Oha benim böyle bir kitabım varmış.
Akaza telefonu kenara koyar ve düşünmeye başlar.Neden bu adan?Başkası olmazmıydı?Ya sonra boşanmazsa?Gerdek gecesi yapmıcamki yoo.Neyse nişan şeyleri onun evinde ve...2 güne nişan var bu haftada büyük ihtimalle evleneceğiz.
Onunla evlenmek istiyormuyum?
Hayır sadece bu "dedikodu" ları yatıştırmak için bir süre evli kalacağız oda kağıt üstünde.Adamda yakışıklı ya-
Ne düşünüyorsun Akaza kendine gel.O adama kendimden asılı olmasa bile duygular yaratmamalıyım çünkü zaten boşanacağız o kendi yoluna ben kendi yoluma.
(Yazar:Ona sen karar vermiyorsun cnm kalbin(ben)karar veriyor(um))
Uhm uykum geliyor...Hayır uyumamalıyım.Yok,ya da uyuyayım.Yok uyumayayım.KARAR VER LAN.
Akaza kapı zilinin sesiyle irkilir ve kapıya doğru ilerler,delikten bakmaya zahmet etmeden kapıyı açar.
Daki:Naber .
Akaza:iyi, sen?
Daki:iyi yahuuu.
Akaza:Ne çivi gibi dikiliyorsun gelsene.
Daki:peki,geleyim.
Daki sanki ona yalvarmışım gibi nazlana-nazlana eve girer.
Daki:eee işler nasıl gidiyor
Akaza:normal.
Daki:çok sıkıcısın.
Akaza:anan sıkıcıdır.
Daki:anama laf yok.
Akaza:analar kutsaldır.
Daki:evet.
Akaza:Nakimeyle sevgili olmuşsunn.
Daki:EVET YAHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAA
Akaza:evrim geçirenler evimden kovuluyormuş.
Daki:sustummm
Dakiyle biraz sohbet ederiz,Daki'yi nakime çağırınca gider.
Napçam ben şimdi.
Akaza saate bakınca geç olduğunu görür.Zaman su gibi akıp geçiyor.Odasına gider pijamalarını giyer ve kendini siyah yastık,yorgan,çarşaflı yatağına atar.Gözlerini kapar ve uyur,uyurr, UYUR DEDİM SANA.
Neden sürekli o adamı düşünüyorum!Hayır Akaza sakin nefes al,nefes ver sakinleş,o adamı düşünme.Siktir şu an aşık olmam çok kötü olurdu.
Tamam aşık değilim sadece bu gün onu çok fazla gördüm diye.Evet,kesinlikle o yüzden.
O gece ne kadar düşünmeyeceğim desede onu düşünür.Zihnine kazımıştılar sanki yağmurdan sonraki gökkurşağını andıran gözlerini,güneşten farksız saçlarını,o gülüşünü.Düşünmeden edemiyordu.
O amcığın kafasını klozete sokucam büyü yaptı kesin bana.Büyücü piçlik abidesi.3 tane deveyi üst-üst'e koyup üstüne oturttuğum.Neyse Akaza onu düşünme artık YETER CİDDEN.
(Nobdy:Douma:sandalamandaa pomdulamandaaa sanga hanga hondulamandaa)
(Yazar:cokkomigimdimi)
Akaza zar-zor uyur,sanırım uyur.
2 gün sonra
Lanet olası gün geldı çattı,nişan.
Akaza üzerindeki takıma bakar.Neden bitecek bir evlilik için bu kadar uğraşıyolar ki?Neyse,çok takmayayım kafama.
Akaxa üzerini son bir kez kontol eder ve kapıya doğru yönelir,odadan çıkar ve Douma'yı görür.
Douma:Nişanlımın yüzü neden asıkmış bakalım?
Der dalga geçer gibi.
Akaza:Şey ananın amı.
Douma:Çok küfürbazsın.
Akaza:Tamam.
Arabaya biner ve gideriz,nişan bilmem kaç saat sürer ve tüm plartformlara yayılır.Siktir neden insanlara diğer insanlar bu kadar ilgiliki?
Akaza göz ucuyla yüzüğüne bakar.
Eve gider gitmez çıkaracağım.
(Arkadaşlar, bu arada düğüne katılmak isteyenler buraya yazsınlar.👉🏿)
Akaza evine varır,hemen üzerdekileri çıkarıp duşa girer.Duştan çıktıktan sonra yüzüğü inceler sonra, yüzüğü çıkarır ve yandaki çekmeceyi açıp içeri koyar.Kendini yatağa atar ve uyur,sanırım.
Cidden arada bir bu kitabada bakmalıyım.Neyse, bölüm nasıldı?Akaza nazlanmaya devam edicek gibi görünüyor amma sonunda doumaya aşık olduğunu kabul edicek nasıl olsada.
Vote ata bilirsiniz.💋
Doukaza ile kalın.(kalmayan sikiliyormuşta)(şaka yaptım canım)