20. bölüm

48 7 8
                                    

"Güzel sevgilim ben seninle yaşıyorum senin yokluğundaki 5 yılda ben de yoktum ben senin sen ben oldun olduk
Senin kadar güzel bir kız çocuğumuz olsun, benimle evlenir misin?"

" Ben seninle ölmeye razıyım be adam tabikide evet " dememle bana doğru koşan bir Lucas gördüm elinde kırmızı bir gül vardı.

Gülü bana verdi ve ablamın yanına gitti.

Ferdi bana çok masuum bir şekiilde bakıyordu sonra karşımda yine o belirdi.

Yani ben

Neden geldin yine

En güzel anılarımızı birlikte yaşarız diye düşündüm

Sen bi daha düşün me ya Allah rızası için

Tamam sen istersinde yapmazmıyım ben hadi beni fark etmeden gideyim bunlar

Zahmet olucak

Bı anda yine ortadan yok oldu.

" İyi misin sevgilim "

" He iyiyim ya dalmışım öyle "

" Bizimkiler bara geçelim burdan diyo gidelim mi "

" Olur hatta baya iyi olur "

" Tamam gel buraya "

Ferdinin kolunun altına girdikten sonra mekandan çıktık kapıda paparazziler vardı.

Onlara bir açıklama yapmadan gidecektik ki.

" Yaren hanım parmağınızdaki yüzük ne " sorusu gelene kadar ne olabilir bu insanlar görmeyeli mallaşmış valla ben bir şey diyecekken ferdi söze girdi.

" Ben yarene evlenme teklifi ettim bence bu kadar açıklama yeterlidir." Ferdi bunu dedikten sonra elimi tuttu ve arabaya bindik.

" Sen mutsuz musun"

" Neden mutsuz olayım hem senin gibi bir adamla evlenicem daha ne işteyim "

" Gününüzdesiniz yaren hanım"

" Teşekkürler ferdi bey bu arada sen bı telefonunu ver bakıyım "

" Al cebimde "

" Ferdi ben ordan nasıl alıyım "

" Ben karışmam yaren hanım araba kullanıyorum ben "

Ferdinin telefonu kapı tarafındaki cebindeydi dikkatlice elimi cebine doğru götürdüm tabi biraz önüne eğilmiştim hatta baya telefonu alınca kafamı kaldırdım.

Bana gülümseyen bir ferdi vardı.

Ben bu adama ölürüm ya, araba kullanırken dikkati çok dağılmasın diye önüme döndüm.

Telefon şifresini girip beni nasıl kaydetmiş diye baktım.

Sarı kanaryam diye kaydetmiş beni ya ama ben tam sarı değilimki kumral sayılırım.

Telefon numarasına baktığımda bu benim numaram değildi bunun hesabını sorucam sana ferdi bu kim kimi sarı kanaryam diye kaydetmiş olabilirsin .

Ben kafamda kim olabilir diye düşünürken gelmiştik ferdiye telefonunu geri verip hiç bir şey demeden arabadan indim.

Eslemler lucası bakıcısına bırakmışlardı.

Elimdeki yüzüğü çıkartıp çantama koydum herkes bana neden yaptın der gibi bakıyordu.

" Parğanımı sıktı neden çıkartın "dedi Eslem

" Yo çıkarmak istedim ve çıkarttım hadi içeri geleçelim " dedim ve içeri girdim eminim hepsi bana bakıyordu.

Arkamdan koşarak gelen Ceylin omzuma kolunu koydu ve konuşmaya başladı.

Samandıra Aşk/Ferdi Kadıoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin