Rindou ne demeye çalışıyordu?Hem beni istemiyor hemde beni korumak mı istiyordu?
Marinaz:Ne?
Rindou:Marina.Kibarca söylüyorum.O yaralar ne?
Marina:....Yokuştan yuvarlandım birkaç gün önce.Onun izleri.
Rindou:Uçurumdan yuvarlanan birinde hiç kemer izi görmemiştim.
Kemer izi olduğunu nereden anladı bu çocuk?Yalan söylemede öz ve düz değilimdir tabii.Asıl konu Rindou'nun öğrendikten sonra bunları öbürlerine söyleyeceğimiydi..Yada öğrendikten sonra ne tepki verecekti?Beni umursamayan biri en fazla ne yapabilirdi ki?Kaçamayacağımı anlamıştım artık.
Marina:Babam yaptı Rindou.Şimdi onların yanına gidelim.
Rindou:Baban mı?Marina bu normal birşey değil ve sen bunu normalleştiriyosun.
Marina:Umurunda mı?
Rindou sessiz kaldı.Çaresiz bir bakış atmıştı bana.Sonra o yüz ifadesi daha sert bir ifadeye büründü.
Rindou:Artık bizim ekibimizdesin.Ne yapıyorsan yap diyip babandan dayak yemene izin mi vereceğim?
Marina:Evde bile istemedin ki beni.Vicdanın yerine mi geldi noldu.
Rindou:Siktir et o olanları.Sinirliydim sadece.
Marina:Motivasyonuna ihtiyacım yok Rindou.Ben gidiyorum arabaya.
Rindou:Marina!
Rindou'yu dinlemeden yanından geçip gittim.Saçmalıklarını dinlemek istemiyordum.Dengesiz piçin teki resmen.Bir gün kedi oluyor bir gün aslan.Onun dengesizliğine ayak uyduramam ben.
Araba'nın yanına gittiğimde herkesin sinirli bir şekilde beklediğini gördüm.
💭:Salak Rindou yüzünden bana kızacaklar.
İzana:Nerdesiniz siz yarım saattir?
Ran:Tam size bakmaya geliyordum ne oldu yiyişiyormuydunuz yoksa..
Marina:Rindou'nun telefonunu aradık.
Kakucho:Rindou nerde?
Tam o sırada Rindou dışarı çıktı ve arabaya doğru ilerledi.
Kanji:Manyak mısınız oğlum siz iki saattir ne telefonunu arıyorsunuz?
Rindou:Aradık bulduk işte.Gidelim.
Ran:Hadi herkes arabaayaaa!
▪︎
Arabada herkes sakin duruyordu yada sakinliklerini korumaya çalışıyorlardı.Hepsinin sinirli olduğuna emindim ama güzel bir şekilde eğlenirsek sakinleşirler diye düşünüyordum.
Shion:Nereye gidiyoruz bu arada?
Kakucho:Deniz kıyısına dedik ya.
Shion:Napıcaz ki orda?
İzana:Çok soru soruyosun.
Shion:Napcam.
İzana:Sorma.
Bir daha da kimse konuşmadı,deniz kıyısına geldikten sonra ilk işimiz sandalyeler ve masayı yerleştirmek oldu.
Sanzu:Sonunda be,bir an hiç bitmeyecek sandım.
Marina:Bende.
Hogame:Gel biz içecek ve tatlıları koyalım.
Marina:Olur
Hogame ile arabanın içinden 2 torba alkol 3 torba tatlı ve meze aldık.
Hepsini masaya yerleştirdik ve herkesi çağırdık.Hogame:Abii,hadi gelin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Farklısın|RindouxReader
Action~Rindo ~Rinrin Tokyo Revengers Evreninden Bağımsızdır.