Hatırlatma:Ramenleri yapıp yerler ve daha sonra rosé Jimin'e fizik ödevinde yardım eder. Ve uyurlar...
Yazar'dan
Jimin ve rosé artık beraber yaşıyorlardır. (Arkadaş olarak tabii ki) Yine sınavların açıklanacağı bir gündü sınıf hocası ım-sol sınıfa girdi ve sınavları okumaya başaldı;BYH:Rosé yüz, dojin seksen, seri yetmiş sekiz... Jimin yirmi üç
ROSÉ'DEN
Ahh Jimin o kadar çalıştırdım nasıl başardın bu kadar düşük almayı hem çok zor da değildi sınav dersi az dinlesen en az 80 alırsın (o sırada ela;)))
Off böyle giderse bir mesleği olamayacak Diye iç geçirdim.<^>
Okul çıkışı market'e gidip birkaç şey alıp eve geldik üzerimizi değiştirip birşeyler atıştıdık.
RS: Sınavdan kaç aldığını biliyorsun değil mi?(Yüzü asık bir şekilde)
JM: Evet biliyorum ama neden bu kadar düşük aldığımı bilmiyorum rosé sana da teşekkür ederim benim için çalıştın ama olmayınca olmuyor ne yapayım.
RS: offf Jimin sana birşey diyeceğim dün okuldan dönerken bir afiş gördüm ve dağıtan adamdan senin için bir tane aldım.
(Afişi çıkarıp jimin'e verir)
JM: g-grup mu? Müzik grup'u sen ciddi misin domuzların sesi bile benim sesimdem daha iyidir rosé.
RS: yoo gayet ciddiyim senin iyiliğin için diyorum ve bence sesin çok güzel kesinlikle katılmalısın hem senden matematik, kimya vs. İstemiyorlar sadece sesini istiyorlar ve sesin de çok güzel bir sesin olduğuna göre bu fırsatı iyi değerlendirmelisin jm.
JM: B-ben bilmiyorum rosé benim iyiliğin için de yaptığını biliyorum ama ya gruptakiler ile anlaşamazsam ya kötü şeyler olursa?
RS: Jimin Bu kadar ön yargılı olma hem daha seçmelere girip seçilmedim bile hem seçildikten sonraki bir ay içinde eğer işler yolunda gitmezse çıkabiliyorsun. Jimin... Bak bu senin son şansın 20-30 yaşlarına geldiğinde kendine ben neyim diye sormak istemiyorsan buna katılmalısın lütfen beni azıcık düşünüyorsan katıl .
JM: Ama sen sen tek kalırsın ben gidersem.
RS:ben zaten 4 yaşımdan beir yanlızım Jimin senin gitmenle bana bir şey olmaz.
JM: peki o zaman ne yapmam gerekiyor ?
RS: yess be işte böyle şimdi haftaya pazartesi okul çıkışında buradaki adrese gideceğiz tabi bundan önce senin şimdi bir şarkı seçip ona çalışman gerkek. Heralde orada sana nerelisin adın ne vb. Şeyler sorarlar sonra şarkını söylersin ve karar verirler ay ben bile çok heyecanlandım. Düşünsene çok büyük bir şarkıcı olduğunu,bir sürü fanının olduğunu,çok zengin olduğunu falan haaa bir de zengin olduktan sonra beni unutursan işte o zaman benden kork PARK JİMİN.
RS: Jimin kıkırdamasana çok komik haha ha
JM: tamam tamam tabii ki unutmam seni of bak çok streslendim şimdi.
RS: Şimdi bu da hallolduğuna göre ben ders çalışmaya sende yatmaya gidebilirsin sonuçta bir mesleğin de var artık.
JM: kazanacağımdan ve sesimin güzel olduğundan nasıl bu kadar eminsin acaba?
RS:kazanmanı 6. Hissime sesini de otobüs durağında sarhoşkenki söylediğin şarkıya bırakıyorum:)).
ROSÉ'DEN:
Jimin kızardı ve iyi geceler, diyip yattı o suratını gördükten sonra gülmedim değilim 🙌🏻 onun için mutlu olmuştum sonuçta o benim en yakın arkadaşımdı ve onun iyiliği için bir şey yapmış olmak beni mutlu ediyordu. Tabi ona belli etmesemde acaba o olmadan nasıl yapacaktım bu benim için çok zor olacaktı ama bir şekilde katlanacaktım.
<^>
Bir kaç saat ders çalışıp yattım, yattım yatmasına ama uyudum mu işte o tartışılır jimin'i düşününce gerçekten çok değişik oluyordum yani ya kazanamazsa kendini kötü hissederse ya grubundaki arkadaşları ile anlaşamazsa diye içimde sürekli bir kuşku vardı. Uyudum uyandım birşeyler yapıp sonunda sabahı getirdim....-Selamlar nasılsınız ilham geldi birde bir arkadaşım var sağolsun ila'cım bölümü sorunca atayım bari dedim bu bölümde böyle oldu bu akşam atarım inş her zaman böyle diyip 5 gün sonra atıyorum alkış neyse sizce neler olacak ve bir de hayalet okuyucularım lütfen vote ve yorum atarmısınız?? Sizleri seviyorum görüsmek üzereee...-