Eve geldim.Annemgili çok özlemişim tabi.Annemin dediğine göre o kadar bilgili olmuşum ki konuşmam bile değişmiş.:) Eve gelir gelmez akşam tüm aile bize gelecekmiş neyse iyi bakalım dedik.Ablam ve eniştem gelmiş konuştuk oturdum ettik abimle görüşemedim adam topçu 😂 aradı işte anca.Odamı özlemişim yayıldım.Tam iki dk dalacaktım ki Peri arıyor... Ahadaranzaa niysem mırıldandığıma bakmayın aynı evde olmaya alışmıştım ki özledim 😂 O da aynı dertte.Akrabalar akrabalar.😂 Neyse dedik artık o kadar zamanın sefasını sürdük sıra cefada dedik.Peri kankağ platonigim yanar dağı görmek isiyorum ya dedi.ya kızım ya kızım tüm sosyal ağdan takip ettin izmirde dk dk daha ne hayır ne zaman unutucan dememle.Sen ne anlarsın diye azarı yedik.öyle de iyi geçiniriz.İçerden bir ses yükseldi Aslııı gel bak kimler gelmiş sesi duyan peri neyse kanka hadi bay dedi kapattık.İçeri gittiğimde yeminle giderken gördüklerimden daha fazla insan.Kuzenler felan hoş sohbet ettik.İlk haftalarımız ful time aile ile geçti en sonunda onlar da arık burada olduğumuzu kabul ettiler eskisi gibi arada görüşeceğiz.:)) Neyse hastanede çalışma günümüz gelmişti annemin sabah beni uyandırması ne kadar güzel şeymiş demek isterdim ancak Şeyda arıyor.. Iphonemim sesi ile uyandım.Kafayı yemiş ya yine tövbest.Neyse hastanede gömüşürüz dedim kapattım.Annem mis gibi kahvaltı hazırlamış vay be dedim Güzelce yedim Hatice'nin yemeklerden sonra ziyafetti tabi sofra fotografını instagramda paylaştım paylaşmaz olur muyum.:). Hemen like kim peri 😂 Seviyorum bu kızı aferin.Dedim ve ilk azar bırak telefonu kahvaltını et by babam 😂 Bunu bile özlemişim okey dedim.Yedim.Hazırlandım Annemgili öptüm ve tam çıkarken aaa baba dedim. Efendim der gibi baktı 😂 Ben araba almak isiyorum dedim.Ehliyet dediğinizi duyar gibiyim tabi olum ben lise biter bitmez aldım kızlarda öyle tabi 😂 Babam tamam işe başla taksitle al biraz işi rayına oturtta dedi.Güldüm sevinçle çıktım.2 katta oturduğumuz için merdivenleri kullanıyorum.Salak mısın tabi ondan değil sağlıkçıyız abii 😂 Indim otobüs durağına koşturdum.Arkada 40 dönüm arazi var sanan şöför yüzünden otobüs bana bindi.İndim ve hastaneye adım attım heyecanlanıyor muydum yapma aslı izmirde de çalıştın kızım sen sakiiğğğn ol 😂✋kızlar da gelmiş arkamdan atlıyan bi davar kim ? periii kızdım lan peri koskoca hemşireye yapılır mı bu bak Olgun davran 😂 Hatice dolgun noldı kız patlıcan dedim sorma ya akrabalar yordu be dedi herkes aynı dertte gülüm bakışı attım 😂 Şeydadan ses çıkmıyor eminim kafayı yemiştir ya 😂 hastaneye girdik Ben dahiliye hemşiresi Perihan cerrahi Hatice ameliyathane Şeyda acil Beyza en elzem bölüm ekg 😂😂 herkes bölümüne geçti.İlk gündü dahiliye bölümüne geçtim.Dahiliye uzmanını gördüm arkası dönüktü gidip tanışayım dedim anasını avra...dıttt adam uçaktaki adam 😳😳 Hızla arkamı döndüm ki bir ses hemşire hanııım hızla Buraya gelin ah noo dedim neyse ilk iş gününden atılmak istemem elbette başımı öne eğdim ve gittim.tanıdı Vallaha tanıdı.😭 Vayy Meraba hemşire hanım dedi bende mahçup bir sesle merhaba hocam dedim.Oo uçakta selamımı almamıştın demek hocan olmayanın selamını almıyorsun dedi.Sanane lan Sanane demedim tabi.Kndimi zorladım güldüm.Hemşire hanım Hastanın sürekli diyaresi var.Bulantı kusma eşlik ediyor.Özellikle yemekten sonra desem ne dersin dedi.Hızlıca Malabsorbsiyon sendromu dedim.güldü ne yapacağız anlamak için dedi yine hızlıca ilk 6 ay Glutein içeren besinleri almayacak.Şikayetler geçerse Glutein Malabsorbsiyonu var demektir.eğer geçmez ise ikinci bir laktoz intoleransı düşünülür.dedim Oo hemşire hanım dedi güldüm.Dahiliyem 100 dü dedim.Belli dedi.O gün rutin işler yaptık.ve çıktık.kızlara şanssızlığımdan bahsettim onlara da eğlence çıktı.Beyza Ekg de çok sıkılıyorum diye Birsürü mızırdandı.herkes birşeylerden şikayet ediyordu Hatice ameliyathanede bir doktor var bildiğin kasap ya ne var ne yo alıyor dedi.Hepimiz hadi ya diyip merak ettik perihandan ses çıkmıyordu.peri inanılmaz birisini gördü tüm kızlarla ağzımız açık kaldı.
(Devamı diğer bölümde) 😂💎😉😉