Янгол на байку

24 3 0
                                    

Даний фанфік лише фантазія автора. Одразу попереджаю, що далеко відійшла від канону. Тому роботу можна читати навіть не знаючи оригінальних історій.

За основу взято персонажів з китайської дорами "Неприборканий" та тайського лакорну "Кохання навкруги".

P. S. Так як в українській мові ім'я персонажа можна сплутати з займенником, перед ім'ям буде стояти знак апострофу«'»

~ ~ ~ ~

Впливові люди можуть все. Тому, перекриття траси кілька разів на тиждень, нікого не дивувало. Пакін був найбагатшою людиною в місті. Чоловік вважався таємничою фігурою, здатною смикати за потрібні ниточки, як вправний ляльковик. Пакін мав здатність розв'язувати питання лише кількома фразами. І прибирати тих, хто йому заважав лише одним телефонним дзвінком. Його основною справою були перегони. Пакін обирав кращих, бо там де були гроші, майстерність повинна бути на найвищому рівні. Перегони являлися закритим заходом і потрапити туди можна було тільки за запрошенням. Охорона пильно слідкувала за порядком та в разі чого, карала порушника.

Цієї вересневої ночі людей було більше ніж зазвичай. Пай закінчив огляд мотоцикла в той самий момент, коли до нього підійшов один з гонщиків. А також за суміцнитством його найкращий друг.

— Сьогодні буду купатися в глядацькій увазі, — зухвало проговорив Прапай, провівши рукою по волоссю, він задоволено посміхнувся.

— Це тому, що я не беру участь, — склав руки на грудях, відбив Пай. При цьому красномовно поглянувши на юнака.

Прапай лише засміявся та надягнувши рукавички, сів на мотоцикл. Його суперник вже давно був напоготові. Тому, закріпивши замочок на шоломі, Прапай став очікувати сигнал. Коли об'явили старт, гонщики рвонули по трасі. Прапай з подивом виявив, що не може обігнати кмітливого хлопця. Інколи вони їхали поряд, але частіше Прапай залишався позаду. До фінішу він приїхав останнім.

— Приголомшливо. Я хочу знати ім'я переможця, — з захватом промовив Прапай. Він вмів приймати поразку, хоча в перегонах його ще ніхто не перемагав. Тому парубок був зацікавлений в особистості свого опонента.

Юнак не одразу відповів. Знявши шолом, він посміхнувся. Біле волосся одразу скуйовдив вітер. Темні очі приязно подивилися на Прапая.

— 'Він. Здається я чув про тебе, — проговорив 'Він, меланхолійно знімая рукавички. — Передай механіку, що він майстерно виконав свою роботу.

Янгол та ШтормWhere stories live. Discover now