Akşam olmuştu ve ben Rindou'yla o benle hiç muhattap olmamıştı.Sadece yardıma ihtiyacım olduğu zaman yanıma geliyordu.
Rindou:Gelin artık salaklar.
Rindou'nun kimlere dediği belliydi.Hâlâ gelemeyen çete üyelerine yani İzanalara diyordu.
Cebinden çıkarttığı telefondan birini arayıp telefonu kulağına dayadı.Rindou:Nerdesiniz abi?!
Ran:Geliyoz Rinriin~Nasıl geçti gününüz?(gülerek)
Rindou:Normal insanlar nasıl geçiniyorsa bizde öyle geçindik.
Ran:HmHm.
Rindou:Abi se-
Telefon kapanır.
Rindou:0rospu ç0cuğu..yüzüme kapattı.
O sırada bende koltuktan kalkmaya çalışıyordum.Çok fazla susamıştım çünkü su içmeyi unutmuştum.
Marina:Rindo-
Rindou:Geliyorum.
Rindou kolunu belime geçirerek kalkmama yardım etti.
Rindou:Ne yapıcaksın?
Marina:Su içicem?
Rindou:Bana söyleyebilirdin
Marina:Daha sabah beni azarladın.Kendim halletmek istiyorum
Rindou:Sağlığın söz konusu gerizekalı.Am¡na k0duğumun İzanası yüzüne oldu.Sana fazla yüklenmiş olabilirim
Şaşırdım.
Marina:Olsun ben ke-
Rindou:Getiriyorum suyunu
Bir iç çekerek yerime oturdum.Bu çocuk böyle düşünceli miydi?Her dakika beni şaşırtmayı başarıyor cidden.
Rindou çok geçmeden yanıma geldi ve suyu bana verdi
Marina:Sağol
Sadece kafasını salladı
Odun.
Yaklaşık 10 dakika sonra herkes evdeydi.Hepimiz bir oturup sohbet ediyorduk.
Marina:Benim artık evime gitmem lazım
Herkes öylece bana baktı.
Kakucho:Neden?Mutlu değilmisin?
Marina:Benim bir ailem var maalesef.Çok meraklanmışlardır.
Rindou:Salalım gitsin.
Sanzu:RINDO!
Rindou:Rindo ne oğlum bak değişik değişik isimler bulmayın bana
Marina:Rindou da gitmemi istiyor zaten.İstenmediğim yerde durmam
İzana:Durucaksın
Marina:Pardon?
İzana:Risk altında kalmak istemiyorum.Belki de bizi şikayet ediceksin?
Marina:Delirdin mi İzana?Saçma şeyler söylemeyi bırak.Sağolun arkadaşlar ama gitmem lazım.
Shion:Arada buluşalım ya
Marina:Tabii ki buluşuruz(gülümseyerek)
Kakucho:Arada değil kafamız estiği gibi,dertleşelim,eğlenelim,içelim.Herş ey için.
Ran:Bencede ya.Bu kıza çok ısındım ben.(Rindou'ya bakarak)
Rindou:Bakma bana.
Ran:Naptimkine.
...
Marina:Görüşürüz!!
Herkesle vedalaştıktan sonra evin yolunu tuttum.Aslında ailem beni merak ediceği için değil,daha da geç gittiğim zaman daha fazla ceza almayayım diye eve döndüm.
Kutunun içindeki anahtarı alarak eve girdim.
Babam ve annem evdeydi.Ablam ise işteydi.M.A(Marina'nın Annesi):Nerdeydin sen!?
M.B(Marina'nın Babası):Canın çok dayak mı çekti de geldin?
Marina:Baba.
M.B:Geç odana geliyorum.
İç çekerek endişeyle odama doğru yürüdüm.Montumu çıkarttım ve astım.
Az sonra babam içeri girdi.M.B:Nerdeydin sen?Ne 0rospuluğu yaptın?!
Marina:Baba ben..sadece-
M.B:Baba kelimesini mi öğreniyosun kızım.Cevap ver bana
Sürekli lafımı bölüyordu ve benim bu sinirimi bozuyordu.
Marina:İnanmaycaksın ama yolda gelirken dondum.
Babam duraksadı.Ee? der gibi bir bakış attı.
Marina:Biri beni evine aldı ve iyileşmem için bekledi.İyileşince buraya geldim.
Bacağım hâlâ sakattı ama ben babama belli ettirmemeye çalışıyordum.
M.B:Hem yalan söylemek hemde eve gelmemek büyük cesaret ister...
ŞİMDİ O CESARETİ G0TÜN3 S0KUCAM SEN¡NBabam bağırmaya başladığı an kendimi hazırladım.Sabahtan akşama kadar dayak yiyeceğime emindim.Öyle de oldu.
Sonraki günün gecesi acıdan uyayamadım.Sırtımın üzerine yattığım zaman çok acıyordu.Ama aynı zamanda başka tarafa yattığımdada acıyordu.
Benim bedenim hassas olduğundan dolayı çabuk morarıyor yada kanıyordu.Gece boyunca açılan yaraların kanamasını durdurmaya çalıştım.Uykusuzluktan ölecektim.
Saat 6 gibi yatağa yattım ve uyumaya çalıştım.Saat 8'e kadar boş boş duvarlara baktım.
Sonra farkına varmadan uykuya daldım.■■●●■■●●■■●●■■●●■■●●■■●●■■●●■■●●
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮Hellü.
Bu aralar çok ama çok yoğunum koçluk,ek dersler,özel dersler,haftasonu sınavları derken vaktim kalmıyor.Hazır işim yokken yazayım dedim,biraz kısa oldu😭
Artık bölüm sonlarındaki yazar ve emek kısmını yazmayacağım gerçekten çok uğraştırıyolar :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Farklısın|RindouxReader
Ação~Rindo ~Rinrin Tokyo Revengers Evreninden Bağımsızdır.