Mary i Kevin zaczęli budować swoje życie w nowym domu. Mary szybko zaszła w ciążę i dziewięć miesięcy później urodziła piękną córeczkę, którą nazwali Lily.
Och, Kevin, ona jest taka piękna!-
powiedziała Mary, trzymając nowo narodzoną córeczkę w ramionach.Tak, jest taka słodka -
odpowiedział Kevin, całując żonę i córkę.Dwa lata później urodził się ich syn Ethan. Mary i Kevin byli teraz rodzicami dwójki wspaniałych dzieci.
Ethan jest taki podobny do ciebie, kochanie- powiedziała Mary do Kevina.
Tak, ma twoje oczy - odpowiedział Kevin, patrząc z miłością na syna.
Dom Mary i Kevina był zawsze pełen miłości i śmiechu. Organizowali przyjęcia urodzinowe, święta i inne specjalne okazje, na które zapraszali rodzinę i przyjaciół.
Uwielbiam patrzeć, jak bawisz się z dziećmi- powiedział Kevin do Mary podczas jednego z przyjęć urodzinowych Lily.
Ja też kocham spędzać z nimi czas- odpowiedziała Mary. Są takie radosne i pełne energii".
Mary kontynuowała swoją pracę jako wolontariuszka, poświęcając się niesieniu pomocy potrzebującym. Kevin odniósł sukces w swojej karierze, zapewniając rodzinie wygodne życie.
Jestem tak dumny z ciebie, kochanie- powiedział Kevin do Mary pewnego wieczoru, gdy siedzieli razem na kanapie. Robisz tak wiele dobrego dla innych.
Dziękuję, skarbie - odpowiedziała Mary. To sprawia mi radość.
Mimo wyzwań, z którymi się mierzyli, ich miłość do siebie i rodziny pozostała niezachwiana. Często spędzali czas razem, ciesząc się prostymi przyjemnościami życia. Chodzili na spacery do parku, grali w gry planszowe i oglądali filmy.
Kocham cię bardziej niż cokolwiek na świecie - powiedział Kevin do Mary pewnego wieczoru, gdy leżeli w łóżku.
Ja też cię kocham, skarbie- odpowiedziała Mary. Jesteś moim najlepszym przyjacielem i miłością mojego życia.
W weekendy wyjeżdżali na krótkie wycieczki, odkrywając nowe miejsca i tworząc wspomnienia, które mieli pielęgnować przez całe życie.
Uwielbiam podróżować z tobą, kochanie - powiedziała Mary do Kevina podczas jednej z ich wycieczek.
Ja też kocham podróżować z tobą- odpowiedział Kevin. Zawsze sprawiasz, że te wycieczki są tak wyjątkowe.
Mary i Kevin byli wdzięczni za to, co mieli, i cieszyli się każdym dniem razem. Ich historia była świadectwem tego, że miłość może pokonać wszelkie przeciwności i trwać wiecznie.
CZYTASZ
Niegrzeczna dziewczynka
RandomTa historia opowiada o młodej dziewczynie, która ma dość bycia grzeczną. Jest zmęczona przestrzeganiem zasad i robieniem tego, czego od niej oczekują. Chce żyć własnym życiem i robić to, co chce. Pewnego dnia dziewczyna postanawia zbuntować się prze...