Kitabın yeni kapağı nasıl?
Buarada Wattpad fanficleri neden herkese bu kadar batiyo sanki zorla okutuyoz aq <3
Gozum ameliyyat olmus bolum yaziyom size degerimi bilin ulan
Eğer yazım yanlışı varsa şimdiden özür dilerim.
Douma güneşin yüzüne vurduğu ışıktan rahatsız olur ve yavaş yavaş gözünü açar,kafasını kaldırdığında yanındaki oğlanı görür ve dün gece olanları hatırlar ve kendi kendine gülümser.Ah,yıllar geçmesine rağmen bir kalp unutmazmı ilk ve son aşkı?
Douma eski anıları yad eder.O kaza ile lise dönemindeki aşkları mahv olmuştu,sona ermişti.Belki,Akaza o kazadan sonra hafızasını kaybetmeseydi her şey daha farklıydı?Belki, yine şimdiki durumda yatakta yatacaktılar ama bir aşk evliliğiyle,kağıt üstünde olan ve Akaza'nın sona ereceğini düşündüğü bir evlilikle değil.Douma'nın bir umut'u vardı onun fikrine göre;sadece hafıza silinir,kişiye hissetdiği ise aynı kalır.
Flashback
Douma hızla koşuyordu,sevgilisinin kaza haberini duyduğundan beri deli gibi koşuyordu.Sonunda,hastaneye varır.
Douma:Merhaba...
Uzun süredir koştuğundan nefes-nefesedir.
Douma:Hakuji Soyama kaç numaralı odada?Durumu nasıl?
Hemşire:Uhm bir dakika...
Bilgisayarda bir kaç işlem yapar.
Hemşire:Siz onun neyi oluyorsunuz?
Douma:Sevgilisiyim.
Hemşire:Hakuji bey kalıcı hafıza kaybı geçirmiş.Beynin merkezinin derinliklerinde yer alan talamus¹ ile beynin temporal loblarında² yer alan hipokampal³ oluşumlar ciddi zarar görmüş.
(¹:duyuları yönetir)
(²:görsel hafızanın,dilin anlaşmasından ve duygu çağırışımının uygun şekilde tutulması için duygusal girdinin tüketimsel anlamlarda dönüşmesinde rol oynar)
(³:kısaca beynin hafıza merkezi)
Douma:Kalıcı hafıza kaybı mı?
Hemşire:Evet.Bu arada,31 numaralı oda.
Douma:teşekkürler...kaçıncı katta?
Hemşire:2-ci kata çıkın ve sağa dönün.
Douma:Tamam.
Douma 2 ci kata çıkıp,sağa döner ve 31 numaralı odayı aramaya başlar.Odayı bulunca kapıyı açıp içeri girer.
Douma:Sevgilim,nasılsın?
Akaza:Sen kimsin?
Douma o anda duraksar ve göğüsünde bir sızı hiss eder.Bunların Akaza'nın suçu olmadığını çok iyi biliyordu ama içinde bir yerde anlatılamaz bir duygu vardı...üzüntü müydü?kırgınlık mıydı?sinir miydi?Ne tür bir duygu olduğunu bilmiyordu ama çok acı veriyordu.
Douma:Akaza,ben senin sevgilinim.
Akaza:Hayır,değilsin.Ben senin gibi birini tanımıyorum.
Douma:Akaza!Benim,Douma,6 aydır sevgiliyiz.
Akaza:Siktir git buradan.
Douma:Akaza-
Doktor:Odadan çıkın lütfen.
Douma:Ama...
Doktor:Zor olduğunu biliyorum ama lütfen şu anda odadan çıkmalısınız.
Douma:Tamam...
Douma odadan çıkar ve çıkar çıkmaz gözyaşlarını tutamaz ve ağlamaya başlar.
Douma:Özür dilerim,Akaza.
Flashback end
Douma yatakta uzanmış,Akazayı izliyordur.Eli Akazanın saçına gider ama ilk başta tereddüt eder sonra,Akazanın saçını okşamaya başlar.Her zaman olduğu gibi yumuşaktı.Akaza kıoranmaya başlayınca yavaşca elini çeker ve Akazanın uyanmasını bekler.Akaza gözlerini açar ve Doumanın gözleri Akazanın sarılarıyla buluşur.⁴
(⁴:Bu kısımda Doumanın göz rengini yazamadım çünkü,adamın normal göz rengi yok amk.)
Akaza:Ha?Bir dakika ben neden çıplağım?!
Douma:Dün gece bir şeyler yapmış olabiliriz.
Akaza:Olabiliriz mi?!ŞAKA MISIN SEN BAYA BAYA YAPMIŞIZ İŞTE PEZEVENK SURATLI GODZİLLA!
Douma:AKAZA YETER!
Bölüm bitti
Vote ata bilirsiniz
Bölüm nasıldı?