0.1

22 4 0
                                    

{Tanıtımdır}











Na Jaemin/ Yang Luka: Ailevi sorunları yüzünden zengin başka bir okula gelen Jaemin yeni bir ortam kurar kendine. Bunlardan birinin adı Luka'dır. Jaeminin her sırrını herşeyini bilen tek kişidir. Ama babasının iş yeri nedeni ile başka bir şehre taşınması sonucu o okuldan ayrılmıştır. Yeni bir okula başlayınca bitkinlik gelmiştir ve Luka ile buluşmak ister ve buluşurlar. Ama orda olan olur ve Luka biri tarafından bıçaklanır, bu olaya tanıklık eden tek kişi Jaemin dir. Ama daha çocuk olduğu için hapse atılmaz. Jaemin bu kişinin sadece kahverengi saçları olduğunu görmüştür. Ve bu kişinin okuldan biri olduğu kesinleşmiştir. Jaemin intikam için o okula geri dönmüştür.

Lee Donghyuck: Ailesi ile arası yeterince iyi olan orta düzeyli eğlenceli ve komik bir kişidir. Jaemin o okula geldiğinde ondan biraz olsun hoşlanmıştır ama oda çoğu kişi gibi Luka ile çıktığını düşünüyordur. Lukanın ölüm haberi sonucunda biraz olsun sevinmiştir ama Jaeminin durumuna üzülmüş bulunmaktaydı. Jaeminin o okula gelmesini dört gözle bekleyen kişilerden biriydi.

Mark Lee: Mark jaeminin üvey abisi rolündedir. Genelde sakin, olgun ve çalışkan biridir, ve jaeminin başına büyük bir beladır. Üst sınıf olmasına rağmen Lukanın olduğu okulda bulunmakta. Sınıfta kaldı çünkü. Neyse, Mark jaeminin en yakın arkadaşı Luka ölünce onun yanında durmuş ve her zaman morel vermiştir ama Jaemin asla mutlu olmuyordu ne iyilikten anlamaz biri tch

Lee Jeno: Haechanın en yakın arkadaşlarından biridir.

Zhong Chenle: Haechanın en yakın arkadaşlarından biridir. Jisung a platoniktir

Huang Renjun: Haechana platoniktir.

Park jisung: Chenle ye platonik ve haechanın en yakın arkadaşlarından biridir.

Huh heyecanlandım

my deceased firend and my love |Nahyuck|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin