Gökçe'nin anlatımıyla"
5 ay sonra;
"Aşkom sen emin misin partiyi yatta yapma konusunda?"Diye sordu Hazal.
Bugün Mert'in doğu günüydü. Ona unutamayacağı bir anı bırakmak istediğim için parti düzenledim.
Ben Gökçe;)
Tam 37 haftalık hamileyim bebegimizin dünyaya gelmesi an meselesi. Bugün babasının doğum günü. Herseyin eksiksiz olmasını istiyorum. Bu yüzden bir sürü organizasyon yaptırdım. Aslında kimse yatta yapmamızı onaylamasa da ben kafamın dikine yaşayan bir insandım."Ay Hazal bunaldım."Dedim.
"Tamam minnoş sakin, senin için manevi değeri büyük olduğu için deniz kenarında olmasını istiyorsun anladım ayol"dedi Elif.
Evet,deniz kenarında olduğu için istiyordum. Ben kendimi bildim bileli sahil kenarında denize karşı nefes almak benim için bir aktivitedir.
Mert'in şirketten çıkmasına tam 15 dk var. Hemen buraya gelmesi icin ugrasmaliydim.Dayanamayip Mert'i aradım.
"Alo sevgilim ?"
"Mert benim seninle birsey konuşmam gerekiyor da...her zaman ki buluştuğumuz sahile gelir misin?"
"Tabii ki gelirim. Korkmalı miyim?"
"Hayır. Sadece konuşmak istiyorum."
"Peki Ben hemen geliyorum."Dedi ve kapattı.
Daha mesai bitimine 15 dk vardı ama jet takmış geliyordu şuan. Kendi işinin patronu olunca dakikalar önemsizdi.
Herkes gelmeye başlamıştı. Hepsini selamladiktan sonra yatın en alt bölümüne herkesi yonelttim. Sürpriz olmasını istiyordum.Ve evett. Mert karşıdan bana koşarak geliyordu. Telaslanmamasi için hemen Gülümsedim.
"Huh sevgilim iyi misin?"
"İyiyim birtanem ,siz iyi misiniz?"
"Eveeeet. Oglusum da iyi seni hissedince hemen tekmelemeye başladı."
"Uslu dur bakayım oğlum."
"Aşkım hadi gel bu yatı bizim için ayarladım. Yemek yeriz diye..."
"Sevgilim planını bozmak istemem ama yat? Pek güzel bir fikir değil sanki yani söyle senin için."Dedi tahmin ettiğim gibi.
"Ya lütfen bir kere hem ben deniz kenarına gelmeyi özlemiştim."
"Peki yemeğimizi yiyelim hemen eve dönelim birtanem." Dedj ve beni yavaşça yata doğru ilerletti.
1...
2...
3...
Sürpriz 🤌🏻🤌🏻🤌🏻"Meeeeeert! İyi ki doğdun"
"İyi ki doğdun devrem"
"Ama...Ya Gökçe...hepinize teşekkür ederim."
💫
Herkes Mert'i kutladıktan sonra pastalarimizi kesip yedik. Şuan da herkes içecek tuketiyordu.Ben ise sadece...elmalı soda.
Küçük oğluşum asitli olmasına rağmen elmalı soda aşığı. Ben hissediyorum öyle;)
"Ya Gökçe kuşum ben 2 dk lavaboya gidip geleyim." Dedi Hazal.
"Tamam ihtiyacın olursa ne yapacağını biliyorsun ."Dedim.
Eveeet yalnız kalmıştım. Mert şuan şirketteki yakın arkadaşlarıyla iş görüşüyordu. Bana doğru koşan kral Andrew 'i görünce hemen Gülümsedim.
"Kralişe?"
"Efendim kralım.Eglendiniz mi bakayım?"
"Hayiy çünki papa kral benimle oynamiyo"diye yakındı.
"Ama minnoşum babanın da işleri var oyuzden oynayamamistir. Hem eve gidince seninle sürekli oynar,telafi eder. Tamam mı? "
"Tamammm" Dedi ve arkasini dönüp heryeri süzdü.
Tam o an karnıma giren ağrı ile oturduğum yerden dogruldum.
Şuan olmaz oğluşum biraz daha bekler misin ? Ama olmadı, beklemedi. Ağzımdan küçük ama derin bir çığlık çıktı. Herkes bana doğru dönünce derdim anlatmaya çalıştım. Suyum akmisti,bebek geliyordu...
"Arabayı hazırlayın çabuk "Dedi Mert
"Arabayı hazırlayacağız ama hastane çok uzak."Diye bağırdı Koray
"Abi yetisemeyiz napicaz" Dedi Onur.
"Aşkım sakin ol tamam mı halledecek herseyi"diye bana nefesi üfledi Elif.
"BEBEK ! Geliyooor ,yardım edin."
"Doktor yok mu? Doktor bulun çabuk?"
"Rüzgar. Rüzgar sen doktor değil misin?" Diye konuştu tanımadığım bir adam.
"Geldim geldim geldim korkmayın geldim. Ben uzman doktor Rüzgar Tuna. Size yardım edeceğim sakin olun lütfen, derin derin nefesler alın lütfen."
Kadın beni rahatlatmaya çalışıyordu. Ama aklımda tekrar eden tek şey geldim kelimesi idi.
Hemen dediklerini uygulamaya basladim. Oğlum senin zamanlamana tüküreyim. Bir yandan elimi sıkan Mert ile göz göze geldim. Sanırım oğlum attık benimle değildi. Hissettiğim çığlık ile Mert'in gözlerine bakarak derinlere daldım...
💗
"Uyandi. Evet uyandi. Sevgilim iyi misin ?"dedi Mert.
En son bir bebeğimiz olacaktı...
"Bebek..."diyebildim sadece.
"Oğlumuz burda Güzelim o çok iyi sen?"
Yaşıyordu...bir oğlumuz olmuştu ve yaşıyordu.cok mutlu olmuştum.
"İyiyim...hani nerde...Mert çok-çok mutluyum" Diye zorla konuştum.
"Burda birtanem kendini pek zorlama.
Bak oğluşumuza hem ismi ne olsun sevgilim?""Ber...tuğ. bertug olsun ismi. Bizim gibi bütün engelleri aşsın..."
"Hosgeldun Bertuğ'um..."
Hosgeldin Bertuğ☆
🫂
Bölüm sonu.
623 kelime 🫸🫷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONU SEV
أدب المراهقين"Ne olursa olsun annene kızma oğlum...O seni seviyor,sende onu sev."