୨9. BÖLÜM୧

38 7 19
                                    

Hatırlatma:Hayatımda hiç bu kadar mutlu bir gün geçirdiğimi hatırlamıyordum. Annem ve babam umurumda değillerdi ve bende onların umurumda değildim. Ama rosé... Rosé benim bu aralar çok umrumdaydı.
Neden bir kız bu kadar güzel gözükmek zorundaydı? Neden bu kadar merhametliydi? Yada sadece bana mı böyle davranıyordu? Derken rosé'nin uyuya kaldığını gördüm uyurken bile melek gibi. Gözüküyordu rosé park rosé ne kadar güçlü birisin...

Günleri geçirip sonunda o güne cuma gününe gelmiştik 15:30 da jimin'in hybe binasında olması gerekiyordu ve biz de okuldan tam 15:30 da çıkıyorduk. Bu yüzden müdürden bir derslik izin alıp 14:50 de okuldan çıktık Jimin ve benim hazırlanmamız 15:00'ı bulmuştu evden çıkıp koştura koştura hybe binasında geldik.

Allah'tan tam zamanında gelmiştik daha sonrasında hybe'ın CEO'su geldi ve pazartesinden itibaren onları yurtlarına yerleştirecek lerini pazartesiye kadar hazırlanmalarını vb. Şeyler konuşup onlara birkaç evrak imzalatmıştı.

Daha sonrasında binayı gezmek için Jimin ve diğerlerini götürdüler ve bende CEO ile selamlaşıp jimini gönderip gitmiştim bence CEO gayet iyi bir insandı seçmelerin olduğu günde onunla Jimin'in aile sorunları ile ilgili konuştuğumda anlayış götsermişti. Ayrıca katı kurallar yoktu sevgili yasağı ölümcül diyet vb.

                  //////////////////////////
Jimin akşam eve saat 18:00 gibi gelmişti benimle bina hakkında ve üyeler hakkında konuştu yemek yedik vs. Yarın okula gidip Jimin'in kaydını sildirecektik çünkü hem yurtta kalıp hemde okul okuyamazdı ki zaten diğer üyeler de okuldan kayıtlarını sildirmiştiler.

                   //////////////////////////

Cumartesi günü ben okuldaki ek derslerime girmiş Jimin de benimle gelip kaydını sildirmişti sonra Jimin ile birlikte eşyalarını toplamaya başlamıştık. Sonrasında yatmıştık. Pazar günü Jimin artık toplanmasını bitirmişti. Yüzü gerçekten üzgündü gitmek istemiyor ama aynı zamanda geleceği için istiyor gibi bir hali vardı. Bende nerdeyse 3-4 aydır onunla kalıyordum o olmayınca nasıl olacak hiç bilmiyordum ama bir taraftan gitmesini de istiyordum gelceği için daha sonra bu düşünceleri kafamdan silip bavullarını aşşağı indiren jimin'in yanına gittim.

Rs: Jimin?

JM: efendim rosé

Rs: araba ne zaman gelicek

JM: birazdan gelir heralde

Rs: o zaman kendine iyi bak alışana kadar hergün seni arayacağım öğünlerine dikkat et kendini boş şeylere üzme spor yap eğlen çalış uyku düzenine dikkat et Jimin benim için üzülme ne de olsa sen olmadan önce de yalnızdım. (Buruk bir şekile gülümser)

JM: Peki anne sen nasıl istersen öyle:)

Rs: ya şakanın sırası mı ben ciddiyim söz ver bana

JM: söz Roséanne park chaeyoung. Sende kendine dikkat et olabildiğince ziyaretine geleceğim sende bana gel.

Rs: tabi gelirim ilk çıkış konserine gelemye çalışıcağım-

Siyah bir araba evin önüne gelir,Arabanın içinden siyah takım elbiseli bir adam çıkar "park Jimin?"
JM: benim buyrun

(Adam:a)

A: ben su ho jun hybe entertainment'ten sizi almak için geliyorum hazırsanız lütfen arabaya binin.

JM: Biz 2dk verirseniz sevinirim

(Adam peki deyip arabaya biner Jimin ve rosé birbirlerine sarılırlar Jimin herşey için rosé'ye teşekkür eder ve arabaya biner)

JİMİN'DEN
vedaları hiçbir zaman sevmenişimdir zaten bu hayatta neyi istmezsek o başımıza gelir şimdi de öyle oldu. Rosé'nin de üzgün olduğunu ama bunu bana belli etmemeye çalıştığını görebiliyordum. Ama bir taraftan da istiyordu aynı duyguları bende
Yaşıyordum. Bu yüzden rosé'yi hayal kırıklığına uğratmamam gerekiyordu.

                       //////////////////////////

Bir süre sonra araba durdu ve bende inip hybe binasına girdim diyer üyelerde park jiwon'un (CEO) yanında duruyorlardı daha sonrasında selamlaştık ve park jiwon bize kalıcağımız yer hakkında ve nasıl bir planda neler yapacağımızı anlattı ve bizi tekrardan arabya bindirip kalacağımız yurda getirdirler bizde içeri girip yerleşmeye başladık...

-Selamm umarım güzel bir bölüm olmuştur yorum vote lütfen görüşürüz sizi seviyorum bu arada jin'imiz askerden geldi herkese hayırlı olsun 12.06.2024 / 20:08 575 kelime.-

୨The only chance୧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin