La 3 guerra mundial

5 2 4
                                    


Després de la impactant notícia que li va donar el soldat a Sthiokar, perquè havia d'anar a la guerra el soldat va marxar. I Sthiokar es va quedar sol.

Així que Sthiokar va tenir molt temps per reflexionar i pensar sobre què faria. Una opció era escapar-se, però encara estava una mica ferit i no podia sortir de l'habitació. Sthiokar estava molt nerviós i va intentar cridar un amic, però no li funcionava el mòbil. L'única opció que li quedava era dormir i esperar per a demà, a veure si es podien solucionar les coses. Així que se'n va anar a dormir.

L'endemà Sthiokar es va despertar al matí i no es va voler aixecar del llit.

Així que es va esperar i més tard va entrar un soldat amb uniforme.

Aquest soldat li va dir que el seguis així que Sthiokar li va fer cas.

Quan van sortir de l'habitació Sthiokar es va quedar molt sorprès. El primer que va veure va ser una pista d'aterratge en laqual hi havia més de 10 avions de combat amb metralletes a dalt. Això òbviament el va sorprendre molt com també es va sorprendre quan va veure més de mil soldats amb armes molt potents.

De cop va aparèixer un soldat que estava molt feliç.

Aquest soldat no estava molt fort, però anava sense samarreta i al mig de la panxa portava un tatuatge d'un Leo mirant fixament. L'home portava els cabells molt llargs recollits en una cua, no era mot alt i estava molt prim. Va dir que es deia Isco.

Isco li va dir a Sthiokar que a partir d'ara li havia de fer cas en tot. Ja que l'Isco era el seu cap i el capità de la missió que farien en la qual hauran d'anar a Rússia. Ja que estan a la 3 guerra mundial i tots els països estan en guerra.

Isco va acompanyar a Sthiokar a una habitació en la qual hi havia moltes lliteres i uns 15 homes. Isco va explicar a Sthiokar que aquest home eren els seus companys de la missió. A Rússia també li va explicar que ara havia de marxar a una reunió i que Sthiokar descanses perquè marxaven demà.

Quan Isco va marxar Sthiokar es va quedar parlant amb els seus companys del grup. Alguns tenien família fora i els militars els havien cridat, d'altres ja feia anys que estaven entrenant als militars alguns eren molts forts d'altres molt intel·ligents. Després d'una estona parlant amb els seus companys Sthiokar va decidir anar a dormir.

A Sthiokar el va despertar Isco, el seu capità. Quan ell es va despertar tots els seus companys ja estaven desperts i preparats per començar la missió. Després Sthiokar es va preparar i van sortir de l'habitació. En la qual els esperava un pilot amb un avió que els portaria al camp de guerra.

Sthiokar i els seus companys van aterrar a un portaavions que és un vaixell a on hi ha moltes pistes d'avions. Quan van aterrar un home els va anar a saludar aquest home es deia Gabi. Gabi era un soldat molt entrenat que havia participat en una altra guerra ja fa anys.

Quan van acabar de parlar amb Gabi. Isco els va dir que ara ells i haurien de pujar en un helicòpter que els portaria a la guerra. El pilot es deia Jesus i els portaria a Rússia. Allàhavien de combatre amb els soldats d'Espanya i contra els russos, Jesus els va avisar que seria una zona complicada, ja que faria molt fred i hi havien més soldats russos que Hongaresos i Espanyols.

Mentre estaven en l'helicòpter, Sthiokar va tenir molt temps per parlar amb Isco i els seus companys, mentre parlaven Sthiokar va descobrir que Isco era molt intel·ligent i savi. Ja que Isco li va explicar a Sthiokar com li van matar la família en una guerra i per culpa d'això es va fer soldat. Sthiokar li va explicar com va veure que el seu amic va matar al seu gos i com això encara l'afectava mentalment.

Al final van eteritzar a Rússia la seva missió era arribar a Moscou, però tenien molta distància fins allà, ja que van aterrar als afores de Rússia.

Van aterrar a una base espanyola en la qual hi havia munició i ferits de guerra. Quan van aterrar, Isco va anar a parlar amb altres caps i va deixar a Sthiokar i els seus companys veure l'entorn en el qual hi havia jugadors ferits i d'altres preparant-se per la guerra i alguns altres jugant a coses per distreure's com cartes o esports.

Isco va tornar i els va dir que ara aniraien a fer una missió i que es preparessin per al que podia passar. Quan Sthiokar es va acabar de preparar i tots els companys estaven a punt va marxar. per la primera missió consistia a atacar per sorpresa uns soldats russos que estaven vigilant una zona al principi els van agafar desprevinguts i van aconseguir captura la majoria dels russos, ja que Isco amagava molt bé.

Però de cop van començar a aparèixer més sodats russos. Amb helicòpter i cotxes. Alguns segons després els soldats de Isco i Sthiokar es van veure acorralats. Van intentar cridar ajuda, però trigarien un temps a venir l'exèrcit espanyol així que es van amagar assota d'unes roques i es van defensar com podien, però hi havia massa soldats russos així que alguns companys de Sthiokar es van morir, en un intent de Isco de salvar al seu equip li van disparar una bala i es va quedar mot ferit.

Sthiokar va sortir de la roca i va agafar a Isco que estava inconscient i el va posar a un lloc segur perquè Isco no es mori. Després d'una estona dels russos dominant van començar a arribar avions espanyols i van començar a tirar míssils als soldats russos. Al cap de poc temps ja no quedaven soldats russos.

Quan van tornar Isco estava molt ferit i estava a punt de morir, però Sthiokar estava ajudant al fet que Isco no es morís així que anaven junts amb el mateix helicòpter i un pilot espanyol. Quan van arribar a la base Isco ja no estava ni parlant. Així que ràpid el van portar a l'hospital els de l'hospital els hi van dir a Sthiokar que no podria acompanyar més a Isco, ja que li havien de fer unes proves per mirar si es podia recuperar.

L'endemà, quan Sthiokar es va aixecar, va venir un soldat amb uniforme de capità i va dir a Sthiokar que Isco encara estava molt malament. Però que ara havien d'anar a fer la missió més important que era conquistar Moscou. Era l'objectiu.

Aleshores va sortir amb 1000 soldats amb avions per conquerir Moscou així que tots els soldats van anar. Quan van arribar a la ciutat van començar a disparar a la gent de la ciutat sense parar després els russos van disparar també així es van passar 20 minuts. Al final els espanyols van aconseguir conquistar Rússia i així es van fer amb Moscou. Quan van tornar Sthiokar es va posar molt trist perquè el van avisar que Isco estava mort.

Aquesta notícia va fer que Sthiokar anés a viure a Espanya.

Sthiokar el matadorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora