/ 9/

80 5 62
                                    

Yasak getirilecek o kadar şey varken Wattpade yasak getirdiklerinde nasıl hiss etdiler:💗💞💘💝💖💓💕💟💋❣️❤️‍🩹🥰😍🤩☺️😚😊🤗🤭

____________

Douma:AKAZA YETER!

Akaza:BAĞIRMA LAN!

Douma:BİR YANLIŞ YAPMIŞ OLABİRİZ AMA BEN DE KENDİMİ KONTROL EDEMEDİM!!

Diye yalan söyledi Douma.

Akaza:Bunun sana bana dokunma hakkı verdiğini sanmıyorum?Boşanma işini biraz erken yapmalıyım sanırım...

Douma:Boşanmayacaksın.Sonsuza kadar bana ait olacaksın anladın mı?!Ben seninle boşanmayacağım.

Akaza:Ne?!

Douma:Duydun.

Akaza:Beni kandırdın!Boşanacağını söylemiştin!

Douma:Boşanma özel bir durum yoksa 2 kişininde isteği ile olur.Kısacası benden boşanamazsın.

Akaza:Orospu çocuğu!Lan ne istiyorsun benden!Ananı mı siktim?!

Douma:Biraz kibar ol ve küfür kullanma.Ayrıca,bundan sonra bana ait olamağa alışmalısın.

(Yazar-sama:2022 wattpad hikayelerine dönmez inşallah🧕🏿🤲🏿)

Akaza:Aynen,ben de yarrağımın başı.

Douma:Çok kabasın.

Akaza:Sen de şerefsizsin.BEN SENİNLE EVLİ KALMAK İSTEMİYORUM!!!

Douma:Bu senin isteğinle olan bir şey değil.

Akaza:Benden haklarımı alamazsın.

Douma:Haklarını siktim öldü.

(Yazar-sama:Douma en nefret ettiğim insan tipine nasıl dönüyor izleyin mucizeyi.)

Akaza:Douma bak bende seni bir sikerim ölmeği bırak reenkarne bile olamazsın.

Douma:Herneyse,ben odadan çıkıyorum sen ise banyo yap ve aşağı in.

Akaza:Git.

Douma:Zaten bunu yapıyordum.

Dedi ve odadan çıktı.

Akaza hem kandırıldığından dolayı,hem de Douma yüzünden sinirliydi.Sinirden dolayı yastıkla ağzını kapatıp çığlık attı sonra, ayağa kalktı.Sırtı ağrıyordu.Banyoya doğru halının üzerinde yürüdü ve içinden "Kim yaz mevsiminde yere halı serer ki?" diye düşündü ve çok sorgulamadan banyonun kapısını açtı ve içeri girip banyo yaptı.Banyodan çıktı ve üzerine şort ve siyah bir tişört giydi.Beyaz basamaklı merdivenle aşağı indi ve Doumayı gördü;koltukta oturmuştu ve brendi¹ içiyordu.

(¹:brendi bir çeşit alkollü içkidir.)

Akaza:Sabah sabah boş karnına içki sağlıklı değildir.

Douma:Vay,beni düşünene bak.

Bardağı masaya koyar.

Akaza:Senin triplerini çekecek durumda değilin.

Douma:Neden?

Akaza:Sarhoş musun yoksa mal mısın?

Douma:Merak etme,ben öyle kolay kolay sarhoş olmam,Akaza.

Akaza:Ha,o zaman malsın.

Douma:Adını ne koymak istiyorsan.Hadi,kahvaltı yapalım.

Akaza:Douma,bak şu anda senin üstüne atılıp seni boğmamak için kendimi zor tutuyorum.

Douma:Anlıyorum.Ne olursa olsun bunu yapmamalıydım,biliyorum ama herkes hata yapar.

Akaza oflar.Douma hizmetçilere izin verdiği için kendileri yemek yapmalıydı.

Akaza:Mutfak nerede?

Douma:Bekle,ben de yardım edeyim.

Akaza:Tamam.

Akaza Doumayı takip eder ve mutfağa varırlar.Douma dolaptan 2 tane yumurta ve domates çıkarır.

Douma:Menemen yapalım mı?

Akaza:Tamam.

Akaza domatesleri küp küp doğrar ve o sırada Douma yağı eritiyordu sonra domatesleri tavaya atar,bir kaç dakika sonra domatesler piştiğinde çırptıkları yumurtayı da tavaya eklerler ve karıştırırlar.Menemen piştikten sonra çatalla yerler.²

(²:Ben valla bunları ekmekle bana bana yediklerini hayal edemedim çatalla yesinler)

O gün de bir şekilde geçip gitti.Akaza çoğu zaman Doumadan uzak durmaya çalışıyordu.Fakat bazen Doumaya bakmak kalbini küt küt attırıyordu.

Bölüm bu kadardı.

Size menemen tarifi verdim daha ne yapayım.(kullanırsınız)

Vote ata bilirsiniz.

Bölüm nasıldı?

when you don't love me///doukaza///omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin