- הוואנשוט מכיל תכנים מיניים -
לי פליקס, נער בן 22, החליט לצאת עם חבריו - סונגמין ויונג'ון - אחרי הרבה שיכנועים למסיבת האלוויון.
יומיים לפני המסיבה
עדיין אין לו תחפושת.
הוא נזכר במשהו... אבל אמר לעצמו שילבש את זה רק בלית ברירה.יום לפני המסיבה
עדיין אין תחפושת.
הוא החליט למדוד את תחפושת הדקה התשעים שלו - רק כדי לראות איך זה נראה - והיה מודהם.
הוא נראה... כל כך... כל כך... וואו.עם כמה שהוא נראה סקסי, פליקס לא אהב תשומת לב וידע שאם ילבש את זה למסיבה, הוא יקבל הרבה ממנה.
יום המסיבה
אין תחפושת.
פליקס יהיה חייב ללבוש את התחפושת שפחד ללבוש.
אתם רוצים לדעת למה פחד ללבוש אותה?
זאת התחפושת שלו מכיתה ז'.
כן, שמעתם נכון. פליקס רצה להתחפש לרופא, אבל בחנות לא היה תחפושת עם מכנסיים, אז הוא קנה את התחפושת עם החצאית.משום מה הוא שמר את התחפושת הזאת אצלו, הוא בעצמו לא ידע למה הוא שמר אותה, אבל הוא שמר.
שעתיים לפני המסיבה
פליקס נכנס להתקלח, הוא הדליק את זרם המים החמים מעל גופו ונתן למים לשטוף את דאגותיו מראשו.
הוא היה מודע לעולם האמיתי.
הוא היה מודע שחצי מסיבה תבהה בו בשנייה שיכנס - והוא שנא את זה.הוא יצא מהמקלחת וייבש את שיערו.
ואז הגיע החלק שלא חיכה לו - ללבוש את התחפושת.
הוא הלביש את עצמו ופנה להסתכל במראה, הוא היה חייב להודות שהוא נראה סקסי.
אבל החלק בו שידע את זה, זה אותו חלק ששנא את זה.התחפושת הייתה צמודה במותניים, מדגישה את הגזרה של פליקס.
חצאית מיני שכיסתה אולי חצי ירך, לא היו לתחפושת שרוולים, אבל היו לה כפפות ארוכות שהגיעו עד המרפקים של פליקס.
(ה.כ רציתי לשים תמונה אבל לא מצאתי משהו שאהבתי בפינטרסט)חצי שעה לפני המסיבה
פליקס סיים להתאפר, בדיוק כשסונגמין התקשר להודיע שהוא מגיע לאסוף את פליקס ויהיה אצלו בדקות הקרובות.צליל ההודעה נשמע מהטלפון של פליקס, והוא הסתכל לבדוק.
סונגמין הקטן
סונגמין: אני בחוץ
אני: אני יוצא
פליקס יצא מביתו ונכנס למכוניותו של סונגמין.
"היי ליקס" יונג'ון קרא כשפליקס נכנס לאוטו. "היי היונג" פליקס השיב בחיוך."מוכן ללכת?" סונגמין שאל ממושב הנהג ופליקס נד בראשו לחיוב.
סונגמין התחיל לנסוע לכיוון ביתו של ליסה וג'ני, מארחות המסיבה, וגם חברות מאוד טובות של סונגמין ויונג'ון.במסיבה
"ו..הגענו!"
סונגמין הצהיר כשהגיעו לביתם של ליסה וג'ני.
ה