Arkadaslar bu bir kac bölümü biraz kisa yazmayi planliyorum...Biraz heyecanli olmasi acisindan, umarim begenerek okursunuz...HERKESE IYI OKUMALAR
~~IKI GÜN SONRA~~~
Crux bugün arastirmasini bitirdi, bu yüzden bu konuyu artik onunla konusmaliyim ama tabi önce Crox ile konusmaliyim.
-ACIL!! GÜNEY HAC KAPISININ GECIDI CRUX...
-Ne buldun Crux?
-Buldugum her seyi sana anlatmamam gerekiyor aslinda ama bilmek zorundasin... E.N.D.'i biliyorsun degil mi? (Crux)
-Evet, Zeref'in yarattigi en güclü seytanlardan birisi...Tartaros savasi da sirf E.N.D.'in kitabi yüzünden cikmisti hatta. (Lucy)
-Aslinda E.N.D.'in aclimi Etherious Natsu Dragneel (Crux)
-N-NEEEEEEE? Yani Natsu aslinda Zeref'in seytanlarindan biri mi? Ama nasil olur böyle bir sey... imkansiz... (Lucy)
-Malesef dogru...Zeref kardesini diriltmek icin seytana dönüstürmüs...Ama asil sorun bu degil senin Natsu'yu hem bir an önce iyilestirmen hem de uyanmasini engellemen lazim (Crux)
-N-Ne.... demek... istiyorsun? (Lucy)
-Bundan bir kac yil sonra Zeref, Arcselam'in öfkesi adinda ki bir lanete maruz kalicak... Bu lanet etrafindaki tüm canlilarin ruhlarini emerek yaslanmamayi ve ölümsüz olmayi saglayan bir lanet...Bu yüzden hic bir canli ona yaklasamayacak ve bir süre sonra Zeref kendisini öldürebilecek seytanlar yaratmaya baslayacak. Bir cok seytan yaratacak fakat hic biri kendisini öldürecek kadar güclü olmayacak ve son olarak kendi kardesinin bedenini kullanarak bir seytan yaratacak yani E.N.D.'i. Sadece E.N.D. Zeref'i öldürebilir. Ama sen bu zamandaki Zeref'e ya da Natsu'ya dokunamazsin.Cünkü sen eger Natsu'yu tamamen iyilestirirsen o bu zamanda normal bir insan gibi yasayip ölecek ve gelecekte hic var olmamis olacak ama buna ragmen Zeref yine de o lanete yakalanacak ve eger E.N.D. var olmazsa onu öldürebilcek kimse olmayacak (Crux)
-O....O...OL...OLAMAZ !!!! N...NA...NATSU....(Lucy)
-Peki ne yapicam yani o herifin göz göre göre Natsu'yu bir seytana dönüstürmesini izleyecegim. BUNU YAPAMAM !!! (Lucy)
-Zaten bunu yapmasina izin veremeyiz..E.N.D. diger seytanlardan cok farkli...Onun yasamasina izin veremeyiz. (Crux)
-Nasil yani...Sen ne demek istiyorsun? (Lucy)
-Simdi sana söyleyeceklerimi iyi dinle... aslinda bunlar senin bilmemen gereken sirlar ama ruh imparatoru ile görüsüp izin aldim bunlari sana anlatabilmek icin...(Crux)
-Seni dinliyorum..(Lucy)
-Etherius, her ne kadar Zeref'in yarattigi seytanlarin soyu olarak anilsa da aslinda öyle degil... Etherious, aslinda gercek bir seytan tipki biz yildiz ruhlari gibi ve biz yildiz ruhlarinin yasadigi dünyaya benzer bir yer olan yeralti dünyasinda diger seytanlanlarla beraber yasar ve Etherious gercekten cok güclü bir seytandir ama onlarin dünyasi uzun zaman önce müherlendi. Fakat Zeref bu mührü bir sekilde bozmayi basarip Etherious adindaki seytanin kanini bir sekilde ele gecirmeyi basarmis... (Crux)
-Peki bunu nasil yapmis? (Lucy)
-Bunu sana söyleyemem.Sana söyleyebilecegim tek sey Zeref, biri haric seytanlarinin tamamini Etherious adindaki seytandan aldigi kani büyü gücüne dönüstürerek yaratmis. Sadece E.N.D.'i yaratirken kanin kedndisi kullanmis..Yani anlayacagin Natsu'nun damarlarinda Etherious'un kani dolasiyor. Bu yüzden o cok tehlikeli....Su haliyle belki de gercek seytanlardan bile daha tekhlikeli cünkü o ayni zamanda yari insan ve en güclü büyü türlerinden biri olan Ejderha Avcisi büyüsüne sahip o yüzden bunun gerceklesmesini engellemelisin.. (Crux)
-Ama nasil yapabilirim ki bunu? (Lucy)
-Suanki zaman diliminde Natsu'nun bedeninde hala insan ruhu var öncelikle onu iyilestirme büyüsü ile iyilestirmelisin, ancak hemen ardindan ruhunu mühürleyerek uyanmasini engellemeli ve bir anti-ruh olusturmalisin.(Crux)
-B-Bu da ne demek simdi?...Neden uyanmasini engelleyip mühürlemeliyim...hem bu anti-ruh dedigin sey de ne... ve... ne ise yaracak? (Lucy)
-Dedigim gibi Zeref'i yenebilmek icin E.N.D.'e yani Natsu'ya ihtayacimiz var bu yüzden onu iyilestirmelisin ama bunu Zeref bilmemeli. Sonra da onun ruhunu mühürleyerek uyanmasini engelleyip bir anti-ruh olusturacaksin. Böylece Zeref, Natsu'ya Etherious'un kanini verdiginde senin olustudugun anti-ruh Natsu'yu seytanin kanindan koruyarak kendi icine özümsecek ve sen istedigin zaman Natsu'ya zarar vermeden bedenin icine yerlesmis olan seytani yani E.N.D.'i disari cikarabileceksin. (Crux)
-Yani bu durumda Natsu'ya bir sey olmayacak öyle mi? (Lucy)
-Evet, ama bu o kadar kolay bir is degil. Natsu'nun ruhunu mühürlemek icin kendini ruhunun bir parcasini kullanman yani feda etmen gerekir ve bizim cok güclü bir mühre ihtiyacimiz var. Mührün gücünü senin ruhunun feda ettigi parcasi belirler.(Crux)
-Yani bu durumda ben ruhumun ne kadar degerli bir parcasini feda edersem, mühür o kadar güclü olur...öyle mi? (Lucy)
-Evet, bu yüzden cok iyi düsünmelisin...(Crux)
-Sorun degil Crox, Natsu'ya kurtarmak icin herseyi yaparim (Lucy)
-O zaman seni en güclü olmani saglayan seyin ne olduguna karar ver. Cünkü onu feda etmek zorunda kalicaksin.(Crux)
Aslinda bunu cok düsünmeme gerek yok beni güclendiren sey her zaman yanimda olan dostlarim ve onlarla gecirdigim zamanlardi ama bütün bunlari feda edecek olmak gercekten cok üzücü... Bunun olmasini istemiyorum..
Arkadaslar umarim bu bölümü begenmissinizdir... :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail-Lucy'nin Hüzünlü Karari (Nalu)
FanfictionLucy bir büyü yüzünden 400 yil önceki zamanda mahsur kalir ve bu zamanda Natsu ile ilgili gercekleri ögrenir.Olaylara dogrudan müdahale edemez ancak tarihin akisindaki önemli bir olayi degistirme karari alir.Tek istedigi Natsu'yu, kacinilmaz sondan...