Baş rol Damla Havur Kim ?

59 7 4
                                    

Damla küçükken çalışkan erken yaşta okula başlamış okulu seven etrafındakilerin onu cadı diye sevdiği küçük sevimli hazır cevap bir kızdı kızdım yani :).İlköğretim ve ortaöğretim hayatını bir şekilde ve gayet başarılı bir şekilde bitirdim.Orta okulun son senesi bana zehir olmuştu arkadaşlığa çok önem veren ben arkadaşlıklarım bozulduğundan tüm sevgim ve okula ilgim bitmişti.Sonrasında Lise sınavına girdim Sağlık meslek lisesi hemşirekik kazandım.Gayet başarılı bir dönem olan lise aynı zamanda gırgır şamata ile bitti.:)Biryandan sınavlara hazırlanırken arkadaşlarımla sosyal hayatı da unutmadık.:)Allah'a şükür ilk girişte üniversiteyi kazandım.15 kişi olunca yakın arkadaş gurubumuz Allah'tan 5 kişi aynı üniversiteyi kazandık Izmirde Hemşirelik okuduk ve bitti.Üniversite boyunca Bana kimse yaklaşamadı Aşka inanırım ama onu yaşayacağı zamanı kedim bulacağım.Arkadaşlarım da benim gibiydi onlar arada sapsa da ben toparladım 😜Güzelce üniversitemiz de bitince KPSS girdik çok şükür iyi puanlar aldık ancaak :D Kayseri Devlet Hastanesine atandık ailemizin olduğu şehir.Yani bize Izmir macerası bitti Kayseri'ye dönüyorduk.Tabi Liseden beri aynı arkadaş grubu olduğu için artık bilmediğiniz şey yoktu birbirimiz hakkında.Ben çok akıllı ne yaptığını bilen aşırı komik az buz güzelliği de oturan bir kız oldum üniversitede lisenin aksine.Arkadaşlarım da öyleydi ama ben alıştırdım onları bu huylara iyi de oldu Ancak tek tük farklılıklarımız vardı.:) Damla Havur:En küçük kızı evin .Ablası evli abisi futbolcu babası servis müdürü Kayseri'de yıllardan beri annesi Özel bir okulda zevkle çalışan emektar.😃 Amcası olsun dayısı olsun kuzenler olsun samimi iyi bir aile.Herkes kendi derdinde.Başarılı kuzenleri var.
Beyza Çamdal ; Alakaya maydanoz her dediğime gülen sıkı bir babaya sahip ancak ailesi bizi liseden beri tanıdığı için bizde sıkıntıya yol açmaz her saat görüşebiliriz.Onunnda aşk hayatı yok.Benden beceriksiz sınavları yetiştiremez benim anlattığım derste bende Yüksek alan aykırı insan.Biz ona Çamdalı deriz.😃 Lise müdürümüz M.K öyle derdi bizde de öyle kaldı.😂💎 Beyza işe tüm eğitim öğretim hayatını birlikte bitirdik diğer 4 arkadaşım gibi.😂 Bir küçük erkek kardeşi var iki ablası onlar evlendi artık.😂 Hayvan gibi yemesine rağmen zayıf.
Perihan Anık :Peri deriz kısaca.Onunla kardeş ikiz gibiyiz.Çook benzeriz.İkimiz de balık etliyiz.Etliyiz butluyuz mutluyuz.😂 komiklik çalışkanlık olarak da benzeriz.Ancak onun bir platoniği var Orta Okulu'ndan beri 😂 Lisede tanıştığımızdan beri başımın etini yer.Hepimizin yer aslında.😂 Bir erkek kardeşi var.Bakican küçük kendisinden.liseye gidiyor 😂 Anne babası Kayseri'de bizde döneceğiz yağ 😒😒
Hatice Erdal : Evin büyüğü 2 erkek kardeşi var yaşları yakın.Fedakar bir arkadaştır.fiziksel olarak zayıftır.
Şeyda Yücel : Bir abisi bir ablası var.gayet iyi bir ailesi var.Güzel bir arkadaştır.Minyon tiplidir.
Not : 5 arkadaşı da tanıttık.Kankiler grubu Damla Havur,Perihan Anık,Beyza çamdal ,Hatice Erdal ,Şeyda Yücel.Hepsinin ailesi Kayseri'de.İzmirde birlikte okudular.Aynı evde kaldılar.Üniversite okurken bir yandan izmir özel hastanede çalıştılar.Sonunda üniversite bitti KPSS sonuçları bu genç güzel kızlara Kayseri Devleti gösterdi.Ve Izmir macerası bitti.😂

Ömrümün AslıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin