[24]

35 19 11
                                    

( Alisa Aktaş )

Yağmur,ben ve aylis bizim evde oturmuş sohbet ediyoduk,

"Hmm demek sen depresyondaydın!"dedi aylis ve yağmura sarıldı."senin kötü hissetiğini anlayamadık affett!"diyerek dudaklarını büzdü bende yağmura sarıldım ve."Affettin mi bizii??"dedim.

"Affetimm!, çokta yapışmayın!"diyerek kafalarımızı tutup itti bizi. O sırada telefonum çaldı arayan eslemdi telefonu aldım ve açtım."Alo?"dedim,

Saat akşam 2 buçuk filandi ve eslem beni ariyordu doğal olarak endişelenmiştim.

"Not! Not var!"dedi. Ve tam o sıralarda yağmurunda telefonu çaldı arayan evrendi telefonu eline aldı ve oda evrenle birşeyler konuşmaya başladı.

"Kaçmiş!"dedi eslem tam o sıralarda yağmur bana döndü ve."Gürkan Aktaş hapisten mi kaçmış?"dedi bana bakarak, hint dizilerindeku bakışmalardan daha uzun bakışmıştık neredeyse..uzun bir sessizlik ardından kapı sesi. Hepimizin gözleri kocaman oldu ben telefonu eslemin üstüne kapattım yağmur ise."kapı çalıyor gelsen fena olmaz.."dedi sessizce aylis hala şoktaydı yağmurda telefonu masanın üstüne bıraktı ve neredeyse nefes almadan kapıyı izliyorduk. Bir süre sonra kapı sesi kesildi. Telefonum çalınca hepimizin gözü benim telefonuma döndü."hay.."diyerek telefonu elime aldım, arayan alazdı, açtım."Abla açsana kapıyı! Ağaç oldum ya!"dedi,

"Kapıdaki sen misin?"diye sordum.

"Başka kim olacaktı?"dedi. Tuttuğum nefesimi bıraktım ve ayağa kalkıp kapıyı açtım, alaz ise."sonunda!"dedi.

Arkasından evreni gördük."Evren abi?"dedi alaz.

"Selamınaleyküm?"diyerek göz kırptı.

"Sende hazırda mi bekliyodun be Evren!"dedim.

"Evren..konuşalım mi?"diyerek ayağa kalktı yağmur, evren ise onu onayladı ikiside farklı bir odaya geçerken. Alaz bana dönüp."Abla noluyo?"diye sordu.

"Boşver."dedim. Aylis ise mıhlanmış gibi öylece bıraktığımız gibi duruyodu.

"Ona noldu?"dedi aylisi göstererek alaz.

"Hala erayla sevgili olmasının şokunda."dedim. Alaz ise."Peki."diyerek odasına doğru yürümeye başladı. Bende hemen aylisin yanına koştum ve."Aylis! Aylis!. Yok bu böyle olmayacak!"dedim ve bir tokat attım, aylis yere yapıştı ve."Napıyon lan göt!"dedi.

"Hiçç."dedim, o ise gözlerini devirerek yanıma oturdu."çenem çıktı galiba."dedi.

"Yok öyle olsa yerinde duramazsın."dedim. Evrenle yağmur o sırada mutfaktan çıktılar,

"Noldu?"dedi aylis hızla. Evren ise."sorun yok sadece evde kalın!"deyip gideceği sırada yağmur onun kolunu tuttu ve."Kendine dikkat et!"dedi. Evren ise."hiçbir şey olmayacak."diyerek ona gülümsedi. aylisle ben ise onların bu haline kıkır kıkır gülüyoduk.

Evren evden çıktığında yağmur resmen üstümüze uçtu.

( - Spiderman - Mirza Yaman )

Spiderman Yamana dönüşecektim. Gülümü özlemiştim evlerinin ışıkları kapalıydı yani uyuyolardı.

İlk geldiğim günden daha kolaydı artık. Duvarda minik bir çıkıntı vardı ayağımı oraya yasladım bu çıkıntılardan üç tane vardı üçüde beni 2. Katın balkonuna götürüyodu. O balkondanda bir boru vardı oraya atladım. Her an kırılabilirdi bu yüzden yeni yollar bulmalıydım sanırım..ordanda alisanın camı vardı. Şansıma cam açık kalmıştı camı açıp içeri atladım. Gülüm mışıl mışıl uyuyodu. Elim saçlarına gitti, ben onun saçlarını okşarkan birden kafama sert birşey çarptı ve sonrasında yere düştüm.

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin