Kurs samoobrony

10 4 0
                                    

Jednak Mary wiedziała, że musi zrobić coś więcej, aby poczuć się naprawdę silną i pewną siebie. Dlatego zapisała się na kurs samoobrony.

Na kursie Mary poznała wielu nowych ludzi i zaczęła nawiązywać nowe przyjaźnie. Zaczęła też czuć się silniejsza i bardziej pewna siebie.

Pewnego dnia Mary wracała do domu z kursu, gdy zaatakował ją nieznajomy. Mężczyzna był większy i silniejszy od niej, ale Mary nie zawahała się. Użyła technik, których nauczyła się na kursie samoobrony i szybko obezwładniła napastnika.

Mary była dumna z siebie, że była w stanie obronić się przed napastnikiem. Dało jej to poczucie pewności siebie i siły. Wiedziała, że jest w stanie poradzić sobie ze wszystkim, co rzuci na nią życie.

Kurs samoobrony był dla Mary sposobem na odzyskanie kontroli nad swoim życiem. Dał jej poczucie pewności siebie i siły, którego potrzebowała, aby iść dalej po zdradzie Tomasa.

Mary była nową kobietą. Była silniejsza, bardziej pewna siebie i bardziej niezależna niż kiedykolwiek wcześniej. Nie bała się już przyszłości. Wiedziała, że może poradzić sobie ze wszystkim, co rzuci na nią życie.

Mary kontynuowała uczęszczanie na kurs samoobrony i szybko stała się jedną z najlepszych uczennic. Była silna, szybka i miała naturalny talent do sztuk walki. Jej instruktorzy byli pod wrażeniem jej postępów i zachęcali ją do wzięcia udziału w zawodach.

Początkowo Mary była niechętna. Nie była pewna, czy jest gotowa na rywalizację. Ale jej instruktorzy wierzyli w nią i przekonywali ją, że ma to, czego potrzeba, aby odnieść sukces.

Niegrzeczna dziewczynka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz