El naixement d'una llegenda

10 2 1
                                    

.

 STHIOKAR AL MATADOR

Sthiokar va néixer a Baracs, que és poble d'Hongria que estava a la frontera amb Croàcia.

D'ençà que va néixer Sthiokar va tenir una família desequilibrada, ja que el seu pare els va abandonar. Quan Sthiokar va néixer, des de llavors la seva mare havia de treballar el doble perquè havia de cuidar al seu fill Sthiokar i al gos Hulk i per culpa d'això la seva mare no passava per casa. Això va fer que Sthiokar tingués una infància molt complicada. Que el seu pare l'abandones va provocar que Sthiokar tingués una personalitat molt forta i que no es fiés de ningú.

El dia que Sthiokar feia 5 anys va començar la 3 guerra mundial en la qual Hongria era el país que teïna més morts. Sobretot en el poble de Sthiokar va ser un dels llocs que més va

afectar, ja que la meitat de la gent va anar a la guerra i l'altra meitat es va quedar amb por i

molt pocs recursos. La guerra va fer que Sthiokar i el seu gos es busquessin la vida tots sols sense ajuda de ningú, ja que tothom mirava de sobreviure.

Des de petit Sthiokar va tenir un amic que era el seu millor i ho compartia tot amb ell.

Quan va començar la guerra, Sthiokar i el seu millor amic Vladímir van començar a buscar algun tipus de feina, però no hi havia moltes opcions, ja que estaven en guerra.

Al final van trobar una feina que era matar a ossos amb les mans, aquesta feina la feia Sthiokar, Vladímir i Hulk que era el gos i Sthiokar l'estimava com el seu germà petit.

Un dia després, d'una llarga i dura sessió de lluitar contra ossos. Sthikoar estava caminant pel carrer quan de cop va explotar una bomba i totes les persones van sortir corrent.

Sthiokar tenia por, però havia de salvar al seu gos i al seu millor amic. Així que va anar a on vivia el seu gos quan va arribar al lloc va veure una cosa que els va horroritzar i se li va quedar gravat per tota la vida, Sthiokar va veure com el seu millor amic atacava al seu gos

i li deia mort cabron es treia una pistola de la butxaca i disparava a Hulk que és el gos.

Després van passar uns segons que van ser eterns per Sthiokar en els quals va explotar una bomba i Sthiokar va perdre la memòria.

Quan es va despertar Sthiokar es va trobar a un hospital amb tot de ferides per la cara i el cos. Ell es volia escapar d'allà, però va entrar un soldat i li va donar una nota. Posava que demà havia d'anar a la guerra.

Sthiokar el matadorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora