" yaren uyanmış "
" Ne nasıl uyanmış mı "
" Evet şimdi doktor aradı uyanmış "
Bu haberi duymamla birlikte hemmen ayağa kalktım arkadan bir ses duydum.
" Ferdi gitme " dedi sera
"Gidiyorum "
" Beni böyle bırakıp mı"
" Evet başka soru"
" Yok git ferdi artık seni istemiyorum "
" Duygularımız karşılıklı sera " diyip oradan çıktım .
Kapıda arabamı gördüm şoför koltuğuna oturdum yanıma irfan abi arkaya mert abi gözde abla ve Ceylin oturdu.
Arabayı hemen hastaneye doğru sürdüm.
Hastane gelir gelmez yarenin odasına gittim ilk olarak kapıyı çaldım .
İçeriden yarenin sesiyle gör komutu gelince içeri girdim.
Karşımda yatakta oturmuş bitkin bir yaren vardı.
Hemen ona sarıldım ağlıyordum bana karşılik verdi.
Ceylin" aaa bende sarılıcam ama " dedi ve yarenden uzaklaştım ardından tek tek herkesle sarıldıktan sonra yarene olup biten herşeyi anlattık.
Yaren" peki o adam nerede "
" Hapiste güzelim sana bu yaptığı yanımıkalıcatı aslında onu bir guüzel dövücektim de neyse "
" Eniştem sen merak etme ben onu yeterince süründürüyorum "
" Anlatsana kız naptın " dedi gözde abla
" Şöyle anlatayım ben bunun akli dengesinin yerinde olmadığını sundum sonrada bunu incelediler belki evraklarla oynamış olabilirim"
" Ne sen deli misin ya yakalansaydın "
" Ama yakalanmadım sonra hapiste bunu hücreye tıktar 5 yıldan beri tek başına hücrede yaşıyor "
" Ohaa" dedi irfan abi sonrada" kızım sen neymişsin be " ( şuan buraya ne sandım yarram yazasım var ama yazmicam )
" Siz beni ne sandınız ya " " ego tavan hemen ferdi aşkım sorsana ne zaman çıkıcaz buradan çok daraldım" yarenin böyle demesi üzerine " sorayım tabii güzelim" dedim ve odadan çıkıp doktorun odasına gittim." Merhaba doktor bey "
" Merhaba buyrun oturun şöyle sizinle konuşcaklarım var "
" Tabii " deyip oturdum sonra doktor bir evrağı incelemeye başladı.
" Evet öncelikle yaren hanım uzun bir uykudan uyandı ve bunun tabikide sonuçları var "
" Nedir bu sonuçlar "
" Psikolojik sorunlar ortaya çıkabilir zaten yaren hanım bu olaydan önce bebeğini kaybetmiş bir psikologla görüşmeniz tavsiye ederim haftada bir kontrollere geliceksiniz isterseniz bizim hastanemizdeki psikologla konuşayım bir bu arada şuan çıkabilirsiniz"
" peki " dedim ve odadan çıktım.
Doktorun dedikleri gerçek miydi yaren kendine zarar mı verecekti yada başka şeyler.
Çıkış işlemlerini halledip odaya gittim.
" Evet hadi çıkıyoruz "dedim mutlu bir şekilde
" Gerçekten mi "
" Evet sevgilim hadi hazırlanın "
Onlar hazırlanmaya başladılar peki yaren kiminle kalıcaktı bence benimle kalmalıydı ama biz şuan şampiyonluğa oynuyorduk ve sürekli antrenmanlarım oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Samandıra Aşk/Ferdi Kadıoğlu
Teen FictionFerdi ve bir kızın karşısında kendine alıkoyamamasını anlatıyor