3 - Seni Öldürürüm

55 3 2
                                    

"Ben evlendim."

Gediz duyduğu cümleden sonra gözlerini kapatırken Kuzey Ali ve diğerleri şaşkınlıkla Arya'ya bakmıştı. Arya babasının vereceği tepkiden fazlasıyla korkarken elini sımsıkı tutan Eren ona diğer yandan güç veriyordu. Gediz gözlerini yeniden açtığında sinirli olan bakışlarını gizleyemedi.

"Evlendin.." yutkunur "..şaka yapıyoruz falan de Arya,lütfen. Kalbini kırmak istemiyorum."

"Baba.."

Gediz derin bir nefes alıp verir ve ellerini yüzüne götürüp arkasını döner. Bir iki saniye bekledikten sonra bir hışımla arkasını geri döner ve öfkeyle bağırmaya başlar.

"Ne demek evlendim Arya? Ya sen daha kaç yaşındasın da evleniyorsun Kızım? Gece ile bir olup Babamı Abimi nasıl çıldırtabiliriz diye Plan falan mı yapıyorsunuz siz?!"

"Gece ne alaka..."

Alpaslan Gedizin yerine cevap verir.

"Amcacığım ikinizde aynı haltı yediniz de ondan öyle diyor."

"O da mı evlendi.."

"Evlendi ya tabii o da evlendi Kızım. Artık birbirinize anlatırsınız nasıl plan yaptığınızı. Ulan iki hafta ya sadece iki hafta Istanbulda değildim! Birkaç hafta daha olmasam herkes evlenecekmiş demek! Alpaslan hayırdır paşam seni evlenmemekten alı koyan şey neydi sen de evlenseydin ya!"

Alpaslan sertçe yutkunur ve başını öne eğer.

"Abi.."

"Ne abi ne?! Bak hazır ben yokken herkes evlenmiş bir sen eksik kalmışsın."

"Abi ağır oluyor..bilmediğin şeyler var daha fazla kalp kırma istersen."

"Niye noldu da ağır geliyor cümlelerim?"

"Aldatıldım abi oldu mu rahatladın mı herkesin önünde söylettirdiğinde?"

Gediz duyduğu cümle ile sertçe yutkunur ve yüzü düşer.

"Alpaslan.."

"Tamam abi..bir de sen gelme üstüme."

Alpaslan annesine baktıktan sonra arkasını döner ve eve girip odasına çıkar. Gediz derin bir nefes verdikten sonra bakışlarını yeniden Arya'ya ve Eren'e çevirir.

"Oturun şuraya."

Arya ve Eren Gedizin işaret ettiği yere oturduktan sonra Gediz karşılarına geçer.

"Aslı abla,anne..siz de eve girin."

Aslı ve Nevra içeri girdikten sonra Kuzey Ali Gedizin yanında durur.

"Çocuklar..ne demek evlendik?" diye sordu Kuzey Ali "Ne aceleniz vardı da evlendiniz? Bu adam.." eliyle Gedizi gösterir "size karşı mı gelecekti?"

Arya ve Eren birbirlerine baktıktan sonra başlarını öne eğdiler.

"Ula siz salak mısınız?!" diye yükseldi birden Kuzey Ali.

Arya, Eren ve Gediz şaşkınlıkla Kuzey Ali'ye bakarlar.

"Gelmiş bir de evlendim diyor..Bu çocuk kimdir kimin nesidir belli değil."

"Amcacığım yalnız ayıp oluyor.."

"Ne ayıbı ula ne ayıbı? Sen kızı ailesinden istemeden evlenirken ayıp yoktu demi?"

Eren derin bir nefes alıp verdikten sonra gözlerini devirir.

"Kızın rızası varken ailesinden niye isteyeyim ki hele ki ailesi iki iki daha dört vermeyecekse."

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin