୨2. BÖLÜM୧

51 7 7
                                    

-merhabalar yine ben yine yazım kurallarına uymuyacağım ve linçleri takmayacağım iyi okumalar-

Hatırlarma-yaz tatili bitti ve okullar açıldı bende artık okula gidiyordum tabii ki ilköğretim ve ortaöğretim de öğrenilen herşeyi bana saebom abla öğretmişti önceden öğretmenmiş bu benim için çok iyi olmuştu...

Okulun ilk günüydü çok heyecanlıydım bir önceki gece tüm bilgilerimi tazelemiş ve saebom abla'dan arkadaşlarım ile iyi geçinmem için tavsiyeler almıştım.

Hazırlanıp evden çıktım saebom abla beni liseme bıraktı ve bana 9-A sınıfına girmem gerktiğini söyledi okulun kapısından içeri girdiğimde herkes bana bakıyordu. Çok stresliydim.

koridorda yürürkenarada bazı fısıldaşmalar duydum dokuzuncu sınıf mı , ne kadar güzel, acaba sevgilisi varmı vb. Ve sınıfımı sonunda bulmuştum ama çoktan zil çalmıştı.

Kapıyı çaldım ve içeri girdim hocam beni anlayışla karşılamıştı ve beni yanına çağırdı. Tahta'nın önünde duruyordum sınıf ta da fısıldaşmalar başlamıştı hoca "sessiz olun, kimin yanı boş?" Dedi.

Kimseden ses gelmedi ve hoca sınıfı süzdü ve bana dönüp "ismin nedir " diye sordu bende "İsmim chaeyoung ama bana genelde Rosé derler" dedim.

O da "peki rosé sen şimdilik en arka köşedeki jimin'in yanına geç ben daha sonra yerlerinizi değiştireceğim" dedi. Ve jimin'e dönüp "Jimin neden yanının boş olduğunu söylemiyorsun arkadaşının ayakta mı kalmasını istiyorsun"dedi.

Jimin umursamaz ve kısık bir sesle "üzgünüm bayan Im-sol dalmışım" dedi . Daha sonrasında
Gidip Jimin'in yanına oturdum . "Merhaba" dedim o da başını eğip kafadısını çevirdi anlaşılan sessiz biriydi.

Hocam bana kendini tanıttı ve benimde tüm sınıfa kendimi tanıtmamı istedi bende ayağa kalkıp tanıttım ve birden herkes beni aşkışlayıp çok güzelsin, sınıfımızın güzellik kraliçesi, keşke senin gibi olabilsek vb. Şeyler söylemeye başladılar . Ve zil çaldı zil çalınca herkes başıma toplandı.

sınıftaki hiçkimse birbirini tanımıyordu. Ve ilk olarak benimle tanışmak istiyorlardı büyük ihtimalle. Herkes benim başıma toplanınca Jimin kalkıp gitti. Ama umursamadım ve diğerleri ile sohbet etmeye başladım.

Yemekhane tenefüsü çalmıştı herkes yemek haneye tıklım tıklım iniyordu yemeğimi aldım ve gözümü yemek hane de gezdirdim. Birtek sıra arakadaşım jimin'in yanı boştu yanına gidip oturmak için izin aldım ve oturup yemeğimi yemeye başladım.

Jimin hiç konuşmuyordu o konuşmadığı için bende konuşmuyordum yemeğimizi yerken 12. Sınıflardan bir grup erkek jimin'in yanına doğru geliyordular...

-Nasıl bitirdim ama tam ortada neyse ben bu gece de belki yazabilirim belki yoksa yarın yazarım inş yorumlarınızı ve düşüncelerinisi bekliyorum-

Rose'nin forması ve görünümü

Jimin'in forması ve görünümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in forması ve görünümü

Jimin'in forması ve görünümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
୨The only chance୧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin