Άλεξ - Λορέντζο POV
Ρομάν: όχι...όχι...όχι!!
Άκουγα τον Ρόμαν να φωνάζει και να κλαίει όπως όλοι μας
Λορέντζο: Ρόμαν σταματά ποια να δούμε τι θα κάνουμε!!
Του είπα και μετά γύρισε με κοίταξε και μου είπε
Ρομάν: Λορέντζο τι θα κάνουμε που θα πάμε να τον βρούμε??
Μου είπε μέσα στους λογαριασμούς του και μετά του είπα
Λορέντζο: δεν ξέρω Ρόμαν δεν ξέρω
Είπα και τον αγκάλιασα
Ναταλία: Ρομάν...
Πήγε να πει η Ναταλία αλλά την Σταμάτησα εγώ σηκώνοντας το χέρι μου για να μην του μιλήσει και να τον αφήσει να ξεσπάσει
~ 3 ώρες μετά ~
Ο Ρομάν κοιμηθώ στην αγκαλιά μου εγώ τον σήκωσα και τον πήγα στο δωμάτιο του και του Ιγκόρ και μετά ξανά κατέβηκα κάτω
Αλεχάντρο - Ηλίας: τώρα τι κάνουμε??
Λορέντζο: δεν ξέρω πραγματικά και στα αδέλφια μας και στα αδέλφια σου πως θα το πούμε και καλά άσε τον Εμανουέλ και τον Εμμανουήλ και την Βάσω αυτούς κάπως θα τους ηρεμήσουμε τον Ντιέγκο πως θα τον ηρεμήσουμε Εεε!!
Αλεχάντρο - Ηλίας: δεν ξέρω πραγματικά δεν ξέρω... Λορέντζο να σε ρωτήσω κάτι??
Λορέντζο: ναι
Αλεχάντρο - Ηλίας: τι σημαίνουν τα σημάδια στο χέρι του Ιγκόρ??
Λορέντζο: δεν ξέρεις??
Αλεχάντρο - Ηλίας: ξέρω αλλά θέλω να μου το πεις και εσύ
Λορέντζο: μάλιστα...αυτά τα σημάδια στο χέρι του σημαίνουν δύο πράγματα ο ένα είναι ότι του δίνουν δύναμη το κάθε σημάδι σε αυτόν που του ανήκει
Αλεχάντρο - Ηλίας: δηλαδή όποιος έχει το ίδιο σημάδι του δίνη την δύναμη του??
Λορέντζο: ναι
Άρης POV
??: ήρθε η ώρα να μάθεις και για τον ξάδελφο σου τον Ηρακλή και για όσους δεν ξέρεις και για τα υπόλοιπα ξαδέλφια σου!!
Μου είπε και μετά άρχισε να μου λέει
??: Ο Ηρακλής ή Αλκαίος ή Αλκείδης (αρχ. ελλην.: Ἡρακλῆς, από το όνομα Ἥρα και το επίθημα -κλῆς του ουσιαστικού κλέος = δόξα) ήταν αρχαίος μυθικός ήρωας, θεωρούμενος ως ο μέγιστος των Ελλήνων ηρώων. Γεννήθηκε στη Θήβα και ήταν γιος του Δία και της Αλκμήνης. Η μητέρα του Αλκμήνη ήταν παντρεμένη με τον Αμφιτρύωνα, με τον οποίον κατέφυγαν στη Θήβα, επειδή ο Αμφιτρύωνας είχε δολοφονήσει τον Ηλεκτρύωνα κατά λάθος (πατέρα της Αλκμήνης). Ο Δίας πήρε τη μορφή του Αμφιτρύωνα και κοιμήθηκε με την Αλκμήνη. Πριν γεννηθεί ακόμη ο Ηρακλής, ο Δίας ανήγγειλε στους Θεούς ότι θα γεννηθεί από την Αλκμήνη απόγονος του Περσέα, που θα βασιλεύσει στον Θρόνο των Περσιδών. Όταν γεννήθηκε ο Ηρακλής, η Ήρα, η γυναίκα του Δία, η οποία τον ζήλευε για τις απιστίες του, έστειλε στην κούνια του δύο φίδια, αλλά το βρέφος τα στραγγάλισε. Ο θετός πατέρας του Ηρακλή, ο Αμφιτρύωνας, ο οποίος ανέλαβε να τον μεγαλώσει, τον δίδαξε την τέχνη του ηνιόχου, ο Κάστορας του δίδαξε την οπλασκία, ο Αίλυκος την πάλη, ο Εύρυτος το τόξο, ο κένταυρος Χείρωνας τις Επιστήμες και ο Λίνος τη Μουσική.