Bölüm 1

30 5 49
                                    

Kız yüzüne sıçrayan kan ile gülümsedi. O sırada arkasındaki ses ile duraksadı.

"Sırrını saklayabilecek tek kişi benim, tatlım."

Kız kafasını kaldırdı ve gülümsedi.

Arkasını döndü ve sokağın başında kahverengi saçlı, abartılı makyajlı, değişik elbisesi ve elinde bir evrak çantası olan bir kadın vardı.

Ona doğru yürümeye başladı kız, arkasındaki cesedi umursamadan.

"Ama iki kişinin arasındaki sırrı saklamanın en iyi yolu..." kızın sözünü kesti kadın.

"...Birinin ölü olmasıdır. Evet. Ama bizim sırrımızda ölüye gerek yok, tatlım."

"Her zaman ölüye gerek vardır. Hikaye böyle işler. Her mutlu ya da mutsuz hikayede bir ölü vardır. Ölüm kaçınılmazdır."dedi kız, kadının yanına varmıştı. Tam karşı karşıya duruyorlardı.

"Geldiğim yerde kaçabilirsin."dedi kadın gülümsemesini hiç eksik etmezdi. Kızın kanlı burnuna dokundu ve göğsünden mendil çıkartıp mendile tükürdü.

Kız ona garip bir ifade ile bakarken kadın umursamadı ve kızın yüzünü silmeye başladı. Daha çok göstermelik siliyordu, silmesinin pek işe yaradığı söylenemezdi.

"Tahmin edeyim beni de oraya götürmek için geldin."dedi kız kadının elini tutup kendinden uzaklaştırdıktan sonra.

Kadın güldü. "Bize senin gibi akıllı, soğukkanlı, yetenekli çalışanlar lazım, Victoria."

Kız gülümsemesini durdurdu, bıçak gibi keskin bakışlarla kadına baktı.

"Kimsin sen? Veya siz?"

Kadın gülümsedi ve kızın burnuna dokundu. "Biz Komisyonuz. Zamanı koruyoruz. Zamanı tehlike altında bırakan kişileri öldürüyoruz. Ve ben Handler."

Kız yan tarafına baktı. "Yani? Ben tek çalışırım."

"Ahh, tatlım. Zaten tek çalışacaksın. Bir ortak verilmeyecek. Tabii üst kurul emir vermezse."

Kız birkaç dakika sessiz kaldı. Sonunda kadının gözlerinin içine baktı. "Karşılığında ne vereceksiniz?"

Kadın yine gülümsedi. "Ne istersen. Sigorta, maaş, bedava yemek ve kahve ya da çay hatta ve hatta emekli bile olabilirsin. Emekli maaşlarımız da var. Her yıldan para verilir. İstediğin yılı seç yeter."

Kız birkaç dakikalık sessizliğe gömüldü tekrar.

"Kabul ediyorum Bayan Handler."
Kız elini uzattı.

"Memnun oldum Bayan Victoria." Kadın elini tuttu.

Handler çantasında birkaç ayarlama yaptı ve komisyona ışınlandılar.

Victoria'ya bir oda tahsis ettiler ve Victoria odaya geçti. Kendini yatağa attı ve kollarını iki yana açtı.

Göz devirdi ve birkaç dakika boyunca olduğu yerde kaldı. Dolabından ses geldi ve kalkıp dolabına yürüdü.

Dolabını açınca içinden tüp çıktı, eline aldı ve üzerinden Ms. Victoria, yazıyordu.

Tüpü açtı ve içindeki kağıdı okumaya başladı.

Görevlerin bu tüpler aracılığı ile sana bildirilecek.
Tüm gerekli bilgiler sana verilecek. Yarın ilk görevin verilecek.
Kağıdı okuduğunda tüpü hazneye tekrar koyman önemle arz edilir.

Göz devirdi ve kağıdı buruşturup tüpü hazneye koydu ve dolabı kapadı. Kağıdı çalışma masasının yanındaki çöp kutusuna attı ve girdiği için gülümsedi.

Got A Secret ~ Five Hargreeves Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin