Mary marzyła o chłopaku, ale nie wiedziała, jak go zdobyć. Zawsze była nieśmiała i introwertyczna, więc trudno jej było nawiązywać kontakty z ludźmi, a zwłaszcza z chłopakami.
Postanowiła więc się zmienić. Zaczęła ubierać się bardziej stylowo, malować się i układać włosy. Zaczęła też chodzić na siłownię i zdrowiej się odżywiać.
Zmiany w wyglądzie Mary były zauważalne i wkrótce zaczęła przyciągać uwagę chłopaków. Ale Mary wciąż była nieśmiała i nie wiedziała, jak zacząć rozmowę.
Pewnego dnia Mary była na imprezie u znajomych, gdy zobaczyła chłopaka, który jej się spodobał. Zebrała całą swoją odwagę i podeszła do niego. Przedstawiła się i zaczęli rozmawiać.
Okazało się, że mają wiele wspólnych zainteresowań i szybko znaleźli wspólny język. Mary była szczęśliwa, że w końcu poznała kogoś, kto ją interesuje.
Zaczęli się regularnie spotykać i wkrótce zostali parą. Mary była wreszcie szczęśliwa i spełniona. Znalazła chłopaka, który ją kochał i akceptował taką, jaka jest.
Mary weszła na imprezę i rozejrzała się po pokoju. Było mnóstwo ludzi, ale żaden z nich nie zwrócił jej uwagi. Wzdychnęła i oparła się o ścianę, czując się samotna i nie na miejscu.
Nagle jej wzrok padł na chłopaka siedzącego na kanapie w kącie pokoju. Był przystojny, z ciemnymi włosami i brązowymi oczami. Mary poczuła, jak jej serce zaczyna szybciej bić.
Zebrała całą swoją odwagę i podeszła do niego.
Cześć, powiedziała. Jestem Mary.
Chłopak spojrzał na nią i uśmiechnął się.
Cześć, Mary. Jestem Tomas
Miło mi cię poznać, Tomas powiedziała Mary.
Mnie również, powiedział Tomas. Co robisz na imprezie?
Po prostu się bawię,powiedziała Mary. A ty?
To samo, powiedział . Chcesz usiąść?
Mary przytaknęła i usiadła obok niego na kanapie. Rozmawiali przez kilka godzin i odkryli, że mają wiele wspólnych zainteresowań. Mary była pod wrażeniem inteligencji i poczucia humoru.
Muszę już iść, powiedziała Mary w końcu. Ale było mi bardzo miło cię poznać, Tomas.
Mnie również, Mary, powiedział Tomas. Może kiedyś się znowu spotkamy?
Chciałabym tego, powiedziała Mary.
Mary wyszła z imprezy, czując się szczęśliwa i podekscytowana. Wreszcie poznała kogoś, kto jej się podobał i kto wydawał się nią zainteresowany.
CZYTASZ
Niegrzeczna dziewczynka
RandomTa historia opowiada o młodej dziewczynie, która ma dość bycia grzeczną. Jest zmęczona przestrzeganiem zasad i robieniem tego, czego od niej oczekują. Chce żyć własnym życiem i robić to, co chce. Pewnego dnia dziewczyna postanawia zbuntować się prze...