Kahvee ❤️

18 2 0
                                    

Uyanmak ilk defa bukadar anlamlıydı.Gülerek uyandığım tek tük günlerimdendi.Yaşamıma bir dost bir kardeş bir sevgili bir eş katılacaktı.Yıllar boyu hiç bir erkek ile aşk meşk gibi saçma sapan bir durum içerisine girmemiştim.Oysa orta okulda veya lisede sevgili muhabbetleri kızların aşk acısı çekip ayılıp bayılmaları felan çok pöpülerken kimse yoktu evet.Sevdiğin biri var mı ? sevgilin var mı ? kaç kişiyle çıktın sorularına verdiğim cevaplar yok,yok,Hiç..Büyüyen gözler mi ararsınız yeme beni diyen mi ararsınız.Yoktu gerçekten o güzel yıllarımı aşk acısı için veya dengesiz bir erkek çocuğu için harcamadım.Aşk kelimesi ve ben hiç aynı cümle içinde geçmedik.Hep şunu dedim ;
Nar tanelerini tek tek kabuğuna yerleştiren Allah zamanı gelince şehide bir Gönül'e yerleştirir.
Yerleştirmişti.:) Sevdiğim adama bembeyaz dümdüz gidecektim.Geçmişi temiz geleceği umutlu bir kızdım.Eşimin yanında korkularla saklanarak değil başı dik gülerek gezecektim.Sevmekten daha çok sevilmek önemliydi.Ve ben seviliyordum.Bir babanın çocuklarına yapacağı en büyük iyilik annelerini sevmesidir.:)
Telefonuma gelen Birsürü mesaj vardı.
Tabi ki de ilk baş arkadaşlarımın mesajlarını cevapladım.Tolga yokken onlar vardı çünkü.Hepsi heyecanlı Kahveme ne giyeceklerini whatsAp grupta konuşuyorlar.Onlara tek bir cevap verdim "Siz her türlü güzelsiniz :*" Tolga'nın mesajını açtım sonra :"Günaydın değil çünkü benim güneşim daha uyanmamış sanırım." Severim seeniiii.Böyle yazmadım tabi.
"Günaydın artık.❤️" Sonra odamdan çıktım.Annem temizlik yapıyordu,babam işte akşam gelir .Ben izinliyim.:D Anneme temizlikte yardım ettim kısa sürede bitti.Sonra annem bir kahve yap içelim hem de akşam için prova olsun dedi.:) Yaptım bir yudum aldık.Telefonum çalıyor.İçeriye girdim balkondan Tolga arıyor...
Canııım diye açtım telefonu.Aşkıııım diye karşılık geldi öyle içten.Aşk güzel şeydi be.:)
"Napıyor benim Müstakbel Nişanlım?"
"Napsın oturuyor." Sen ?
"Saat sayıyorum,nişanlım olmana tam 5 saat 22 dakika 12 salise var."
"Ahahaha Tolga "
"Hooop artık o gülüş yasak sana sadece ben yanındayken öyle güleceksin.Sadece bize ailene öyle güzel Gül.:)"
"Neyse kapatalım mı annemle sohbet edecektik."
"Ayy canım pardon hadi bekletme anneni,hemen kapatalım.Bir cümle kur da bana"
"Ne cümlesi ?"
"Seni çook seviyorum."
"Sağol." :)
Ve kapattım yaşasın gıcıklık.Annemle sohbetimizi ettik.Hazırlandım.Babam geldi üstünü giydi.Ve geri sayım başladı.:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ömrümün AslıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin