Mert, hazudsz, a férjednek.

- Miért, is? 

- Mert, nem szereted.

- Már, miért ne szeretném? 

- Mert, engem szeretsz -  Mondta, mire én nyeltem, egy nagyot, s mélyen a szemébe néztem.

- Tévedsz!  -  Fordítottam hátat neki, s rohantam ki, a hatalmas üveg ajtón.

Még mindig téged szeretlek ~Tom kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang