Jeonginin ağzından :
Okulum son zili çaldığında yeni biriyle tanışmanın heyecanıyla ve sevinçle okuldan çıktım. Hyunjinin çıkmasını bekledim. O sırada biri hafifçe omzuma çarpıp koştu. Çocuğa döndüğümde seungminin kardeşini gördüm.
-Görüşürüz Jeong!
-Görüşürüz Lixie!
Gülümsedim, önüme döndüğümde hyunjin gelmişti.
-Ah, gelmişsin. Nereye gideceğiz?
-Yakınlarda bildiğim bir kafe var.
-Olur!
Beraber okuldan çıktık ve kafeye doğru yürümeye başladık. Yan yana olduğumuzda ne kadar uzun boylu olduğunu fark ettim. Ve maşallah tü tü tü baya nurlu bi yüzü vardı. (benimki daha nurlu💅🏿)
*
*
*Kafehe girdik ve hava sıcak olduğu için klimanın yakın olduğu köşeye oturduk. Çantalarımı boş koltuklara yerleştirdik.
-Birşey içer misin?
-Yok ben almiyi-
-Ama buranın americanosu çok güzel oluyor..
İç çektim.
-Eh, peki. 1 tane alayım.
Hyunjin sol elini havaya kaldırdı ve 2 kez şıklattı. Bir garson koşa koşa geldi.
-Buyrun efendi-
-2 americano. Çabuk.
-Yani efendim, hemen.
Hyunjin bana döndü.
-Ee söyle bakalım nelerden hoşlanırsın Yang bey?
-Daha çok müzik dinlemeyi ve uyumayı severim.
Hyunjin gülümsedi.
-Bende, uyumayı çok seviyorum. Peki kız mı erkek mi?
Kaşlarımı çattım
-Anlamadım?
O sırada garson elinde 2 americano ile geldi. Masaya koydu. Hyunjin bana yaklaştı ve gözlerini gözlerime kenetledi.
-Kızlardan mı yoksa erkeklerden mi hoşlanırsın?
-Neden böyle bi soru-
-Cevap?
-K-kız..
Hyunjin geri arkasına yaslandı ve bana baştan aşağı baktı.
-Peki..
Önğmde duran kahveye baktım. Elime aldım ve bir yudum içtim. Refleks ile ayağı kalktım, çok sıcaktı.
-Ne oldu?
Hyunjin endişeyle ayağı kalktı ve yanıma geldi. Gözlerimi kapadım.
-Bu, çok sıcak..
Hyunjin garsonu çağırdı ve soğuk su istedi, yerime oturdum. Bir süre sonra su geldi ve hızlıca bitirdim. Yanma geçmişti.
-Teşekkür ederim
-Ne demek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficult lovers.. hyunin/2min°
FanfictionJeongin gay olmayan normal bir liseliydi. Arkadaşı seungmin'in ona tanıştırdığı hyunjin onu okulda tanınır biri yapmıştı. Herkes onların çift olduğunu düşünüyordu. Ama durum gözüktüğü gibi değildi. Hyunjin gay olabilirdi ama jeongin değildi. Bu olay...