15.Bölüm

11 3 1
                                    

Yankıda" ben sana söyliycektim ama kendisi istemedi"bende" sana inanmak istiyorum yankı" dedim ve konu kapandı okul bitmişti ben eve geldiğimde birisi bana mesaj atmıştı kim olduğunu bilmiyodum açtım baktım ve suriyeli biri bana mesaj atmıştı ben aynen ya abicim beni bı salın ve ayrıca kendi ülkenize gidin dedim ve engele bastım. Bıkmıştım zaten okulda çok yorulmuştum bide suriyeli birini çekemezdim ablam odaya girdiğinde " of abla ya özelde kalmıycak bu evde insan bı kapı tıklar" diyerek çıkıştım" ya Ceylin sanki özelin varda" " belki var abla Allah Allah"annemin içerden kızım yeter didişmeyi bırakın demesiyle ablama " bak abla annemi üzmemek için sesimi çıkarmıyorum ama birdaha böyle girersen kötü olur " dedim ve ablamda bana göz devirerek kafasını salladı.(1 saat sonra) Odada yatağımda yatmış tiktok seyrederken annemin hadi Ceylin yemek hazır sofraya gel demesini duyup kulaklıklarımı çıkartım yataktan hiç kalkmak istemiyodum ama karnımın guruldamadıyla kalkmam gerektiğini anladım ve yataktan kalkıp annemin kızmaması için terlik giydim mutfağa gittim ve annem ensevdiğim şeylerden yapmıştı bende kendime tavuklu internetten gördüğüm salata tarifi yapıckatım. Hemen saçımı bir ev topuzu yaparak işe koyuldum. Ablamda o sırada sevgilisiyle mesajlaşmaktaydı. "Abla dolaptqn yoğurt çıkartırmısın". " Ya of şuan işim var sen çıkartsan olmuyomu" " tabi abla onuda ben yapıyım emredersin" diyerek yoğurt almak için dolabın yanına gittim. Yemek masasına oturduğumuzda babamı beklerken bişiler tıkıyordum ağzıma babam sonunda gelmişti hemen yemeğe basladık. En sonunda yemek bitmişti ben " banyoya giriyorum" diye bağırarak esyalarımı rolaptan alıp banyoya girdim çıktığımda işte saclarımı hemen kurutup bisiklet sürmeye gittik serayla tam serayla bisiklet sürerken biri mesaj attı ve durduk gelen mesaj seraya gelmişti hemen bir banka oturduk ve bakt8k açtığımızda ikimizde şok olmuştuk...




Selammm nasılsınız uzun süredir yeni bölüm yayınlamıyodum işte 15. Bölüm umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüsmek üzere

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GRUP ARKADAŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin