Perihan şaşırdı kaldı karşısında platoniği vardı resmen.Biz olduğumuz yerde kalakaldık o yanar dağ (Tabiki takma ad) bize doğru geliyordu Perihan kızardı.Kimleri görüyorum dedi.Peri sessiz.Ssss-selam dedi.Sen gelmiş miydin ? Geldim 2 hafta oldu dedi Perihan.hayırlı olsun bitirdin dedi.perihan sessiz.Numaran yok ya bende versen de haberleşsek hayır yani hastalık felan olursa dedi.Perihan verdi.Biz artık yavaş yavaş yürümeye başladık onlar da vedalaştı Perihan yanımıza geldi.Yuuh ya inanamıyorum dedi.Biz resmen senin numaran için bahane üretti.Dedik Perihan Sersemce güldü.Ve beni Babacığım arıyor... Açtım ve aldığım haber inanılmazdı.Babam nerdesin seni alayım da araba almaya gidelim demesin mii en büyük hayalim.Havalara uçtum.Kızları öptüm babamın servis önümde bitti bindim ve gittik.heyecandan dört köşeydim.Mini coper sahibi bir damla var karşınızda 😉 Araba normal de hemen elimde olmazdı ama o kadar çok istedim bi bir türlü 2-3 saatten aldık.Kızlardan yeni ayrılmıştık ama bir mesaj çektim toplu mesaj.Hazırlanın ve ortak bir noktada toplanın yeri haber veriin🎊 Arabam bir harikaydı.Babam önden ben arkadan gidiyordum iki üç aksamalar var tabi tam süremiyor gibiydim ama umursamadım :) eve gittim annem arabama bayıldı onun da ehliyeti ve arabası var clio onunki .Üstümü değiştirdikten sonra arabaya atladım.Kızlar önlerindeki arabaya bakmıyorlar bile.Kormaya bastım.Arabaya atladılar.
Peri:ohaaaaaaaaa
Hatice:kızım bu bir harika
Şeyda: yaaa kafayı yiyecem ya
Beyza:hayırlı olsun
Kızlarr sizinde olur abi kredi diye birşey var çalışıyorsunuz da bugüne bugün hemşireyiz dedim.Evet bizde alacağız yakında dediler.Neyse nereye akalım dedim.
Perihan:Seyir e gidelim
Ben :kızım yokuş çıkamam arabam mafolur ya 😄
Hatice fark etmez Çek bir yere dedi.beyza çekme bence hiçbir yere sür işte maksat araba içinde olmak dedi son sen müzik açtım.Iphone periye uzattım Çek bi video canım baksana😂😂 geceler uzun tam gırgır şamata derken hepimiz sarsıldık No No No arabadan atladım direk arabaya birşey olmuş mu diye baktım şükür tek bir çizik bile yoktu ancaaaak ben bi anlık durunca arkadaki iki araç birbirine girmişti hasar ufaktı.Kızlar şaşkın.Perihan sevinçli lan birşey olmadı arabaya şükür.Çarpışan iki araçtan birisi bizim dahiliye uzmanıydı.Ya bu adam her yerde karşıma çıkmak zorunda mığ .
Hocam ? ://
Inanamıyorum mersedesim ne hale geldi senin yüzünden sayın prof
Ney bu bana Prof mu dedi salak ya iki üç bilgi biliyoruz diye mi ne sandı ki bilemem mi neyse yine en gereksiz yere takıldım.
Benim yüzümden mi hocam o kadar hızlı gitmeseydiniz sizde.
Acemi şöför yaz arabanın arkasına da bilelim yani dedi
Acemi değilim been !!
Bana baktı güldü biraz daha beni kaza mahalinde tutarsa ikinci adam beni dövebilirdi çok kötü bakıyordu fısıltı ile sen uza Hadı yarın görüşürüz dedi.arbaya atladık hemen.
-tabi abi benim suçum yok Tolga bey de anladı yani
-senin nasıl suçun yok kızım dediler yurttan sesler korosu
-peri kızım bı adam senden hoşlanıyor bak demedi deme
Onaylar gibi başını salladı herkes.beyza bi oooo çekti bakın kızlar adamı deli etmeyin saçma salak konuşup dedim.Perihan eğlence böyle bitmemeli dedi.Telefonuyla oynamaya başladı ben yok kızlar evlere gidelim dedim.Perihaan hayıırrrr aslııığğğ yanar dağım yer bildirimi yapmış vosvos cafe de ne olur gidelim lütfen
Ne dersiniz kızlar dedim.Hepsi periyi kırmamak için okey dediler.Hedef vosvos cafe bakalım Perihan yıllardır platoniği olduğu çocukla bir gelişme kaydedecek mi ? ✋
Diğer bölümde