2 rész

151 9 0
                                    

Jimin szemszöge:

Ahogy megmozdultam, nagy fájdalom hasított végig a fejemen. Bazdki... Mitörtént? Annyira fáj mindenem megmozdulni sem bírok. Végül kinyitom a szemeim, először homályosan láttok, aztán kezd kitisztulni a látásom.
HOL VAGYOK?

- végre felébredtél Csipkerózsika. Lassa 12 óra lesz - ismerős hang, de nem tudom kihez tartozik. Lassan próbálok felülni az ágyon. Mikor ez sikerült, megszólalok.

- hol vagyok? És te ki vagy?

- óh? Nem emlékszel rám? - kérdezi megjátszott döbenettel.

Most hogy kérdezi...valami bevillant.
Az este vele szemeztem egy darabig aztán oda jött hozzánk és képszakadás. Többre nem emlékszem.

- te vagy jungkook? - kérdezem bizonytalan hangon.

- igen baby, én vagyok - mi az a pszcihopata mosoly az arcán...?
Megijeszt...

- Miért vagyok itt?

- Mert én azt akarom hogy itt legyél! - elkezd közelebb lépkedni hozzám. nagyon megijedtem mert az az őrült mosoly még mindig az arcán lapul.

- Megijesztel...- suttogom neki miközben hátrafelé haladok a fal felé.

Nem szól semmit csak egyre jobban közeledik felém. Mikor ide ér hozzám, meg próbálja megérinteni a kezével  lábamat, de én elrugom azt.

- ne érj hozzám! - mondom fenn hangon

Rám néz idegesen, a szemei vérvörösen izzanak.
A farkasa írányitja...

- mégis mitképzelsz?! Kinek mondasz ellent?! - Megragadja a válamat, majd akkor pofont add hogy leesek az ágyról. A főldön fekve fogom az arcom sérült oldalált.

- kérlek ne bánts...- mondom elcsukló hangon, könnyes szemekkel Fell nézek rá. Ő néz engemdühös arccal, és a vörös sszemeivel.

- nem mondhatsz nekem ellent! - leguggol hozzám suttogva mondva a mondatait. Elveszi a kezem az arcomról, majd ő kezdi el simogatni a sérült területet.
- megértetted? - kérdezi lágy hangon, miközben a keze még mindig az orcámon van és nézi azt.
- MEGÉRTETTED?! - üvölti. Az álam ujjai közzé szorítja, erősen. Nagyon erősen..
Bóllogatok. Máramennyire a szorítás engedi.

- jólvan - ujra lágyan kezd el simogatni. Mi ez a hírtelen személyiségváltás? Nagyon megíjeszt.
Nagyon félek tőle. Hiszen ő egy alfa, én meg csak egy omega vagyok. Mit tehetek én egy alfa ellen?
Semmit. Hát épp ez az..

- Menj el fürdeni, addigra hozatok be neked ennivalót - megrémít ezzel a lágy hangjával, és az őrült mosolyával. Remegek a kezei között. De én csak hevesen bólogatok. Nem merek megszólalni... Netalántán mégegyszer megüt.

Megfogja a kezeimet, oda vezet az egyik ajtóhoz ki nyitja azt, majd fel kapcsolj a villanyt.

- itt a fürdő. Fürödj!

Megfordul, ki megy a helyiségből, majd becsukja az ajtót. Nagyot sóhajtok, majd lecsúszom a fal mentén le a padlóra, felhúzom a térdeimet majd rá teszem a fejem hogy megnyugodjak. Nagyokat lélegzek.
Mi lesz még ezútán? Netalán kínozni akarok? Éheztetni? Bántani? Erőszakoskodni? Esetleg....megerőszakolni...?
Azt nem élném túl...
Aghhh jimin! Gyerünk szedd össze magad.
Felálltam a padlóról, majd el kezdtem vetkőzni.
Beálltam a zűhanyrózsa alá és folytatni kezdtem magamra a már már fórró vizet.
Ez annyira jól esik.

Mikor kész lettem, a derakam körré csavartam a kendőt, majd kiléptem a zuhanykabinból. A mosdókagylón találtam ruhát és pizsomát. Háh legalább nem kell pucéran aludnom, megkönyebültem.
Fellvettem a farmernadrágok és a fehér pólót, majd kimentem a fürdőből, az ágymeleti ejeli szekrényen találtam egy tálcát tele finomságokkal.
Megebédeltem majd megittam a hozzot üditőt is.

Körbenézhetek a szobában ugye?
Meghúztam a vállaimat, majd elkezdtem körbe nézni a szobában. volt egy ajtó (ami nem a fürdő)
benyitottam oda, felkapcsoltam a villanyt. Ez egy gardrob. Egy elég nagy gardrob..
Megfordultam, lekapcsoktam a villanyt, majd vissza mentem a szobába.
Elnéztem oldalra ahol szembe taltam magam egy erkély ajtóval.
Hah, ki vagyok én hogy ne menjek ki oda? Oda mentem az ajtóhoz kinyitottam azt majd kimentem a teraszra. Most hogy nézem "kicsit" magasan vagyok...
Ahogy felnéztem a tájra, elált a lélegzetem. Egy kisseb dombra épült "kastélyban" vagyok, az mellet nem messze erdő van, és annak túlsó felén pedig szöul. Várjunk...

SZÖUL??????

Hogy kerültem én a nagyvárosba?
Dehisz busánban voltunk! ott  mentünk el bulizni a srácokkal.
Srácok... A SRÁCOK!!
Vajon hogy vannak? Ők is itt vannak? Mi lehet velük?
Elkezdtem az ajtóhoz futni, mikor odda értem el kezdtem dörömbölni rajta

- hé neked meg mi bajod van? - hallok meg egy teljesen ismeretlen hangot az ajtó túlsó felén, majd ki nyítja a bezárt falapot.

- hol vannak a barátaim??




Sajnálom srácok nagyon későn írtam meg a részt.
Kicsit bajban voltam azzal hogy folytassam de kezd alakulni a dolog ☺
Ha tetszik eddig a könyv nyomj egy csillagot ☺💜





𝐭𝐡𝑒 𝐛𝐫𝐨𝑘𝐞𝐧 𝑜𝑚𝐞𝑔𝑎 𝐨𝑓 𝐚𝐥𝑝𝐡𝐚 /𝑗𝑖𝐤𝐨𝐨𝐤/Where stories live. Discover now