El final més trist.

4 2 2
                                    


Quan Sthiokar va arribar a Espanya no tenia diners i cap amic o conegut que visqués a Espanya. Així que Sthiokar va decidir anar a fer d'okupa en un pis de Bilbao. Sthiokar es va colar a diferents pisos per mirar si hi havia gent en els pisos, va passar per 5 o 6 fins que al final va trobar un pis a on no hi havia ningú, només una nota que deia (ara marxarem durant uns mesos a Berlín).

Així que Sthiokar es va instal·lar allà no feia molt soroll, ja que no volia que cap veí el descobrís. Quan va sortir del pis va anar a investigar la ciutat i es va posar per una zona que hi havia molts vagabunds. Així que Sthiokar es va posar a parlar amb un i aquest li va dir que una persona és li fa fer una molt bona oferta per matar a Sthiokar i li va dir que si Sthiokar li ofereix més diners no el mataria, però Sthiokar no tenia diners i el vagabund el va atacar i Sthiokar el va matar.

per això Sthiokar va anar a buscar a la persona que el volia matar. Quan va arribar al lloc va veure molts guàrdies a l'entrada, però a Sthiokar li era igual i va anar a atacar els guàrdies. Quan va aconseguir superar als guàrdies va aconseguir passar d'Habitació i es va trobar un soldat que controlava a un dron.

Així que Sthiokar va haver de lluitar contra un el dron li va disparar una bala i va obtenir matar al dron. Va pujar unes escales i va assolir arribar a l'última Habitació quan va arribar es va sorprendre perquè es va trobar al seu antic millor amic el Vladímir. Que era la persona que va matar al seu gos Hulk.

Quan Sthiokar el va veure es va enfadar molt, ja que el va trair així que quan el va veure el primer que li va dir va ser (que fas pallasso) i el Vladímir li va dir (vaig matar al teu gos ara et mataré a tu). Així que va començar la batalla i Sthiokar i Vladímir van treure les armes i es van començar a disparar. Sthiokar el va matar just després va explotar una bomba i Sthiokar es va morir.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 15 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Sthiokar el matadorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora