13

6.1K 545 178
                                    

Yavşak moruklar kapatılsın

Jimin
Jungkook
Hangi delikteysen çık gel
Çabuk
Bir şey oldu

Hoseok
JUNGKOOK SEN NERDESİN AMK

Jimin
Ben de onu sordum hyung

Hoseok
Ha tamam

Jungkook
Profesör beyimin yanındaydım :d

Jin
Şuan kantinden sınıfa geçiyorum
Jungkook topallıyor

Jimin
Lan lan lan

Hoseok
Jungkook, barıştınız mı amk

Jungkook
Anlatıcam bi gelsem
Hyung madem arkamdasın gelsene amk yanıma

Jin
Tamam be
Geliyorum

Hoseok
NEYSE KONU BU DEĞİL
JUNGKOOK BOK GİBİ BİR ŞEY OLDU

Jimin
Sınıfa girince korkudan bayılma
Tamam mı

Jungkook
Tahmin ediyim
Leypi şuan derste
Öğretmen
Dimi

(İki kişi tarafından görüldü)

Biliyorum arkadaşlar
Taehyung anlattı
Size anlatıcam
Şimdi şu Leypi'nin ağzina bi sıçalım

Hoseok
Ne var aklında

Jungkook
Geldim sınıfa dur

Jungkook ve Jin kapının önünde bekledi bir süre. Leypi amfinin üst taraflarına çıkınca içeriye girdiler ve direkt karşılaştılar.

"Bak sen, Jeon Jungkook? "

Jungkook hiçbir şey belli etmeden saygıyla selam vererek "geç kaldığımız için özür dileriz hocam." dedi. Jin'de eğilip selam verdi ve Jungkook'un koluna girerek yürümesine yardım etti.

"Neredeydiniz siz? "

"Oh, söylemeyi unuttum hocam. Bay Kim'in yanındaydım. "

"Ben kantindeydim. "

Leypi sinirli görünüyordu ama suratındaki ifadeyi korumaya çalışarak Jungkook'a baktı dik dik. Ardından aşağıya inerek tahtanın önüne geçti, derse devam etti.

Ders bitişi Jungkook fizik kitabını alarak öğretmenler odasının yolunu tuttu. Şuan Taehyung'u görmek istiyordu. İçeriye girdiğinde sadece tarih hocası Jake ve Yoongi vardı. Beklemeye karar verdi ama o sırada tarihçi yanına geldi.

"Naber Jeon? "

"İyiyim hocam siz? "

"İyi bende. "

Tarihçi önceki sefer olan yakınlıklarından dolayı Jungkook'un ona izin verdiğini sanıyordu. Çocuk aslında Taehyung'a bakmak için kafasını çevirmişti ama o bunu ona yaklaşmak için yaptığını düşündü.

"Bak ne diyicem Jeon, bu akşam bir şeyler içelim mi? Hocan olarak ben ısmarlıyorum. Sonuçta, bölüm birincisisin. "

Jungkook gülmeye çalışarak başka yöne döndü ve kusuyor gibi yaptı yüzünü.

"Bay Jake, Jungkook bölüm birincisi mi? "

Leypi ellerini cebine atarak geldi yanlarına.

"Evet öyle. Kendisi en yüksek notları alan öğrenci. "

Leypi anladım anlamında dudaklarını büzerek başını salladı. Sonra Jungkook'a yaklaşıp yüzüne düşen saçı kulağının arkasına ittirdi.

"Biyoloji dersinde de iyi misin Jeon?"

Yoongi onları biyolojiden bahsettiklerinde fark etti. Aslında Jeon'un biyoloji hocası oydu ama Leypi'nin gelmesiyle program değişmişti. Çocuğun rahatsız olduğu her hâlinden belliydi şuan. Taehyung'a mesaj atarak gelmesini söyledi.

"E-evet, iyi."

"Hmm."

Leypi çocuğa biraz daha yaklaştı ve Jake'ye baktı. Eliyse hâlâ Jungkook'un saçlarındaydı.

"Biraz yakın duruyordunuz hocam, yoksa aranızda-"

"O elini sikerim senin. "

Taehyung aniden Leypi'nin elini iterek önüne geçti ve Jungkook'u arkasına aldı.

"Sana Jeon'a bulaşma demiştim."

Leypi güldü ve etrafa baktı. İçeride birkaç hoca daha vardı ve doğal olarak herkes onlara bakıyordu. Jake ise Taehyung'un bu tavrını anlamamış, Leypi'nin yanına geçerek Taehyung'un karşısında durmuştu.

"Hayırdır bay Kim? Sizin bu yakınlığınız ne öğrenciyle."

Taehyung arkasındaki çocuğun elini tutuyor ve rahatlaması için okşuyordu. Bunun olacağını bildiği için sabah konuşmuşlardı ve ikisi de şuan her şeye hazırdı.

"Sen anlatmak ister misin bay Jake, yatıp kalktığın öğrencileri. "

Bunu herkes biliyordu ama daha önce hiç bahsi geçmemişti. Diğer hocalar küçümseyen gözlerle baktılar o tarafa. Leypi dişlerini sıkarak yaklaştı.

"Ne sikim yapı-"

"Duymak istiyor musun Leypi? "

Jungkook heyecanlıydı ve adamın ceketinin ucunu çekiştiriyordu.

"Duyduktan sonra Jeon'dan uzak duracak mısınız ikinizde? "

Yoongi yanlarına geldi ve Jungkook'u alıp yanına çekti. Bir şey olacaksa ona olmamalıydı.

"Jungkook benim. Jungkook benim oğlanım."

T̶e̶a̶c̶h̶e̶r̶'̶s̶ (Taehyung's) Pet?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin