Telefonuma gelen armayla şarkı durdu ve telefonumu elime alıp baktığımda gözlerimi kısmak zorunda kaldım çünkü ekran parlaklığı fazla gelmişti. En sonunda telefonda yazan isime baktım ve hiç bir şey yazmadığını görünce şaşırdım. Telefonu açtığımda kulaklarıma dolan "EN büyük hatamsın" sözleri 5 defa artarda geldiğinde kapatmak istedim ama karşısı benden önce davrandı. Sonrasında anlamlandıramadığımı belli eden bir yüz ifadesiyle saatin kaç olduğuna baktım. Saat 5'e geliyordu. Snap i açıp fotoğraf çektim ve teefonuma kaydedip instagram uygulamasını açtım
Bir post attım. Ve sanırım biraz hızlı beğenilmişti. Hazırda mı bekliyorsunuz yahu. Artık eve gidip duş alıp üstümü değiştirmek istiyordum. Bu saatte otobüs ya da minibüs bulamıycağıma göre taksi çağırcaktım.
Yaklaşık 15 daka sonra taksi geldi ve içerisine girdim. "Ben konumu girmiştim." dediğimde adam kafasını salladı ve yola çıktık. Burdan yaklaşık 1 saatti. Kulaklığımı taktım ve kendi dünyama döndüm. Şarkı eşliğinde şöförün bana seslendiğini duydum kulaklığı çıkardığımda evin önündeydik. Cüzdandan parayı uzatıp indim ve anahtarımı çıkartırken cüzdanımı çantama koydum. Sessizce kapıyı açıp içeri girdiğimde ev sessizlikte boğuluyordu. Odama adımımı attığımda odamdaki kan izlerinin kime ait olduğunu biliyordum...
Üstümü giyinmiştim duştan çıkalı 1 saat olmuştu. Okul için hazırlanmıştım. Ve çantamı alıp evden çıktım. Bugün üstüme lacivert bir crop altıma yeşil kargo patalon giymiştim. Okula girdiğimde İlayda'nın beni beklediğini gördüm. Hemen yanına gidip ona arkadan kollarımı doladım ve çiçekli parfümünü içime çektim. Çok güzel kokuyordu. Bir öpücük boynuna bir öpücükte yanağına kondurduğumda sırama geçip İlayda'nın yanına oturdum. En arkaya geçtik. İlayda'nın dizine kafamı yaslayıp yattığımda gözlerimi kapattım. Uyuyacaktım tabi ki. Gözlerim yavaş yavaş kapandı. Sonrasında 1-2 damla süzüldü yanaklarımdan.
Uyandığımda ders edebiyattı. ALLAH KAHRETSİN diye içimden geçirdim ve yaşvaşça doğruldum. İlayda önce bir öpücük kondurdu sonra kulağıma fısıldadı "Akşam bizim parka gidiyoruz." dedi ve bende sevinmiştim. Çok eğlenceli geçiyordu.
Okula gittiğim kıyafetlerimle İlayda'nın evinin kapısında bekliyordum. Ve İlayda'nın ondan 2 yaş büyük bendende 1 yaş büyük ablasına selam verdim. O 17 ben 16 İlayda 15 ti. Ben okula 1 yıl geç başlamıştım. Yoksa 10'uncu sınıf olacaktım. Bulut'da kendi evinden çıktığında onunda geldiğini anladım. Aramızda en küçük oydu 14 yaşındaydı. Ama biz 4 lü çocukluk arkadaşıyız. Parka gitmek üzere yola çıktığımızda sadece 4 dakikada parka varmıştık. Park boştu. Bu çok güzel bir şeydi. Topu elinde sektiren Sıla topu bana attı ve en topu karşıladım voleybol oynıcaktık saatlerce arada parkta çekirdek yiyecektik. Parka Çağrı ve birkaç arkadaşı geldi. Bi 10-15 dakka sadece biz 4 ümüz oynadık sonra Çağrı'nın arkadaşı gelip "Bizde oynayalım mı?" dediğinde İlayda'ya "Senin topun sen karar ver." diye attım. O da sadece olur diye mırıldandı ve Çocuklar oyuna girdi. Ve tanıştık; birinin adı Musa diğerinin Kürşad birisinin adı Bilal diğeri Kayra adını yeni öğrendiğim olarak Furkan vardı birde. Voleybol oynarken Kayra bana bakıp sürekli bana atıyordu topu. Bizimkiler dinlenirken Çağrı'da bana "Oynaalımmı ikimiz?" ded ve ben "Olurrr." dedim. Başladık İKİMİZ oynamaya konuştuk oynarken, ama nedense aklım Kayra'daydı. Biz oynarken Musa geldi ilk sonra tüm grup. Bİ 5-10 dakika önce Bilal,Kayra gitmişti. Daha sonra bir abi geldi 18 yaşındaydı. Adı Nazmi'ydi. İlayda ve Sıla gözlüklü olduğu için Nazmi abi onlara "Gözlük." diyordu banada boyumdan dolayı "Küçük" ya da "Minnak" diyordu. Hoşuma gitti lakaplar:)) Saatler geçmişti gece 2'ye kadar eğlendik. Sıla Musa'dan hoşlanmıştı, İlayda ise Furkan'dan hoşlanmıştı. Sıla Musa'nın instagramını ve Çağrı'nın instagramını aldı. Çağrı geçen gün İlayda ile geldiğinde sadece yolda tanıştığı birisiydi yol sormak için gelmişti onla ve aynı kafe olduğunu öğrediği için gelmişti onun dışında bir konuşmaları yoktu. İlayda'da Furkan'ın telefon numarasını aldı. Ben ise kimsenin birşeyini almamıştım. Bugün İlayda'larda kalıcaktım.
Onlara geçtiğimizde Çağrı'dan Sıla ya bir mesaj geldi.
Kayra'dan vazgeçtim şuan dawjoudjuodwa. "Kankaaaaa ben Kayra'dan vazgeçtim OKFJOAIDJOUDJUOAWJDA" diye anırdığmda kızlarda bana güldü. Sıla dediki "Ara." dedi ve bende telefonumun çaldığını işittim o önce davrandı :)) Açtım telefonu ve "Selam". dedim karşılık olarak "Naber Melis." dediğinde cevap verdim yaklaşık 2 dakika konuştuk. Kapattığımda kızlara dönüp "Bu benim kocağm." dedim ve hepimiz güldük.