Merhaba!Ben Dolunay Çağıran.Sarı saçlarım,mavi gözlerim ve hiç ama hiç muhteşem olmayan kız.Namı diğer 'TEKMECİ' .Tekmeci'nin hikayesini merak etmiyor musunuz ?Ben ediyorum !
3 GÜN ÖNCE
Başımda 'dıt dıt dıt' diye öten telefonuma çok güzel fanteziler uygulamıştım.Babam da birden "Dolunay kızım kalk , hadi ama sen kendini kış uykusuna yatmış ayı mı zannediyorsun!" demesiyle homurdanışlarım daha da arttı.Odam da bulunan banyoya attım kendimi elimi yüzümü yıkadım ve saçlarıma çeki düzen verdim son olarak da babamın yeni müdürlüğe başlayacağı okulun formasını giymek kaldı babam bir 'Erkek Lisesi'nde müdürlük yaptığı mecburi bir şekilde ben de o okula gitmek zorunda kaldım.Okul üniformam pantolon ve tişörtten oluşuyordu ben de bundan gayet memnundum.
Aşağı indim kahvaltı hazırdı bile ,bizim evimizde hizmetli bir 'Melahat Sultan' olduğundan şükürler olsun ki her şey mükemmeldi kadının mükemmel ötesi yemekleri ve tatlıları vardı.Annem....beni doğururken öldüğünden beri o bana bakıyor ve babam onu seviyorum o... çok fazla disiplinci.Bu muhteşem kahvaltının yanına yani masaya geldim ve nazik bir şekilde sandalyeyi çekip oturdum ve yeni gideceğim okul ,erkekler , dersler , babamın sürekli beni dikizlemesi gibi şeylerin olacağına kalıbımı basabilirim.Babam adeta bu düşünceleri aklımdan silercesine konuşmaya başladı "Okuluna seni bugün ben bırakacağım ve eğer istersen sana bir araç alırım ve kullanırsın ,ha ne dersin ?" dedi ben de hışımla başımı salladım.Kahvaltımı yaptığım da okula gidiyorduk nasıl olsa hazırdım.Arabadan indiğimde 'Özel Çağlar Erkek Lisesi' yazısını görmemle ağızımın açık kalması bir oldu.Okulun kapısından girerken bir öküzle çarpışma yaşadım ve asabiliğimin tuttuğu zamana dek gelmiş olacak ki "Kör müsün?Koskoca kızı görmekte zorluk mu çekiyorsun,göz doktoruna götürüyüm mü?Hayvan gibi kas yapmış hayvan gibi eziyorsun insanları Bay Kör vuhu verecek cevabın yok mu ?" bu dediklerime ben de şaşırdım ve gözlerimi o kahverengimsi gözlerinden kaçırdım kendi gözlerimi.Okulda ki herkesin dikkati bana dönmüştü hem kız olduğum için hem de bu önümde duran yakışıklı kas yığınına çarpıp bağırdığım için.Etraftan 'Ooo' sesleri kulağımı dolduruken "Peki sen bir 'Erkek Lisesi'ne gelip sahibine nasıl atarlı bir şekilde bağırıyorsun ?" dedi ağzımın açıklığı düştü ve anında normal haline getirdim. "Öncelikle 'Erkek Lisesi'ne gelmemin sebebi babam burada ve öküz gibi birisi bana çarpıp burada hala ukalalık yapıyorken maalesef atarlı bir şekilde bağırıyorum" dedim sinirimi burnumdan bile solurken.Yanından hışımla ayrılırken bizi izleyenlerin eline bir tek çekirdiğin eksik olduğunu gördüm Bay Kör beni kendine çekti ve ben de anında ona tekme attım ve okulun kapısının önünde olduğumuz için kapının demirliklerine çarptı onun hiç çalışmayan kafası.Sonra ben de telaşlandım yanına gittim ve "Bay Kör iyi misin hey hey" dedim sonra çok ani bir hareketle beni altına aldı ve kalp atışlarım hızlandı iyi ki içeri girme zili çalmıştı.Ben hala altında dururken kulağıma fısıldadı "Bence böyle öküz erkeklerin olduğu bir yerde onlara atarlanma, olanları ikimiz de gördük.Ha bu arada adım Meriç"dedi elini uzattı mecburen elimi uzattım ve "Dolunay" dedim kısa bir şekilde ."Memnun oldum Bayan Atarlı" dedi ah bu çocuk sahiden sinirlerimi bozuyordu ciddi manada ."Ben olmadım Bay Kör!Neyse 11/E nerede biliyor musun?" dedim hışımla "Yok artık bir de bu eksikti 11/E'demisin ?"dedi şaşkınlıkla "Ne olur aynı sınıfta olduğumuzu söyleme yalvarıyorum ne olur ?!" dedim .Elini uzatmıştı hala yerdeydik fakat bağdaş kurmuş bir şekilde oturuyorduk bense elini havada bırakarak yerden destek alarak kalktım.Sonra gözüm 11/E'yi ararkan koridorun girişindeki sağdan ilk kapı olduğunu gördüm.İkimiz beraber sınıfa girince hoca bir an afalladı hocanın böyle ne desem ki 20 yaşlarında gibiydi beni gördüğün de elini uzattı ve "Ben Kıvanç burada babamın yerine edebiyat öğretmenliği yapacağım edebiyat okuyorum babam bu sene değil de öbür ki sene olacak ." dedi sonra benden önce Meriç yerine geçmiş yayılmıştı bile Kıvanç Hoca "Boş bir yere geçebilirsin Sarı." dedi arkadan Meriç"Onun ismi var Kıvanç Hocam." dedi ve bunu 'Hocam'ın üzerine basa basa söyledi.Sonra Kıvanç Hoca Meriç'e cevap vermek yerine bir şey demedi.Sınıfı radar ettim gözlerimle fakat Bay Kör'den başka kimsenin yanı boş değildi ben tam Bay Kör'ün yanına geçecekken birisi bileğimden tuttu bu kişinin Kıvanç Hoca olduğunu görünce ilk an afalladım sonra kendimi toparladım ve 'Ne oldu' der gibi kaşlarımı havaya kaldırdım "Şey Meriç baya yayılmış sıraya sen benim masama gel ." dediğinde başımı salladım ve oturdum.Kıvanç Hoca bir süre ders anlattıktan sonra test çözmemizi söyleyip tahtanın başında öylece dikildi babam müdür olduğundan dolayı ders programına tut test kitaplarına kadar hepsini biliyordu o yüzden kitabımı aldım ve çözmeye başladım ama iki çift gözü üzerimde hissedebiliyordum ve bu beni rahatsız ediyordu sonra Meriç'e baktığımda bana bakıyordu göz göze geldiğimizde hemen bakışlarımı kaydırıp Kıvanç Hoca'ya baktım o da bana baktığından dolayı rahatsızlıkla kafamı çevirdim ve test çözmeye başladım.Nihayet teneffüs zili çaldı .
Aşağı inecektim ki bir kolumdan birisi bir kolumdan birisi tutuyordu ve arkamı döndüğümde Kıvanç Hoca sol kolumu Meriç ise sağ kolumu tutuyordu bir onlara bir kollarıma baktığım da anlamış olacaklar ki "Dolunay seni evine bırakmamı ister misin?" diye sordular aynı anda . Sonra bu hallerine gülmemek için dudaklarımı dişledim ikisinin de gözleri dudaklarıma kaydığında "Şey...za-zaten b-babam beni bırakacak o yüzden zahmet de bulunmayın Bay Kör ve Kıvanç Hocam." dedim zorlu bir şekilde gülümseyerek.Ne oluyordu bunlara böyle ters taraflarında kalkmış olmalılardı.Hoca ve öğrenci ilişkisini aklıma getirdim iğrendim sonra ay ne fesat kızdım .
Evet işte benim hikayem benim serüvenimde sizleri görmek onurdur ne dersin görmek istiyorum sizi ya siz ?
NOT=
ARKADAŞLAR MEDİAYA RESİM KOYAMIYORUM HATA VERİYOR ÖZÜR DİLERİM.ÖPÜLDÜNÜZ İLK BÖLÜMÜM UMARIM İYİDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ERKEK LİSESİ GÜZELİ"
Teen FictionDolunay o.. bir annesiz hayatta yaptığı hatalarla ayakta duran sonra aşkın cilvesine kapılıp acılar çeken kız. O bir aptal... O bir TEKMECİ... O bir savaşçı... O HER ŞEYE KARŞI YAŞAYAN BİR KIZ ... Çünkü hayata meydan okumak gerekir bazen.......