Seungminin ağzından :
Okul bittikten sonra 12-B'ye changbini bulmaya gittim. Bugün eve birlikte yürümek istiyordum. Hem evlerimiz de yakındı, 12-B ye girdim.
Minhonun ağzından :
Hemen seungminin sınıfına doğru koştum ama ortalıkta gözükmüyordu. 12-B ye gidiyordu. Kodumun changbinine gidiyordu yine. Sinirim bozulmuştu. Gülüşüp duruyorlardı. Onlar giderken biraz uzaklarında, arkalarında kulaklığımı takmış, kapüşonumu kapatmış yürüyordum. 'Leave' şarkısını dinliyordum.
Bi süre sonra el tutuştular, yumruğumu sıktım..
Seungun ağzından :
-Ya changbin! Aşırıya gitme! Bırak elimi!
Changbin cadı gülüşlerini bırakmıyordu.
-Minho sana aşık, bunu biliyormuydun?
-Ne
Changbinin elini sertçe bıraktım.
-Ne dedin sen?
Changbin bana yaklaştı.
-Minho, sana aşık. Canım benim..
Changbin daha da, daha da yaklaştı. Nefesi nefesime değiyordu. Yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şok içinde bedenimi geri çektim ve onu ittirdim.
-Hayır!
Gözyaşları içinde orayı artık terk ettim. Koştum, ve koştum..
Minhonun ağzından :
Aniden seungminin gittiğini gördüm. Changbin de arkasından koştu. İkisi de evin içindeydi. Ben neler olduğunu anlayamadın içeriden bağırış sesleri duydum.
Ve evin yakınına gittim, sonunda changbin dışarı çıktı. Seungminin neden ağladığını merak etmeye başlamıştım. Changbine içeri girerken "Orospu evladi, yine naptın.." diye küfür savurdum ve anlık bir sinir ile içeri daldım. Seungmin içerde yoktu, lavabodan ağlama sesleri geliyordu.
İçeri girdiğimde seungmin köşede oturmuş, yüzünü kollarının arasına almış, ağlıyordu. Yanına gittim ve çömeldim.
-Seungminnie, noldu sana.. Neden ağlıyorsun?
Seungmin ağlamaktan bana cevap vermedi, elimle çenesini tutup gözlerini gözlerime getirecek şekilde ayarladım.
-Herşeyi bana anlat, seung.
-Minho..
'Devam et' der gibi ona baktım.
-Arkamızdaki çocuk, sendin değil m-mi?..
-Seung. Bunlar önemli değil, neler olduğunu anlat.
-Sadece eve tek yürümek istemediğim için changbini çağırdım, hem evlerimiz yakın diye. Kol kola gitmek istediğinde kabul ettim ama daha sonra elimi tuttu, bu kadarının fazla olduğunu söyledim fakat anlık bir şekilde elimi bırakıp beni öpmeye başladı, herşey bi anda oldu.. Şok olmuştum ve hemen eve girdim işte..
Seungmin hiç duraksamadan anlatınca soluk soluğa kalmıştı.
Bu olayları bizzat kendim izlemiştim zaten.
-Seungmin, sana ne söyledi?
-Ah, sadece normal konuşuyordu-
Birşey demeden seungmine sıkıca sarıldım beni ikiletmeden karşılık verdi. Kafasını omzuma yasladığında hıçkırıklarını resmen içimde hissettim.
O ağlarken ellerimi siyah-sarı saçlarının arasında ellerini gezdirdim biraz daha iyi olduğunu hissediyordum. Ağlaması kesilince ondan ayrıldım, hafifçe gülümseyerek yüzüme baktı sırıtarak yüzündeki yaşları sildim ve ayağı kalktım.
-Şimdi gitmeliyim, daha iyi misin?
O da ayağı kalktı.
-Çok sağol... Herşey için..
Yüzüne son kez bakıp dışarı çıktım ve eve gittim..
------------
2min sahnelerinde minniemden yardim aliyom buarada🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficult lovers.. hyunin/2min°
FanfictionJeongin gay olmayan normal bir liseliydi. Arkadaşı seungmin'in ona tanıştırdığı hyunjin onu okulda tanınır biri yapmıştı. Herkes onların çift olduğunu düşünüyordu. Ama durum gözüktüğü gibi değildi. Hyunjin gay olabilirdi ama jeongin değildi. Bu olay...