Άρης POV
Άλεξ: που ήσουν??
Άκουσα την φωνή του Αδελφού μου
Άρης: στο σχολείο και μάλλον και αύριο τέτοια ώρα θα έρθω η και ποιο αργά
Άλεξ: γιατί??
Άρης: θα σου πω όταν τελείωση όλο αυτό
Είπα και πήγα για ύπνο
Αλλά προτού πέσω για ύπνο άκουσα την φωνή του Μάρκου
Μάρκος: που ήσουν??
Άρη: Μμμ στο σχολείο
Είπα κοιμισμένος και εκείνος δεν είπε τίποτα ήρθε κοντά μου και με φίλησε γλυκά στο στόμα
Μάρκος: κοιμήσου
Είπε και πέσαμε και η δύο στο κρεβάτι για ύπνο
~ την επόμενη μέρα στην τάξη ~
Κύριος: Η Άρτεμις (λατινικά Diana) είναι μια από τις παλαιότερες[εκκρεμεί παραπομπή], πιο περίπλοκες αλλά και πιο ενδιαφέρουσες μορφές του ελληνικού πανθέου. Κόρη του Δία και της Λητούς, δίδυμη αδελφή του Απόλλωνα, βασίλισσα των βουνών και των δασών, θεά του κυνηγιού, προστάτιδα των μικρών παιδιών και ζώων, και θεά του φεγγαριού. Από τη θεά Άρτεμη, προέρχεται το όνομα Αρτεμισία.
Η Εστία, η Αθηνά και η Άρτεμη, ήταν οι μόνες Θεές που πάνω τους δεν είχε δύναμη η Αφροδίτη (που είχε υποτάξει το σύνολο Θεών και ανθρώπων).
Αντίστοιχη της Άρτεμης στη ρωμαϊκή μυθολογία είναι η Ντιάνα, ενώ στην ετρουσκική μυθολογία η θεότητα Αρτούμες.
Η Άρτεμις με τόξο και βέλος μπροστά από βωμό. Αττική Ερυθρόμορφη Λήκυθος, 475 π.Χ., Σικελία
Μια από τις πιο αγαπημένες ενασχολήσεις της Άρτεμης ήταν το κυνήγι. Γυναίκα δραστήρια, ορμητική και ευκίνητη, η ελεύθερη και αεικίνητη θεά διοχέτευε το μεγαλύτερο μέρος της ενεργητικότητάς της στην αναζήτηση και καταδίωξη θηραμάτων στα βουνά. Συνοδευόμενη από δροσερές και όμορφες νύμφες και περιστοιχισμένη από άγρια κυνηγόσκυλα, με ακόλουθο τον σκορπιό, έτρεχε γύρω από λίμνες, ποτάμια, λιβάδια και βουνά προκειμένου να απαντηθεί με άγρια κυρίως ζώα. Ντυμένη με λιτό ελαφρύ ρούχο και εφοδιασμένη με τον κατάλληλο για την περίσταση εξοπλισμό ριχνόταν με ενθουσιασμό και μανία σ' αυτό που κυρίως την ενδιέφερε. Αδάμαστη, σκληρή κι αγέρωχη, δεινή γνώστρια της τοξευτικής τέχνης και πολύ ικανή δρομέας και κυνηγός, επιδιδόταν με πάθος στο κυνήγι.Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της Άρτεμης ήταν η καθολική της κυριαρχία στη φύση. Ήμερα και άγρια ζώα, ψάρια στα νερά και πουλιά στον αέρα ήταν όλα τους κάτω από την προστασία της.