6:30
Práve som sa zobudila a pomaly som som sa chystala do školy. Mama mi včera večer sľúbila že ma bude pár dní voziť do školy, tak som mala čas lebo sme vraj nebývali ďaleko od školy.
Keď som sa nachystala zakričala som ma mamu že môžeme ísť. Bolo asi trištvrte na osem a cesta autom trvala dve pesničky čiže nejakých šesť minút. Išli sme skorej lebo vraj sme mali ísť ešte do riaditeľne alebo niečo také.
7:58
Prvý krát som vstúpila do novej školy. Našli sme riaditeľňu a tam mi povedali hlúposti ako to, že sa angličtinu zachvíľu naučím, tým že ju budem stále počuť, potom mi dali kľúče od skrinky a odviedli ma do novej triedy za novými spolužiakmi.
8:10
Stojím pred triedou aj s pani zástupkyňou, ktorá vyzerá veľmi milo a ešte mi aj povedala že keď budem hocičo potrebovať mám za ňou prísť.
Všimla si že zhlboka dýcham tak ma upokojovala, že si zvyknem a ostatné kraviny.
Zaklopala.
Obe sme vstúpili a všetky oči padli na mňa. Začala som sa cítiť trápne, bála som sa čo si o mne budú myslieť.
Učiteľka mi povedala nech sa predstavým a ja som nevedela čo povedať.
"Čaute..."
"Som Ema... Mám 16..." nevedela som čo mám ďalej povedať.
"Dobre Ema sadni si, je voľné vedľa Sebastiana, Christiana alebo tu je voľná prvá lavica."
Hneď som si vybrala prvú lavicu. Mohla som tam byť sama a premýšľať.
Ten Sebastian myslím, bol vysoký blonďák s modrými očami. A Christian, to bol iný oriešok, mal hnedé vlasy, hnedé oči ale hneď som tieto myšlienky hodila za hlavu a rozmýšľala nad tým čo všetko bude iné. ÚPLNE VŠETKO.
Škola skončila a ja som išla domov ale na chodbe ma niekto zasatavil. Bol to dievčenský hlas.
"Hej Ema!"
Neotočila som sa, nemala som náladu. Zrazu ma potiahla za ruku a ja som skoro spadla."Nechaj Christiana na pokoji!"
"Jebe ti? O čom točíš?"
"Videla som ako si sa na Chrisa pozrela on je môj!"
Nemala som na toto náladu tak som sa len otočila BUM. Predomnou sa zjavil vysoký chalan s ktorým sme sa narazili. Mal hnedé vlasy a oči neviem, lebo som si nevšimla.
"No zajeb ma." povedal.
Len som sa otočila a išla ďalej. Chvíľu som premýšľala nad tým čo sa stalo na tej chodbe s tou babou. Prekrútila som očami a ďalej sa nad tým nezastavovala.
Prišla som domov najedla som sa a mama sa ma spýtala ako bolo v škole ja som len jej povedala že v pohode že sa nič také nestalo a ešte som sa s nikým nestihla porozprávať, aj keď som trocha klamala.
Osprchovala som sa a ľahla som si išľa na mobil zavolala Adel a Jessi a dlho sme sa rozprávali. Nepovedala som im o žiadnom incidente zo školy. Nepotrebovali to vedieť.
22:35
Naozaj veľmi dlho sme volali s babami a bolo veľa hodín a ja som sa rozhodla že už pôjdem spať a v sekunde som zaspala.
YOU ARE READING
JUST LOVIN'
Teen Fiction"Zoznám ma s tým všetkým neznámym" "Nie." "Prečo?" "Nechem aby si poznala všetko to zlé, čo na svete je."