Ahojte, tady autorka…
Teď si musíte říkat, co jsem to za magora, že píšu takové nespolečenské prasárny. A nebo jste ode mě už měli tu možnost a čas si něco přečíst a už vás to ani v nejmenším nepřekvapuje.
Jo je to prasárna a jo je to trošku ujetý, ale tak trochu hodně ujetej je i život, ne?
Napsala jsem to, protože tohle se podle mě někde někomu stát mohlo a je důležité o tom mluvit. Asi úplně, ne v tomto světle, ale upřímně, kdyby to nebyla fan fikce a ještě k tomu na Harryho, tak se přiznejte, kdo z vás by byl ochoten si to přečíst.
No já taky ne… Fan fikce jsou, prostě lákavější o tom žádná. Tak jsem se to snažila využít i pro docela důležitou věc, o které se moc nemluví.
Také tady obhájím i mé předešlé fan fikce, které mají mít stejné vyjádření, ale psala jsem je v mladším věku a neuvědomovala jsem si, jak důležité to ve finále může být a je…Takže pokud jste se nad touto fan fikcí doteď bavili, tak mě to nesmírně těší a to byl i cíl, ale teď vás prosím, podívejte se na to z toho druhého hlediska.
Z toho, že někdo takový být může, že se to někomu mohlo stát a třeba né, tak extrémně, jak to zde píšu, ale stalo.
Zamyslete se nad tím, je to děsivý pocit, ale to je bohužel realita dnešního moderního světa…
Pochybuju o tom, že jsem tímto někomu otevřela oči nebo snad, že vás to i zajímalo, ale to je jedno, je důležité, že jste si to přečetli a to mi stačí.
Moc vám děkuji, že jste mě vyslechli a vůbec, že jste to přečetli až sem, to je výkon, někdo to mohl zabalit už na začátku a já bych se ani nedivila.
Je to perverzní, ale je to fan fikce, takže jako, že je to všechno v uvozovkách, ANO?!
V poslední řadě musím poděkovat za vaši podporu mě a za vaši aktivitu, moc to pro mě znamená.
DĚKUJU!!!
Vaše Lucie_Odvar
ČTEŠ
Pain can be forggoten /H.S/
FanfictionTady máte takovou malou ochutnávku: ,,Přece to tak nebolelo, nebo jo? Ukážu ti, co je skutečná bolest, zlato." Zašeptal mi do ucha a mě polil pot. Už tohle opravdu bolelo a jsem si jistá, že mi z těch ran možná teče krev a on mi ukáže skutečnou bol...