12☆

101 21 20
                                    

Sanzu:AAAAH-NOLUYO LAN?!

Sanzu'nun bağırışı üzerine gözlerimi açtım ve Sanzu'ya doğru baktım.

Sanzu:Siz ikiniz,sarılıyormusunuz?Ben mi yanlış görüyorum?

Sanzu'nun böyle demesi üzerine sarıldığım Rindou'ya doğru baktım.Hâlâ uyuyordu.Rindou'dan ayrılmak istemiyordum,çünkü ilk defa birinin yanında bu kadar güvende hissetmiştim.İkimizde birbirimize sarılıyorduk.

Marina:Rindou,kalk hadi.
...

Sanzu:RİNRİN!

Sanzu bir kere daha bağırdıktan sonra benim bile ödümü koparmıştı.

Marina:Bağırmasana mal!

Rindou yavaş yavaş gözlerini aralıyordu,gözlerini tamamen açtığında gözlerimiz buluştu.Rindou uykulu o kadar iyi gözüküyordu ki...AH!
Ne diyorum ben??

Sanzu:Neyse ben kahvaltıya gidiyorum gelirsiniz sizde aşıklar.

Sanzu giderken ona göz devirdim,oda bana dil çıkardı.Bir salakta bu.

Rindou:İyi misin şuan?

Marina:İyiyim,dün geceyi unutalım Rindou olur mu?

Rindou:Sen nasıl istersen,şimdi kahvaltıya gidelim.

Marina:Tamam :)

Aşağı indiğimizde Sanzu diğerlerine heyecanla birşeyler anlatıyordu Hogame ve Ran Sanzu'ya bakıp gülüşüyorlardı.Rindou ile ikimiz ne anlattığını anlamıştık,sarıldığımızı gördüğü için hemen bizimkilere yetiştirmişti.

Sanzu:Sonra bir baktım Rindou ile Marina sarılıyor

Marina:Abartma be!Görmediniz duymadınız gibi sayın.

Ran:Ben bunu hayatım boyunca unutmam hahah

Hogame:Çekingen çiftler sizi :)

Kakucho:Marina'dan beklemezdim,Rindou'dan hiç beklemezdim.Neyse gelin kahvaltımızı edelim sonra İzana'nın sizinle konuşacağı şeyler olacak.

Marina:Sonunda.

Kahvaltı bittikten sonra hepimiz toplantı odasına toplandık.Ìzana ayakta bizim yerleşmemizi bekliyordu,herkes yerleştikten sonra konuşmaya başladı.

İzana:Biliyorsunuz çete işlerimiz çok yoğun olmaya başladı,bu yoğunlukların içinde yolculuk var.Yolculuğumuz ise yarın,1 haftalığına gidilecek ama en az 3 kişinin burada kalıp çete toplanma yerine,diğer çetelerin ne yapıp yapmadığıyla ilgilenmesi gerek.Kimler ister?Öneriniz var mı?

Marina:Ben zaten gelemiyorum.

Kokonoi:Rindou o kadar mızıkçı biri ki onu yanımızda götürmeyelim diyorum.

Rindou:Kes lan?!Bir cüzdana göre fazla konuşuyoruz sanki.

Kokonoi:Rind-

İzana:Başlatmayın kavganıza!1. Marina 2.Rindou 3. kim olacak?

Kakucho:Sanzu olsun,deli gibi ses çıkarıyor.

Shion:Uy#ştur#cu götürmekten valizinde yer kalmıyor çocuğun.

Sanzu:Susun be!İyi tamam kalırım ben burda.Evi yakıyımda görün siz.

İzana:Belirlenmiştir.Marina,Rindou ve Sanzu burada kalıyor.Yarın sabah yola çıkıyoruz bu yüzden erken yatın ve şimdiden hazırlanın.

Herkes İzana'yı onayladıktan sonra dağıldık.Sanzu,Rindou ve ben hariç herkes odasında hazırlanma telâşesindeydi.
Sanzu ile ben kurabiye yapmaya karar vermiştik,Rindou ise başta yapmak istemedi ama Sanzu onu ikna etmeyi başardı.

Bana Farklısın|RindouxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin